Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, häiritseekö liukkarin käyttö yhdynnässä?

Vierailija
11.09.2023 |

Monet naiset tuntuu tarvitsevan liukkaria. Haittaako se?

Mies, häiritseekö liukkarin käyttö yhdynnässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee keskustelussa mieslähtökohta, eli ainoa asia mistä puhutaan on se kalun sujuva likuminen pilluun.

Kun varmasti moni nainen pitää sitä sormetusta liukkailla sormilla aivan ihanan, aivan orgasmiin asti, eikö vain.

Miksi ei saisi olla tälläistä keskustelua? Onhan tuolla erilaisia keskusteluja naisten tyydyttämisestäkin. Eikä tämän keskustelun idea ollut kalun sujuva liukuminen pilluun vaan se, että häiritseekö miestä liukuvoiteen käyttö. Syy voi olla fyysisessä tuntumassa tai henkisellä puolella.

Moni nainen varmaan nauttii sormetuksesta, mutta ei tämä keskustelu sitä väheksy.

'

Niin juuri, syy on miehen halussa, jolloin se naisen halu aina syrjäytyyy. Miehen nautinto aina etusijalla, vaikka mies ainaa saakin sen orkun ja useimmiten nainen jää ilman.

Tommostako teidän seksi sitten on. Eipä ihme, että aina sitten kiukuttaa.

Vierailija
122/150 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun idea kysyä mihen mielipidettä.. ja sano naista hiekka pildeksi ja lah naksi aina ja aina vaan.

Tämä selvä-

Sinä olet hiekka pilde. Se on tullut hyvin esille tässä ketjussa. Joko itse uskot asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsee, en ikinä anna muijalle, joka tarvii liukkarii. Ihan syvältä, ja jos ei  panossa saa orkkua, oloot saamatta. Thats the deal.

Vierailija
124/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ollut tänäkin aamuna hienoa alkaa puristelemaan liukkaria aamusängyssä. No eipä tarvitse puristella, kun luonto hoitaa voiteet. Hellästi lusikassa ilman liukuvoiteita huipulle asti.

Vierailija
125/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on outoa, toinen toisensa perään käy ilmoittamassa ettei tarvii liukkaria. Miksi? Ja me jotka tarvitaan ollaan sitten huonnompia vai? Vaikka iha oikeesti seksi parempaa liukkarilla.

Sama määkiminen sen yhdyntäorgasmin kanssa, siis ettei vaan "tarvitse" siihen klitorikseen koskea.

Vierailija
126/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on outoa, toinen toisensa perään käy ilmoittamassa ettei tarvii liukkaria. Miksi? Ja me jotka tarvitaan ollaan sitten huonnompia vai? Vaikka iha oikeesti seksi parempaa liukkarilla.

Sama määkiminen sen yhdyntäorgasmin kanssa, siis ettei vaan "tarvitse" siihen klitorikseen koskea.

Sen kun menet puristelemaan tuubia, jos se niin on parempaa. Aina samaa määkimistä. Aiheesta riippumatta. Hanki jo elämä, vanha ihminen!

Vierailija
127/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun menet puristelemaan tuubia, jos se niin on parempaa. Aina samaa määkimistä. Aiheesta riippumatta. Hanki jo elämä, vanha ihminen!

Onko sun elämäs hallinnassa, vai onko sun tiesi vain toisten mollaamista alusta loppuun.

Et tiedä mun ikää, en koe olevani vanha ja mulla on elämä ja hyvä onkin.

Kiva että pidät iloa yllä...

Vierailija
128/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui eilen Kama Sutra kirja käteen. Kuinka ollakaan niin siellä suositeltiin erityistä liukkaria kauriille, eli tiukkapilluiselle jos on korkea liitto, eli ison kalun kanssa, eli härän tai hevosen kanssa.

Joten liukkaria on suositeltu isokaluisten kanssa jo joku tuhat vuotta. Toisilla rakastavaisilla oli muuten tapana nyppiä karvat pois,,joten nyky posliinit ei ole mitään uutta.

Vierailija
129/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on emättimen sairaus ja joudun käyttämään aina yhdynnässä liukkaria. Tarvitsen yhdyntää ihan fyysisesti, kiihotun ja kostun, mutta ilman liukkaria ei yhdyntä onnistu. Ilmeisesti olen sitten miehille vastenmielinen seksikumppani. Sairauttaan ei kuitenkaan voi valita.

Vierailija
130/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on emättimen sairaus ja joudun käyttämään aina yhdynnässä liukkaria. Tarvitsen yhdyntää ihan fyysisesti, kiihotun ja kostun, mutta ilman liukkaria ei yhdyntä onnistu. Ilmeisesti olen sitten miehille vastenmielinen seksikumppani. Sairauttaan ei kuitenkaan voi valita.

Varmasti osalla voi olla negatiivinen asia, mutta monet hyväksyvät asian vaikka tykkäisi luontaisesti kosteasta jos tykkää sinusta.

Vierailija
131/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla vastenmielinen noille joillekin, joilla on pakko päästä sanomaan asiansa ikävästi. Ehkä he sillä tavalla saavat seisomaan, tai todennäköisemmin vain trollaavat koska arvelevat että joku saattaisi pahoittaa paskapuheista mielensä. Niin tai näin, niin se on ihan win-win, jos eivät kanssasi seksiä halua. Ainoa tapa millä he noilla puheillaan kokevat saavansa voiton on se, jos sinä tai joku muu samassa tilanteessa alkaa pitää itseään vastenmielisenä, joten älä ihmeessä suo sitä heille.

EiKä myöskään kannata yleistää koskemaan kaikkia miehiä, tuskin edes suurinta osaa, koska normaali mies kyllä tykkää seksistä ylipäänsä sen verran, että ei siinä liukkari mikään kynnyskysymys ole. Pikemminkin päinvastoin, jos se on edellytys sille että seksiä on ja se on hyvää molemmille. Meillä on liukkari kuulunut asiaan viimeiset parikymmentä vuotta, ja olisi kyllä olleet ankeat vuodet ilman. Ehkäpä joku palstan katkeruuskerhon jäsenkin on niitä, jotka ovat väkisin yrittäneet vuosikaudet ilman ja ihmettelevät nyt että miksei ole seksiä?

Vierailija
132/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hyvät ihmiset toisten nauttia liukkariista jos haluavat!!

Ei ole muilta pois.

Vierailija
133/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkari on ok ja sitä käytetään jos ennen yhdyntää on käytetty vibraattoria tms. lelua. Useimmiten meillä on suuseksiä ennen yhdyntää ja silloin liukkaria ei juuri koskaan tarvita. Jos tarvitaan niin sitten käytetään. Ei ole ainakaan meille mikään iso juttu.

Vierailija
134/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muilta pois.

Annetaan, mutta kun ei ymmärrä miksi sitä tarvitaan. Luonnostaan tulee liukkaaksi. Sairaudet erikseen ja vanhuus, josta niistä johtuu. 

Vierailija
135/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muilta pois.

Annetaan, mutta kun ei ymmärrä miksi sitä tarvitaan. Luonnostaan tulee liukkaaksi. Sairaudet erikseen ja vanhuus, josta niistä johtuu. 

No juuri sairauden ja vanhuuden takia :D Itse tarvitsen sairauden takia. Ei näy ulospäin se sairaus.

Vierailija
136/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse sellaisesta pidempiaikaisesta rauhallisesta tahdista panemisessa. Alussa tuntuu että pillu on liian liukas ja juuri kun se alkaa tuntumaan paremmin niin vaimo ehdottaa liukkaria.

Vierailija
137/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun elämäs hallinnassa, vai onko sun tiesi vain toisten mollaamista alusta loppuun.

Et tiedä mun ikää, en koe olevani vanha ja mulla on elämä ja hyvä onkin.

Kiva että pidät iloa yllä...

Vanha olet, vaikka et itse niin koe. Siitä ei ole epäilystäkään. Vaihdevuodet loppupäässään ja kiukuttelu yhä mukana.

Vierailija
138/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään itse sellaisesta pidempiaikaisesta rauhallisesta tahdista panemisessa. Alussa tuntuu että pillu on liian liukas ja juuri kun se alkaa tuntumaan paremmin niin vaimo ehdottaa liukkaria.

Eli taas miehen nautinnon pitäisi mennä sen edelle, ettei naista satu seksin aikana? Eh.....

Vierailija
139/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja tämä liukkari vastaisuus! Outoa.

Itse naisena tykkään välillä käyttää liukkaria vaikka kostunkin. Se on vaan kivaa. Ei siitä tarvii sen kummempaa miettiä tai ahdistua. Välillä ilman liukkaria ja välillä liukkarilla.

Vierailija
140/150 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taas miehen nautinnon pitäisi mennä sen edelle, ettei naista satu seksin aikana? Eh.....

En mä sitä tarkoittanut. Harmittaa vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän