Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, häiritseekö liukkarin käyttö yhdynnässä?

Vierailija
11.09.2023 |

Monet naiset tuntuu tarvitsevan liukkaria. Haittaako se?

Mies, häiritseekö liukkarin käyttö yhdynnässä?

Vaihtoehdot

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Kuivat paikat häiritsevät.

Vierailija
2/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. Kuivat paikat häiritsevät.

Ei haittaa jos nainen ei kostu vaikka ei olisi sairas tai vanha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä liukkarilla kostuettua pillua ole läheskään niin kiva nuolla kuin sitä aitoa ihanaa nektaria

luonnollisesti kastunut pillu maistuu hyvälle

Vierailija
4/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan anaaliyhdynnässä häiritse yhtään

Vierailija
5/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenihäiriöt yleisiä (nyky-)naisilla. Fitness.tms harrastusbuumit lisää syömishäitäriöitä (ongelmia omien luontaisten hormonien kansaa).

Liukkari. Hyvä hätävara kun (nyky.n) oma fysiikka ei toimi.

Vierailija
6/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse

Vierailija
7/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on elämäni ensimmäinen tyhmä kysymys, mutta miksi ja miten se voisi häiritä?

Vierailija
8/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tartte liukkaria. Omat riittää vielä turhankin hyvin. Viimeksi ku Panin miehen kanssa kuiskas korvaan lykkiessään sä oot ihanan märkä.

Vierailija
9/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on elämäni ensimmäinen tyhmä kysymys, mutta miksi ja miten se voisi häiritä?

Tuntuu erilaiselta kuin aito liukkaus tai ajatustasolla häiritsee se, että puuttuu naisen kiihottumiseen luontaisesti kuuluva kosteus. Voi tulla tunne, että toinen ei oikeasti kiihotu siitä mitä hänelle tekee tai hänen vartalostaan tms.

Vierailija
10/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

phil.doc. kirjoitti:

Estrogeenihäiriöt yleisiä (nyky-)naisilla. Fitness.tms harrastusbuumit lisää syömishäitäriöitä (ongelmia omien luontaisten hormonien kansaa).

Liukkari. Hyvä hätävara kun (nyky.n) oma fysiikka ei toimi.

Itsellä ainakin treenaaminen lisää kiihottumista ja kosteutta sekä parantaa alapään lihaksiakin.

Vierailija
11/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tartte liukkaria. Omat riittää vielä turhankin hyvin. Viimeksi ku Panin miehen kanssa kuiskas korvaan lykkiessään sä oot ihanan märkä.

Noinhan se pitäisi ollakin, tietää että oikeasti on kiimassa eikä tehty liukkaus jolla on aineella.

Vierailija
12/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu erilaiselta kuin aito liukkaus tai ajatustasolla häiritsee se, että puuttuu naisen kiihottumiseen luontaisesti kuuluva kosteus. Voi tulla tunne, että toinen ei oikeasti kiihotu siitä mitä hänelle tekee tai hänen vartalostaan tms.

No enpä tiedä.....toisena päivänä on niin liukas että on lätäkkö lakanalla ja goisena tarvitaan liukkaria....en huomaa eroa noissa. Eli välillä on ns. liian liukas ja välillä ei, mutta itse en huomaisi eroa onko kyseessä liukkari vai ei.

Vierailija
13/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se pitäisi ollakin, tietää että oikeasti on kiimassa eikä tehty liukkaus jolla on aineella.

Itse kiihotun aivan valtavasti ja haluan miehen elimen sisään. Siltikin tarvitsen liukkaria emättimen sairauden kanssa. Pitäisikö minun nyt sitten elää ilman yhdyntää, jotta kenelläkään miehelle ei vain tule paha mieli?

Vierailija
14/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kysymys oli?

Vierailija
15/150 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin seksiä liukkarilla kuin ei seksiä ilman liukkaria.

Vierailija
16/150 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron. Nainen laittaa liukkaria vasta esileikin jälkeen. Siihen kuluu aikaa ainakin puoli minuuttia. Sinä aikana erektio usein lopahtaa.

Vierailija
17/150 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron. Nainen laittaa liukkaria vasta esileikin jälkeen. Siihen kuluu aikaa ainakin puoli minuuttia. Sinä aikana erektio usein lopahtaa.

Auta armias! Minkälaista se teidän esileikki on? Varmaan sitä, että nainen imee munaa...

Esoleikkinähän se MIES voi laittaa sitä liukkaria naiselle ja samalla hellästi hyväillä koko vulvaa, kuivana on kamala ottaa kosketusta, jos sitä edes naiselle sitten on....

Vierailija
18/150 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä.....toisena päivänä on niin liukas että on lätäkkö lakanalla ja goisena tarvitaan liukkaria....en huomaa eroa noissa. Eli välillä on ns. liian liukas ja välillä ei, mutta itse en huomaisi eroa onko kyseessä liukkari vai ei.

Eroja tässä. Itse edellisen kumppanin kanssa käytettiin aina liukkaria ja olin vähän yllättynytkin, kun uusi kumppani sanoi, että ei halua sitä. Kiihottavaa dippailla terskaa märkään vakoon ja liukastetta tulee lisää yhdynnän aikana. Mielestäni tuntuu paremmalta. Aidolla liukkaudella tuntee jotenkin paremmin kaikki emättimen muodot.

Vierailija
19/150 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kiihotun aivan valtavasti ja haluan miehen elimen sisään. Siltikin tarvitsen liukkaria emättimen sairauden kanssa. Pitäisikö minun nyt sitten elää ilman yhdyntää, jotta kenelläkään miehelle ei vain tule paha mieli?

Ei tietenkään. Sairaudet vaikuttavat elimistöön ja se on hyväksyttävä.

Vierailija
20/150 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yhdyntää häiritse mutta eipä tee mieli nuolla enää sen jälkeen kun sitä on laitettu. Joskus pieni välinuolenta on tarpeen jos meinaa laueta liian aikaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme