Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua koskea 'sinne'

Kirsikka_
11.09.2023 |

Onko normaalia, jos mies ei halua koskea jalkoväliini? Ainoa mies, joka ei halua, muut on halunneet. Jos hänellä seisoo, ja hän koskee minua, hänellä veltostuu. Kuulemma ei voi keskittyä jos koskee samalla minuun. Myöskään hän ei halua katsoa sinne. Muuten kyllä haluaa seksiä, tykkää koskea rintoja joskus ja niistä enemmän kiinnostunut. Aina ei niistäkään vaan oma tyydytys tärkein. Kyseessä erittäin miehekäs, korkean testosteronin mies.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut useasti sanottavan, ettei seksissä ei pitäisi painostaa toista mihinkään.

Se nyt ei pidä alkuunkaan paikkansa. Miehet kyllä painostaa ja naistenkin pitäisi. Eikä kyse ole painostamisesta vaan vaatimuksista tyydyttää. Vaimoni on alusta lähtien "vaatinut", että tyydytän hänet ja annan orgasmeja. "Vaatinut",  että nuolen joka ikinen kerta, JOTTA hänen pillu on herännyt. Hänen "vaatimukset" olleet hyvän ja nautinnollisen seksin elinehto. Koska saadessani hänet kiimaan ja himosta sekaisin on omakin himo mennyt katosta läpi. Tämän himon ole sitten purkanut häneen ja hän on saanut tulla otetuksi. Tai kumpi nyt on ottanut kumman.

Vierailija
22/27 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Häntä tuskin sitten kiinnostaa sinun orgasmisi, joten tuskin on kovin rapoista seksiä luvassa. Paitsi jos sulle riittää pelkkä yhdyntä. Hän varmaan kuitenkin haluaa käsi- ja suuseksiä sinulta?

Joo tollasten kanssa syntyy niitä haluttomia naisia. Tuli mieleen et mun mies sanoi kerran mulle, kun en kiihottunut reiden silittelystä et "älä yritä laittaa sun haluttomuutta mun piikkiin". :D

En kyllä keksiny siihen oikeen ketään muutakaan, jos ei edes yritetä kiihottaa ja herättää haluja millään muulla tavoin jos miehellä itellä kuitenki olis tehnyt mieli.

Mites muut miehet olis toiminut tilanteessa? Olisko vinkkejä miten olis voinut halut herättää?

Toinen selitys miehellä oli siihen kiihottomattomuuteen se, et en syty "normaalista esileikistä" vaan olen alkanut haluamaan jotain erikoista sen takia, kun oon jostain lukenut siitä tai puhunut jonkun kanssa. Että sen takia ei reiden silittely kiihottanut. No täytyy sanoa tän ikäisenä, et oon viimeset 30vuotta tiennyt aika tarkkaan mikä mua kiihottaa ja mikä ei, eikä siihen kyllä vaikuta sellaiset asiat mitä jossain näkee tai mitä joku kertoo. Varsinkin jos kyseessä on ihminen joka on istunut alakoulun penkillä siinä vaiheessa, kun mä oon ollut jo täysi-ikäinen ja tiennyt mistä kiihotun ja mistä en.

Mut onhan näitä selityksiä omalle käytökselleen ja sille, kun ei ite viitti edes yrittää ja naisen pitäs kiihottua ja olla valmis seksiin kun jalkaan hipaistaan. Mitä sitä mies voi muuta tehdä. Ei tietenkäön mitään.

Ap: Ei ole normaalia. Ei lähelläkään.

N47

Miten kukaan nainen sietää tuollaista junttia, anteeksi vaan. Oma vaimoni olisi lempannut pihalle jo suhteen alussa. Meillä kaikki on perustunut vapaaehtoisuuteen, jos en olisi nuollut ei olisi ollut seksiäkään.  ;))) Tosin sanoen ollut itsestään selvää, että toiselle tehdää asiota mitä toinen haluaa ja mistä toinen nauttii. Meillä on molemmilla ollut toistemme tyydytysvastuu ja siten täysi tasa-arvo seksissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappihomo. Aivan luonnotonta heteromiehelle.

Paljon mahdollista, että on kaappihomo.

On kuitenkin valtava ero sievän ja hyväntuoksuisen tai kalmanhajuisen paahtopaistisämpylän välillä. 

Nuorena kollina tuli pantua monen promillen kännissä erästä 30v vanhempaa pubiruusua. Ei olisi tullut mieleenkään nuolla häntä. 

Monia muita on nuollut ja sormeillut senkin edestä. Jos tämä tekee minusta homon, olkoon sitten mielestäsi niin.

Vierailija
24/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö alapeukuttajan pimpillä tunteisiin?

Vierailija
25/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annappa kokeeksi persereikää seisooko paremmin

Vierailija
26/27 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun pakko, jos en haluu?

Vierailija
27/27 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa oudolta.

Itselläni kun on uusi kumppani niin en pysty pitämään näppejäni erossa hänestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän