Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua koskea 'sinne'

Kirsikka_
11.09.2023 |

Onko normaalia, jos mies ei halua koskea jalkoväliini? Ainoa mies, joka ei halua, muut on halunneet. Jos hänellä seisoo, ja hän koskee minua, hänellä veltostuu. Kuulemma ei voi keskittyä jos koskee samalla minuun. Myöskään hän ei halua katsoa sinne. Muuten kyllä haluaa seksiä, tykkää koskea rintoja joskus ja niistä enemmän kiinnostunut. Aina ei niistäkään vaan oma tyydytys tärkein. Kyseessä erittäin miehekäs, korkean testosteronin mies.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo. Aivan luonnotonta heteromiehelle.

Vierailija
2/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia. Olisiko kyseessä kaappihomo? Ja voi olla, että kieltää täysin itseltäänkin olevansa homo. Sitäkin tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä tuskin sitten kiinnostaa sinun orgasmisi, joten tuskin on kovin rapoista seksiä luvassa. Paitsi jos sulle riittää pelkkä yhdyntä. Hän varmaan kuitenkin haluaa käsi- ja suuseksiä sinulta?

Vierailija
4/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45, kyllä haluaa varsinkin suuta. Mulle ei sitä halua antaa. Itse en tykkää suuta antaa, varsinkaan jos en itse saa. Sanoi kyllä ennen kun tavattiin että tykkää nuolla. Entä jos muita haluaa muttei minua?

Vierailija
5/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tapahtuu jos imet miehsi munaa ja samalla toisella kädellä valmistelet itseäsi siihen että saatte yhtäaikaa orkut eli tovin imeskeltyäsi lerssiä ja nouset ratsastamaan itsellesi orkkua tapahtuuko veltostumista jos tule polvien suunasta päälle ja ikkuna on auki ja on läpiveto

mikäli vastaus on positiivinen voi vittusi haista siihen malliin kuten ex tyttikselläkin että kun sen käänti takaapäin astumisasentoon piti pidättää hengitystä että sai kullin sisään kun hajahti aina melkoisesti ja meinasi mopo heretä keulimasta.

Vierailija
6/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ei halunnut koskea "sinne" kun mulla oli kuukautiset. Ihme mies.

Vierailija
7/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on ainakin tykänneet tuoksusta ja mausta.

Vierailija
8/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä on pilvin pimein! Kamalia itsekkäitä urpoja. Mutta mitä en käsitä, miksi nainen suostuu!!! Jättäisin heti!

Vierailija
9/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt ihan kamalaa. Hankkiudu eroon, ei tule kuin paha mieli tuollaisesta.

10/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua katsoa pillua eikä vähän kouria sitä, niin homohan se on.

Aivan varmasti panee silmät kiinni, kun kuvittelee homoilevansa, muuten lerpahtaa.

En keksi muuta selitystä kuin että sulla on tosi rikkaat vanhemmat ja miehesi kärkkyy perintöä. Kannattaa välittömästi tehdä avioehto ja jos ei suostu, niin eroa saman tien.

Vierailija
11/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korkea onkaan testo jos muna lorpahtaa. Ei taida olla. Ja jos sinä kutsut värkkiäsi "siksi" niin taitaa aika nysväystä olla molemmin puolin.

Vierailija
12/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

13/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Häntä tuskin sitten kiinnostaa sinun orgasmisi, joten tuskin on kovin rapoista seksiä luvassa. Paitsi jos sulle riittää pelkkä yhdyntä. Hän varmaan kuitenkin haluaa käsi- ja suuseksiä sinulta?

Joo tollasten kanssa syntyy niitä haluttomia naisia. Tuli mieleen et mun mies sanoi kerran mulle, kun en kiihottunut reiden silittelystä et "älä yritä laittaa sun haluttomuutta mun piikkiin". :D

En kyllä keksiny siihen oikeen ketään muutakaan, jos ei edes yritetä kiihottaa ja herättää haluja millään muulla tavoin jos miehellä itellä kuitenki olis tehnyt mieli.

Mites muut miehet olis toiminut tilanteessa? Olisko vinkkejä miten olis voinut halut herättää?

Toinen selitys miehellä oli siihen kiihottomattomuuteen se, et en syty "normaalista esileikistä" vaan olen alkanut haluamaan jotain erikoista sen takia, kun oon jostain lukenut siitä tai puhunut jonkun kanssa. Että sen takia ei reiden silittely kiihottanut. No täytyy sanoa tän ikäisenä, et oon viimeset 30vuotta tiennyt aika tarkkaan mikä mua kiihottaa ja mikä ei, eikä siihen kyllä vaikuta sellaiset asiat mitä jossain näkee tai mitä joku kertoo. Varsinkin jos kyseessä on ihminen joka on istunut alakoulun penkillä siinä vaiheessa, kun mä oon ollut jo täysi-ikäinen ja tiennyt mistä kiihotun ja mistä en.

Mut onhan näitä selityksiä omalle käytökselleen ja sille, kun ei ite viitti edes yrittää ja naisen pitäs kiihottua ja olla valmis seksiin kun jalkaan hipaistaan. Mitä sitä mies voi muuta tehdä. Ei tietenkäön mitään.

Ap: Ei ole normaalia. Ei lähelläkään.

N47

Vierailija
14/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla vitsi...

Vierailija
15/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näitä on paljon , näitä miehiä.

Heidän kaluja pitää kyllä intohimoisesti imeä ja nuolla. Ja siinä se.

Minä en tee enää.

Vierailija
16/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa koskemasta myös "siihen"! Eiköhän ne opi.

Vierailija
17/27 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies ei ole hetero. Ei se että mies on maskuliinisen näköinen ole mikään tae heteroudesta.

Oletko sanonut hänelle, että sinua ihmetyttää tuo asia? Se ei missään nimessä ole normaalia heterouden kontekstissa eikä mies voi sille mitään, ettei ole hetero. Satutat itsesi seurustelemalla ja harrastamalla seksiä miehen kanssa, joka ei naisista ole kiinnostunut ja hän tekee väärin pitämällä sinua kulissinaan.

Vierailija
18/27 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on vaan niin yksinkertainen, ettei ymmärrä minne pitäisi mennä, jos kutsut häntä "sinne"? Kokeilepa sanoa vaikka että tulisitko ukkokulta nuolemaan pilluni, kun sitä niin kihelmöi!

Vierailija
19/27 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut useasti sanottavan, ettei seksissä ei pitäisi painostaa toista mihinkään.

Vierailija
20/27 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu koskaan nimellä "sinne", kirjoitin niin kun mietin onko täällä joku sensuuri että tiettyä sanoja sisältävät postaukset poistetaan tms niinkuin monella muulla sivustolla. Ei näytä olevan.. Olen kyllä puhunut vaikka mitä rivoja ja istunut naamalle jne. Kokemusta löytyy itseltä ja olen yliseksuaalinen ollut.

Erota voisinkin mutta ongelma on että meillä on 2 lasta. Mies on kuitenkin halunnut perheen jne enkä tullut ajatelleeksi et hänenlainen vois olla homo, tai luulin et hän on vaan ujo tms suorituspaineita.

Ei oo provo tämä valitettavasti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi