Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukkaria käyttävä nainen, voiteletko itsesi liukkaaksi esim. miehen ollessa kylppärissä tai muuten salaa?

Vierailija
11.09.2023 |

Vai annatko miehen hoitaa rasvauksen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa aina, ja samalla hyväilee vulvaa. Laittaaa myös omaan kaluunsa esarin alle.

Vierailija
2/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laittaa aina "salaa" eli en ole koskaan nähnyt hänen laittavan liukkaria. En tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo laittaa aina "salaa" eli en ole koskaan nähnyt hänen laittavan liukkaria. En tiedä miksi.

Usko pois, vaimosi  ihastuisi jos sinä sen tekisit! Samalla voisit häntä ilahdutella muutoinkin, vaikka ihan orgasmiin asti.

Vierailija
4/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin täysin vieras ajatus, että pitäisi tehdä salaa jotain tuollaista. Yleensä meillä mies hoitaa liukkarin laiton, jos sitä tarvitsee.

Vierailija
5/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on laittanut aina, kun tullut sänkyyn. Lisännytkin jos tarvis suuseksin ja sormetuksen jälkeen. Yhdessä mietitty välillä mitä liukkaria ostetaan.

Vierailija
6/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa liukkaria molempiin aukkoihin suuseksin jälkeen ja minä teen hänelle vastaavat jutut miehen muhkealle pelivälineelle osana esileikkejä. Olisi ihan älytöntä jättää tällainen kiihottava elementti hyödyntämättä. N35

Vierailija
7/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laita itse. Mies on hyvin innokkaasti sitä tarvittaessa laittamassa sekä minulle että itselleen.

Vierailija
8/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään laita salaa. pitäähän sitä siihen elimenkin päälle laittaa.

Vierailija
9/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tunnelman tappavaa, että pitää reikä rasvata. Toki se on pakko jos se ei luontaisesti kostu.

Vierailija
10/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi salailla. Minä mielellään levitän miehelle tarvittaessa. Yleensä yhdynnän alussa (tai sormettaessa) hän on se joka laittaa liu'ut.

Vierailija
11/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi tehdä salaa ??

Vierailija
12/34 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tunnelman tappavaa, että pitää reikä rasvata. Toki se on pakko jos se ei luontaisesti kostu.[/quote

Tulee tunne, että on pakko rasvata että pystyy seksiin, vaikkei kiihottaiskaan eikä haluttaisi. Eikö se kostu ihan itsellään kun on kiihottunut? Vanhana ehkä tarvii käyttää, mutta nuoret ja keski-ikäiset ihmiset?

Vierailija
13/34 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan itselle ja dildolle liukkarit, myös vaimon paikkoihin ja erityisesti tiivistän klitoriksen ympäryksen että Satisfyer toimii kunnolla ilman vuotoääniä.

Vierailija
14/34 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tunnelman tappavaa, että pitää reikä rasvata. Toki se on pakko jos se ei luontaisesti kostu.[/quote

Tulee tunne, että on pakko rasvata että pystyy seksiin, vaikkei kiihottaiskaan eikä haluttaisi. Eikö se kostu ihan itsellään kun on kiihottunut? Vanhana ehkä tarvii käyttää, mutta nuoret ja keski-ikäiset ihmiset?

Oppia ikä kaikki, kyllä siperia vielä opettaa naisten anatomiaa. 

Vierailija
15/34 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies käyttää joulun kinkkurasvaa

Vierailija
16/34 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liukkareita tarvinnut käyttää.

Vierailija
17/34 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä koskaan ole kostunut klitoriksen alueelta tai peräaukon alueelta. Eli lähinnä sisäpuolelta on märkää ja vähän voi valuskella siihen ympäristöön. Ite tykkää että varsinkin klitoriksen käsittelyssä on kunnolla märkää. Myös auttaa vähän pitkittämään laukeamista miehellä.

N23

Vierailija
18/34 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin täysin vieras ajatus, että pitäisi tehdä salaa jotain tuollaista. Yleensä meillä mies hoitaa liukkarin laiton, jos sitä tarvitsee.

Se käy kivasta esileikin aloituksesta, jos vaikka molemmat voitelee toisensa, sieltä.

Vierailija
19/34 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten estoisia ihmisä onkaan, voi sentään!

Sehän on ihaninta mitä olla voi, kun mies sivelee liukkaria alapäähän ja todellakin samalla hyväilee vulvaa kaikin tavoin. Samoin kunvoitelen kalun, ja esarin alle laitan, ja sitten vetelen käsin kalunvartta ja nuppia; johan alkaa mies nieleskellä, ja hengitys tihentyä.

Nauttikaa ihmiset käsitöistä ja siis molemmat estottomasti. Loppuun saakka vaikka.

Vierailija
20/34 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaa enkä muutenkaan, yli 50 olen enkä koskaan mitään voiteita käytellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi