Liukkaria käyttävä nainen, voiteletko itsesi liukkaaksi esim. miehen ollessa kylppärissä tai muuten salaa?
Kommentit (34)
Tähän kysymys: miehet onko se ihanaa kun nainen on sormettaessa ihan märkä? Just mulle yks mies sanoi että ihanaa kun oot aina niin märkä, mutta jostain kumman syystä mua alkoi se hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Tähän kysymys: miehet onko se ihanaa kun nainen on sormettaessa ihan märkä? Just mulle yks mies sanoi että ihanaa kun oot aina niin märkä, mutta jostain kumman syystä mua alkoi se hävettää.
Kyllä se on aivan parasta. Sängyssä kylki kyljessä kyhnytellessä silittelen vaimoa kaikkialta, hieron reisiä ja alaselkää, puristelen rintaa ja hiplaan nännin kovaksi, painan itseni häntä vasten antaen jäykistyvän kalun tuntua, hivelen pikkareiden päältä... Ja kun lopulta ujutan käden pikkareiden alle ja annan sormen hakeutua pillulle, niin jalat leviävät halukkaasti ja sormi uppoaa märkänä odottavaan vakoon, niin onhan se todella ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tunnelman tappavaa, että pitää reikä rasvata. Toki se on pakko jos se ei luontaisesti kostu.[/quote
Tulee tunne, että on pakko rasvata että pystyy seksiin, vaikkei kiihottaiskaan eikä haluttaisi. Eikö se kostu ihan itsellään kun on kiihottunut? Vanhana ehkä tarvii käyttää, mutta nuoret ja keski-ikäiset ihmiset?
Oppia ikä kaikki, kyllä siperia vielä opettaa naisten anatomiaa.
Nimenomaan siihen kuuluu ominaisuus, että kostuu kiihottuessaan. Mikäli ei kostu on jostain syystä johtuva toiminnallinen häiriö, syitä voikin sitten olla monia.
Kunnolla liukkaana tuntuu paljon paremmalta, se on selvä. Ja ei se oma kosteus aina ole ihan sitä eikä siinä ole mitään häpeilemistä, sen enempää kuin mihenkään seisokin häviäminen joskus.
Ja mitään häpeilemistä ei liukkarin käytössä ole, eikä sitä tarvitse salaa tehdä.
Kiva leikkiä yhdessä, ja miehen kalukin sitä hyväilyissä kaipaa.
Iltaisin ennen sänkyyn menoa suoritan aina alapesun ja rasvauksen. Jotenkin vain on tottunut siihen liukkauteen. Mies haluaa että hoidan penistä runkkailemalla ja lypsämällä ennen yhdyntää. Tuntuu että terskan lypsäminen pulleaksi on miehen mieleen. Itse joskus haluan viritetyn peniksen sisääni ilman minkäänlaista esileikkiä. Näinhän se onnistuu hyvinkin kun paikat ovat valmiiksi liukkaat ja halukkaat.
En todellakaan laita salaa. Itselläni on emättimen sairaus, joten yhdyntä ei onnistu ilman liukuvoidetta, vaikka kostun ja kiihotun ja haluan todella elimen sisään.
en laita salaa.
Mies hoitaa liukkarin laiton ja yleensä omaan kaluun laittaa. Siitä se levittyy helposti minunkin sisälleni sitten ja just oikeisin kohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin ennen sänkyyn menoa suoritan aina alapesun ja rasvauksen. Jotenkin vain on tottunut siihen liukkauteen. Mies haluaa että hoidan penistä runkkailemalla ja lypsämällä ennen yhdyntää. Tuntuu että terskan lypsäminen pulleaksi on miehen mieleen. Itse joskus haluan viritetyn peniksen sisääni ilman minkäänlaista esileikkiä. Näinhän se onnistuu hyvinkin kun paikat ovat valmiiksi liukkaat ja halukkaat.
Mitäs itse haluat, vai onko sillä väliäkään.
Mielelläni laittaisin liukkaria niin että mies näkee. Tätä kokeiltiin että laitan vasta sitten kun miehellä on erektio, niin eihän siitä mitään tullut. Mies orvon näköisenä odottelee ja katselee muualle. Mies sitten pyysi että jos voisin jatkossa laittaa liukkaria ennen kuin ruvetaan hommiin. Hänestä ei ole kiva odotella.
Minä sitten sanoin että tiedätkös, ei riitä että pimpsa on liukas, sen on oltava myös turpea jotta nainen voi nauttia seksistä. Sitä varten sitä täytyy kosketella. Parhaiten pimpsa turpoaa kun nainen kokee että miehelle se on juuri sillä hetkellä paras asia maailmassa mitä tämä tietää.
Tämä keskustelu käytiin syyskuussa. Mies otti nokkiinsa. Sen jälkeen ei ole seksiä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni laittaisin liukkaria niin että mies näkee. Tätä kokeiltiin että laitan vasta sitten kun miehellä on erektio, niin eihän siitä mitään tullut. Mies orvon näköisenä odottelee ja katselee muualle. Mies sitten pyysi että jos voisin jatkossa laittaa liukkaria ennen kuin ruvetaan hommiin. Hänestä ei ole kiva odotella.
Minä sitten sanoin että tiedätkös, ei riitä että pimpsa on liukas, sen on oltava myös turpea jotta nainen voi nauttia seksistä. Sitä varten sitä täytyy kosketella. Parhaiten pimpsa turpoaa kun nainen kokee että miehelle se on juuri sillä hetkellä paras asia maailmassa mitä tämä tietää.
Tämä keskustelu käytiin syyskuussa. Mies otti nokkiinsa. Sen jälkeen ei ole seksiä ollut.
On siis olemassa yhäkin ruollaisia miehiä. Kyllä siis tarvitaan puhetta naisen nautinnoista, se ei ole mitään jauhamista, se on oikein!
Mutta etkö voi ottaa asiaa puheeksi tai ryhtyä ns. toimeen itse. Kokeile, kai miehellä halut on tallella. Ja kerro mitä haluat, jos ja kun ei itse hiffaa.
Asiasta on puhuttu. Mies on sanonut ettei hän koe mitään tarvetta katsoa tai koskea pimpsaan, eikä sen vuoksi koske. Hänelle riittää panon aikana tuleva puristus peniksen ympärille, muuta käyttöä hänellä ei pimpsalle ole.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta on puhuttu. Mies on sanonut ettei hän koe mitään tarvetta katsoa tai koskea pimpsaan, eikä sen vuoksi koske. Hänelle riittää panon aikana tuleva puristus peniksen ympärille, muuta käyttöä hänellä ei pimpsalle ole.
Ihanko oikein on noin tyhmiä ja estoisia miehiä? Miten miehellä voi olla noin huonot tiedot pillusta? Miten ylipäätään menitte yhteen?
Vaimollani ollut aina ahdas pillu, joten joutunut suurimman osan elämästään käyttämään myös liukkaria. Siitä on ollut myös huomattavasti etua pillua sormettaessa päältä ja varsinkin sisältä. Niinkuin monet tietää niin pidempiaikainen sormetus tuppaa viemään kosteutta tai ainakin auttaa alussa, että pillu turpoaa ja alkaa valua enemmän. Pillun kiiman nosto ja turvotus ennen yhdyntää on jopa vielä parempaa kuin yhdyntä tai ainakaan yhdyntä ei ole niin nautinnollista ilman sitä. Toisekseen sillä on tunnetusti varmistettu naisen orgasmit yhdynnässä. Vaimolle ainakin aina ihan pakollista yhdyntäorgasmin saamiseksi.
Mutta ihan käsittämätön mies, haluaa pillun turpoavan ja puristavan, muttei tee mitään sen eteen. Vaimoni ei edes suostuisi seksiin ilman pillun nuolemista. Joko tai.
Lisään vielä, että itse olen huolehtinut, että vaimolla on tarpeeksi liukas pillu. Pyytänyt häntä ostamaan liukkaria tai ostanut itse. Pyytänyt käyttään estrogeenivalmisteita, jos olen huomannut, että pillun limakalvot ja luisto ollut huonompi. Syytä että hän nauttisi yhdynnästä ja sormettamisesta enemmän ja samoin itse. Lisäksi hänen pillunsa on aina ollut ahdas, eikä ole mielekästä laueta heti siihen kovaan pillun ahtauteen vaan naida kunnon luiston kanssa pidempään. Muuten tuntunut siltä, että 2x2" seivästä ängetään väkisin 1x1" reikään.
Seksi on yhteispeliä joten molempien pitää huolehtia siitä, että se sujuu.
Kyllä se on meillä miehen homma ja oleelinen osa esileikkejä. Tietty sträppäri-leikeissä nainen hoitaa miehen pepun liukastamisen.