Mitä mielikuvia herättää ihminen, joka
Kommentit (14)
Onko täällä ihmisillä oikeasti niin huono itsetunto, että joka välissä pitää kysellä, että mitäs tykkäätte siitä, tästä tai tuosta?
En itse asu Punavuoressa, mutta teki mieli kysyä tällaista, kun eräs tuttu on koko ikänsä asunut siellä. Tätä nykyä hänen työpaikkansakin on samoilla kulmilla. Ja ihan fiksu, mukava ihminen on. Välillä on törmännyt ennakkoluuloihin ja suoranaiseen v*ttuiluun kateellisten ihmisten osalta.
ap
Taidat itse olla juuri alueelle muuttanut etkä ylpeyksissäsi pysy housuissasi.
kuinka hällä lasten vaatteet on vaan parhaita merkkejä ja vihjaili mun ostavan lasteni vaatteet cittarista. kävi ärsyttämään.
Voisin itse asua siellä, mutta nyt on kaksi pientä lasta ja asutaan vähän loitommalla. Ehkä ajattelisin, että hänellä ei ole lapsia.
En tosin ole täällä koko ikääni asunut ;)
jollain asuin- tai työpaikan sijainnilla. Kun nyt ei ole tarvetta pönkittää noin ylipäänkään.
Eipä herätä mittään tunteita.
Ei sanonu Punavuori alueena mitään mulle, mutta kommenteista päättelen että " parempaa" aluetta.
Ei kateutta, ei ennakkoasenteita. Ihan samahan se on missä ihminen asuu, oli se sitten Korso tai Westend. Onko tuolla niin väliä.
On vaan tullut seurattua aika paljon näitä ihan tavan tyttöjä, jotka työnsä/asuinpaikkansa kautta ovat kokeneet sosiaalisen nousun jota sitten täytyy erinäisillä pikkuasioilla korostaa. Mutta niinhän se menee, että keskiluokka pyrkii yläluokan asemaan matkimalla sen makua, minkä tosin yläluokka on jo aikapäiviä hylännyt.
No mutta, on aika lopettaa keskustelu tällä erää. God natt!
Vierailija:
Mutta niinhän se menee, että keskiluokka pyrkii yläluokan asemaan matkimalla sen makua, minkä tosin yläluokka on jo aikapäiviä hylännyt.
i]Hitsin vitsit, ihan sanasta sanaan osasit luentomatskut toistaa, taputapu.
Siitä kurssista on kyllä niin monta vuotta, ettei enää ulkoluku onnistu.
Tavan tytöt on kyllä ihan elävää elämää teorioiden ulkopuolella.
No, nyt saa lopullisesti riittää. Ja ap:lle sen verran vielä, että mitä välii?
Varakas varmaankin. Toivottavasti ei snobi.