Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi 4v tyttäreni on niin vihainen ja kiukkuinen? Kuuluuko ikään?
30.12.2006 |
Juuri heräsi sängyssään ja hirveästi raapii itseään sieltä täältä ja huutaa jäykkänä " en tahdo nukkua!! en halua, en tahdo!!" , itkeskelee. Potkii peitot pois. Päivisinkin saa kamalia raivareita välillä ihan yks kaks yllättäen. Kuuluuko tällainen ikään vai mitä tämä oikein on? Isänsä tuolla nyt koettaa rauhoitella tyttöä uudestaan unten maille.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niin onko ihottumaa? Hoitamaton allergia tekee kiukkuiseksi kutinan takia.