Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miten tavallista, että jos mies menee yökerhoon, niin yksikään nainen ei tule koko 3 tunnin aikana juttelemaan, ei hae tanssimaan eikä edes katsele kiinnostuneen oloisena tai flirttaile miehelle?

Vierailija
10.09.2023 |

Vai meneekö se niin, että lähes kaikki miehet saavat joka kerta naisilta huomiota yökerhossa?

Kommentit (301)

Vierailija
261/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille lähestyminen on helpompaa. Miehet eivät ole tottuneet jakelemaan pakkeja automatiolla kuten naiset nuoresta asti ja luulen, että miehet suostuvat treffeille useimmiten. Joten kyllä se on niinpäin, että naisten pitäisi nostaa aktiivisuus tasoaan. Silloinkin voi olla, että suuri osa naisista kohdistaa huomionsa niihin muutamaan suosittuun naisten mieheen. Mutta tälläistä se on.

T. Sivusta seurannut m40

Miksiköhän se näyttää siltä, että "naiset jakelevat pakkeja automaatiolla"? Kun nuoresta asti, jopa ala-asteikäisestä lähtien, kokee ahdistelua ja uhkaavia ei-toivottuja lähestymisiä, alkaa niihin kaikenlaisiin lähestymisiin suhtautua kuten iso osa ihmisistä suhtautuu feissareihin ja puhelinmyyjiin : se ei kiitos, ei kiinnosta tulee aivan selkärangasta, ennen kuin nuo häiriköt edes saavat sanottua loppuun asiaansa.

Niin niin, että se näin nuoresta asti lähtee tuo yleistäminen. Itsekin olen nimittäin joutunut kunniani puolisona hankkimaan hyväksi, vaikken sitä olekaan missään vaiheessa tahrannut.

Vierailija
262/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tavallista. Kauniina naisena odotan miesten lähestyvän minua. Viidakon laki :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt elämäni aikana satoja kertoja yökerhoissa, diskoissa, baareissa, pubeissa, tanssiravintoloissa ja yhden käden sormet riittävät helposti laskemaan ne kerrat, kun nainen on tullut juttelemaan tai mitenkään lähestynyt. Aivan rauhassa saan olla, joka paikassa tässä maailmassa. 

m43

Vierailija
264/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt elämäni aikana satoja kertoja yökerhoissa, diskoissa, baareissa, pubeissa, tanssiravintoloissa ja yhden käden sormet riittävät helposti laskemaan ne kerrat, kun nainen on tullut juttelemaan tai mitenkään lähestynyt. Aivan rauhassa saan olla, joka paikassa tässä maailmassa. 

m43

Ihan samaa se on tavisnaisen elämä. En laske lähestymiseksi umpihumalaisen miehen vonkausta pilkun aikaan.

Vierailija
265/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille lähestyminen on helpompaa. Miehet eivät ole tottuneet jakelemaan pakkeja automatiolla kuten naiset nuoresta asti ja luulen, että miehet suostuvat treffeille useimmiten. Joten kyllä se on niinpäin, että naisten pitäisi nostaa aktiivisuus tasoaan. Silloinkin voi olla, että suuri osa naisista kohdistaa huomionsa niihin muutamaan suosittuun naisten mieheen. Mutta tälläistä se on.

T. Sivusta seurannut m40

Miksiköhän se näyttää siltä, että "naiset jakelevat pakkeja automaatiolla"? Kun nuoresta asti, jopa ala-asteikäisestä lähtien, kokee ahdistelua ja uhkaavia ei-toivottuja lähestymisiä, alkaa niihin kaikenlaisiin lähestymisiin suhtautua kuten iso osa ihmisistä suhtautuu feissareihin ja puhelinmyyjiin : se ei kiitos, ei kiinnosta tulee aivan selkärangasta, ennen kuin nuo häiriköt edes saavat sanottua loppuun asiaansa.

Niin niin, että se näin nuoresta asti lähtee tuo yleistäminen. Itsekin olen nimittäin joutunut kunniani puolisona hankkimaan hyväksi, vaikken sitä olekaan missään vaiheessa tahrannut.

Ahdistelijat ne pilaa muiden miesten maineen. Syytä heitä. Kaikki miehet eivät ahdistele, mutta jos ja kun nainen on elämässään kokenut ahdistelua, sen tekijänä on melkeinpä aina mies.

Miltei jokainen nainen lienee kokenut vaikkapa yöelämässä sen, ettei joku oman elämänsä Casanova vaan millään ymmärrä sanoja ei kiinnosta, vaan roikkuu perässä eikä suostu poistumaan ja jättämään rauhaan useista kehoituksista huolimatta. Jos sellaiseen tilanteeseen ei halua, voi ainakin yrittää välttää sen kohtelemalla lähestyjää kuin sitä feissaria, toivoa ei pidä antaa, ystävällisistäkin sanoista voi saada riesan peräänsä kun ne tulkitaan väärin kiinnostukseksi.

Vierailija
266/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua... mä oon käsittänyt jotain väärin. En ole koskaan, en koskaan, mennyt juttelemaan kenelläkään miehelle yökerhossa. Jos joku istuu yksin pöydässä, ajattelisin, että tyypin kaveri on varmaan hakemassa juomaa/vessassa tai en ajattelisi mitään koska en kiinnittäisi asiaan mitään huomiota. 

Itse olen käynyt baareissa vaan pitämässä hauskaa ja yleensä aina porukassa jossa on tarkoituskin olla iltaa viettämässä. Aina joskus on joku tullut pokaamaan / juttelemaan.  

Ilmankos ei ole tullut niin kauheesti hurjastelua mitään silloin nuorempanakaan. Nyt tää sit vissiin selvis... 

Mutta vinkki aloittajalle. Mene hengaamaan siihen naisten vessan lähellä olevan baaritiskin /seinän vieruksen lähettyville. Siinä saattaa hengailla joku ujompi nainen, joka odottaa kaveriaan vessasta. Siitä mut on joskus pokattu mukaan (ei yhden illan suhteeseen, mutta vähän pidempään seurusteluun).

Vierailija
267/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni hyvin asiallinen ja ihan hyvännäköinen 47-kundi. 

Olin pitkästä aikaa la. baarissa yksin. Me miehethän nyt hengataan yksin - tai ainakin kaikki frendit ulkomailla/lapsiperhearkea.

Yritin olla cool ja kirja mukana. 

Uskaltauduin muutamaan pöytään kysymään, saisinko istua ja hengata. Olen siis profeministi, asiallinen tyyppi.  muutaman annoksen juonut. Tylysti kieltäytyvät. Menin jotenkin niin puihin, että istuin vain yksin ja join ja lähdin kotiin.

Onkohan baarikulttuuri muuttunut, ennen kaikki relasti juttelivat ja pöytään sai istua. 

Ehkä olin liian vanha ja väärää sukupuolta. Oli joo Stadilainen hipsteribaari.  

Älää aloittako tasoista. Olen cool.

Jotenki jäi ahdistava olo. en halua mennä uudestaan.

Vierailija
268/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkästä aikaa la. baarissa yksin. Me miehethän nyt hengataan yksin - tai ainakin kaikki frendit ulkomailla/lapsiperhearkea.

Uskaltauduin muutamaan pöytään kysymään, saisinko istua ja hengata. Olen siis profeministi, asiallinen tyyppi.  muutaman annoksen juonut. Tylysti kieltäytyvät. Menin jotenkin niin puihin, että istuin vain yksin ja join ja lähdin kotiin.

Onkohan baarikulttuuri muuttunut, ennen kaikki relasti juttelivat ja pöytään sai istua. 

Minkä ikäisten pöytiin halusit hengaamaan? Heillä taisi olla henkilökohtaisia asioita puhuttavana eivätkä he halunneet puhua niistä ulkopuolisten kuullen.

Vierailija
269/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis ahdistuit siitä että joku täysin randomhenkilö ei halunnut jutella kanssasi juuri sillä hetkellä kun sinä olisit halunnut sille jutella?

Vierailija
270/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisten pöytiin halusit hengaamaan? Heillä taisi olla henkilökohtaisia asioita puhuttavana eivätkä he halunneet puhua niistä ulkopuolisten kuullen.

Ihan keski-ikäinen seurue, jossa oli oletettavasti miehiä ja naisia. Ehkä tosiaan  kuitenkin  huomattavasti nuorempia,mutta itse olen tottunut baarissa juttelemaan kaiken ikäisten kanssa. Olen itsekin tosi nuoren näköinen, hyvä kun parta kasvaa.

Mutta siis ihan vaan istumaan baarissa. En lähentele ja ihan mielenkiiintoisia läppiä. 

Jäi tosi ikävä olo. 

Vierailija
271/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis ahdistuit siitä että joku täysin randomhenkilö ei halunnut jutella kanssasi juuri sillä hetkellä kun sinä olisit halunnut sille jutella?

Näin tosiaan kävi.  

Tässä kai keskusteltiin vähän yleisemmällä tasolla baari/yökerhokulttuurista? Yksin baariin menevä mies saa useinkin varautua yksinäiseen iltaan. 

Sori. En ole Ylisläinen. Tarkoitan, että on hankala mennä juttelemaan kundienkaan kanssa.

Vierailija
272/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut ujo ja mun on hankala tutustua ihmisiin muuten kuin tekemällä jotain yhdessä. En oikein osaa small talkia. Eli siis olen tutustunut kavereiheni jossain harrastuksissa tai vapaaehtoistöissä tai muissa vastaavissa paikoissa, joissa olemiselle on konteksti. Mulle olisi ihan painajaista, jos yökerhossa/pubissa tulisi joku juttelemaan. Ensinnäkin siellä ei kuule kunnolla, kun on meluisaa. Sitten minä en tietäisi, mistä voisin tai pitäisi puhua. Enkä koskaan, ikinä tai missään tilanteessa itse menisi puhumaan kenellekään tuntemattomalle yökerhossa.

Vierailija
273/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon jo monennenkerran, mutta johan sen järkikin sanoo, että naisella olisi helpompi tehdä tuttavuutta kuin miehen. Miehet harvemmin kieltäytyy seurasta naiset taas 95% :sesti. Eli mies saa varautua moniin pakkeihin ja kasvojen menetyksiin sekä sydän suruihin jos naisia alkaa pokailemaan. Tokihan naiset haluaisi säilyttää tämän helpon asemansa, mutta ei ainakaan minua sillä tavalla isketä. Kannustan naisia lähestymään miehiä niin vältytään monilta harmeilta.

Täälläkin kun naiset koko ajan valittaa siitä, että joku ei toivottu tapaus tullut iskemään, niin eikö sitten pitäisi muuttaa tätä dynamiikkaa??

Vierailija
274/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin olen saanut olla monena iltana, ja olen nainen. Johtopäätös: olen ruma, vaikkakin hoikka. Tai ehkä haisen, enkä huomaa sitä itse.

Vierailija
275/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon jo monennenkerran, mutta johan sen järkikin sanoo, että naisella olisi helpompi tehdä tuttavuutta kuin miehen. Miehet harvemmin kieltäytyy seurasta naiset taas 95% :sesti. Eli mies saa varautua moniin pakkeihin ja kasvojen menetyksiin sekä sydän suruihin jos naisia alkaa pokailemaan. Tokihan naiset haluaisi säilyttää tämän helpon asemansa, mutta ei ainakaan minua sillä tavalla isketä. Kannustan naisia lähestymään miehiä niin vältytään monilta harmeilta.

Täälläkin kun naiset koko ajan valittaa siitä, että joku ei toivottu tapaus tullut iskemään, niin eikö sitten pitäisi muuttaa tätä dynamiikkaa??

Kannatetaan. Niiden ei toivottujen hätistely on ärsyttävää, joten parempi niin, että nainen itse lähestyy jos kiinnostaa ja on sellaisella ajatuksella siellä baarissa, että haluaa jutella ja tutustua tuntemattomiin.

Vierailija
276/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää tämä suuri yksinäisyys mitä jotkut potevat. Introvertius, rumuus, lihavuus, yksinäisyys jne ei ole riittävän hyviä syitä jättää ketään yksin. Ihmisten pitäisi olla avomielisempiä ja pyrkiä saamaan kaikenlaisia kavereita. Noh, yleensä nuorista ihmisistä ei ole tähän vaan tuppaavat omaamaan hyvin kapean näköalan elämässö. Vanhemmiten sitä tulee viisautta (joillekin) ja ei ole yhtä pinnallinen. Kyllähän minullekin uudet ystävät kelpaisi, mutta jo tällein 40vuotiaana on hankalahko saada oman ikäistä seuraa, kun monilla lapsuudenajan suhteet jotka tärkeimpiä ja uutta ei haluta.

277/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne yökerhoon mennään pitämään hauskaa ja siihen ei kuulu miehet.

Vierailija
278/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan. Niiden ei toivottujen hätistely on ärsyttävää, joten parempi niin, että nainen itse lähestyy jos kiinnostaa ja on sellaisella ajatuksella siellä baarissa, että haluaa jutella ja tutustua tuntemattomiin.

Minä oon ollut kaukaa viisas ja ymmärtänyt tämän naisten oikukkuuden esim tulee baariin/illanviettopaikkaan mutta ei ole tarkoituskaan tehdä tuttavuutta tai omissa porukoissa pyörimään. Enkä ole viittinyt tuhlata voimavarojani tämmöiseen touhuun. Naisten olisi tosiaan helpompi lähestyä, niin saa naisetkin ehkä semmoista seuraa kuin haluaa ja vältytään yli 90% ikäviltä tilanteilta.

Mutta luulen, ettei monet naiset tähänkään ala vaan haluavat säilyttää asemansa "palkintona" ja miesten kiinnon kohteena. Minulla tosiaan on jo kiinnostus paljon hiipunut näin 40v sinkkuna, enkä oikeastaan enää tavoittele naisen seuraa.

Mitä hyötyä sinkkuudessa on? Mm:

- ei lapsia

- omat rahat ja resurssit

- omaa aikaa tehdä ja olla miten haluaa

- ei tarvi tehdä kompromisseja

- ei pakollisia menoja jos ei huvita esim anoppilaan

- ei ylimääräistä asuntovelkaa vaimoa miellyttääkseen.

- ei kotieläimiä vaimoa miellyttääkseen.

Jnejne lista on pitkä

Vierailija
279/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Sinne yökerhoon mennään pitämään hauskaa ja siihen ei kuulu miehet.

Yökerhoon on aina menty seuraa etsimään ja tämä kirjoittamaton sääntö on pätenyt alusta asti näihin päiviin saakka. Mutta yllättäen jotkut naiset haluaa kapinaa ja mullistaa kaiken omalle tavalleen. Sitten voimaannutaan ja mennään baarin tyrkky asussa ihan muuten vaan ja närkästytään miesten lähestymisistä. Minä ainakin ymmärrän normaalijärjellä, että baarit, discot yms illanviettopaikat ovat normaaleja tutustumispaikkoja miehille ja naisille.

Mutta sitten on erikseen nämä kapinallis tyypit jotka sekoittaa pakkaa.

Vierailija
280/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m43

Ihan samaa se on tavisnaisen elämä. En laske lähestymiseksi umpihumalaisen miehen vonkausta pilkun aikaan.

No eikä ole :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän