Onko miten tavallista, että jos mies menee yökerhoon, niin yksikään nainen ei tule koko 3 tunnin aikana juttelemaan, ei hae tanssimaan eikä edes katsele kiinnostuneen oloisena tai flirttaile miehelle?
Vai meneekö se niin, että lähes kaikki miehet saavat joka kerta naisilta huomiota yökerhossa?
Kommentit (301)
Pitäs varmaan tehdä muutakin kuin mennä johkin pimeään nurkkaan istumaan naama näkkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä tota että pitäisi olla kavereita tai edes yksi "siipimies" mukana, jos mä näen kiinnostavan miehen niin en mä ala katselemaan sen ympärille että oiskohan sillä kavereita. Voi tietysti olla että kun itse olen vähän erakkoluonteinen, niin se vaikuttaa siihen etten pidä sitä outona että menee ja tekee asioita yksin.
Oon miettinyt että toimiskohan miehillä sellanen että ne jois jotain oikein näyttävää ja värikästä drinkkiä, siinä hedelmät, mini aurinkovarjo ja kaikki. Niin naiset voisi helpommin lähestyä: "Anteeksi, oli ihan pakko tulla kysymään mikä toi drinkki on?" Siitä ehkä lähtee juttu etenemään, tai sitten ei. Mut sit sen drinkin pitäis olla kyllä hyvääkin jos nainen päätyisi tilaamaan samanlaisen. 🤔
Siinä voi sivusta seurata millainen mies on. Toisen kanssa jutellessa näkee, onko mies nauravainen, puhelias, osaako hän kuunnella ja keskustella toisen kanssa. Miehestä, joka istuu hiljaa paikallaan jotain juoden, ei saa mitään käsitystä.
Kyllä kehonkieli ja olemus kertoo paljonkin vaikka vain "istuu hiljaa paikallaan". Ja vaikka mies olisi puhelias ja nauravainen kavereidensa kanssa, niin se voi olla ihan tuppisuu naisen läsnäollessa.
Niinpä. Naisille vaikuttaa olevan tärkeä tämä vaikutelma pärjäävästä ihmisestä. Ja miksi yksinäinen ei olisi haluttava? Eipähän ainakaan tule ongelmia kaveripiirin kautta. Tämä seuranhaku alkaa vaikuttamaan yhä enenemissä määrin kauppatapahtumalta, jossa kaikki ominaisuudet otetaan huomioon ja suosiollisuus on tärkeintä.
En ole lukenut ketjua läpi, mutta pari ajatusta:
Jos mies on yksin baarissa/yökerhossa, hänen pitää ihan ensimmäiseksi asettua sellaiseen paikkaan, että häneen on helppo saada kontaktia. Yleensä se on baaritiski tai joku seisomapöytä ihan baaritiskin lähellä.
Yökerhossa on luontevaa vaihtaa välillä paikkaa, kierrellä ja katsella. Jokainen tunnistaa kuitenkin sen tyypin, joka kiertelee maanisesti ja asettuu aina välillä jonkun naisporukan vierelle siinä toivossa, että naiset kiinnostuisivat.
Myös muiden miesten kanssa voi ja kannattaa jutella. Ja pariskuntien. Ei tupata seuraan, mutta käyttää sosiaalista silmää ja huomata, milloin voi heittää jonkun replan. Esimerkiksi juuri siellä baaritiskillä.
Menemällä yksin istumaan johonkin sivupöytään saa erittäin todennäköisesti istua yksin koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä tota että pitäisi olla kavereita tai edes yksi "siipimies" mukana, jos mä näen kiinnostavan miehen niin en mä ala katselemaan sen ympärille että oiskohan sillä kavereita. Voi tietysti olla että kun itse olen vähän erakkoluonteinen, niin se vaikuttaa siihen etten pidä sitä outona että menee ja tekee asioita yksin.
Oon miettinyt että toimiskohan miehillä sellanen että ne jois jotain oikein näyttävää ja värikästä drinkkiä, siinä hedelmät, mini aurinkovarjo ja kaikki. Niin naiset voisi helpommin lähestyä: "Anteeksi, oli ihan pakko tulla kysymään mikä toi drinkki on?" Siitä ehkä lähtee juttu etenemään, tai sitten ei. Mut sit sen drinkin pitäis olla kyllä hyvääkin jos nainen päätyisi tilaamaan samanlaisen. 🤔
Siinä voi sivusta seurata millainen mies on. Toisen kanssa jutellessa näkee, onko mies nauravainen, puhelias, osaako hän kuunnella ja keskustella toisen kanssa. Miehestä, joka istuu hiljaa paikallaan jotain juoden, ei saa mitään käsitystä.
Kyllä kehonkieli ja olemus kertoo paljonkin vaikka vain "istuu hiljaa paikallaan". Ja vaikka mies olisi puhelias ja nauravainen kavereidensa kanssa, niin se voi olla ihan tuppisuu naisen läsnäollessa.
Niinpä. Naisille vaikuttaa olevan tärkeä tämä vaikutelma pärjäävästä ihmisestä. Ja miksi yksinäinen ei olisi haluttava? Eipähän ainakaan tule ongelmia kaveripiirin kautta. Tämä seuranhaku alkaa vaikuttamaan yhä enenemissä määrin kauppatapahtumalta, jossa kaikki ominaisuudet otetaan huomioon ja suosiollisuus on tärkeintä.
Jokaisen aikuisen pitää olla pärjäävä. Minä ainakin haluan nähdä millainen mies on jutellessaan. Aidosti hymyilevä ihminen on kiinnostava.
Kannattaa mennä sellaiseen yökerhoon missä vienti on taattu
Naisen saamisen ei pidä olla liian vaikeaa. Ihan perus olemisen pitäisi riittää. En minä ainakaan meinaa muuttaa itseäni sosiaalisemmaksi naisen takia. Hyvin ne naisetkin voi tehdä tuttavuutta jos kiinnostaa. Tosin tällä pelillä menee naisilta monta hyvää tyyppiä ohi suun kun vaan rohkeimmat saa, mutta tämmöistä se ilmeisesti on. Eikä nämä rohkeimmat ja mahdollisesti myös röyhkeimmät ole välttämättä parhainta laatua.
https://www.theguardian.com/science/2023/sep/06/complete-models-of-huma…
Eipä tuolla kohta ole enää mitään väliä, sillä kohta naista ei tarvita enää lisääntymiseen. Nykyäänhän naiset kiristävät miehiä lapsilla ja valkkaavat vain niitä top 20 % miehiä ja väh. 180 cm pituisia. Tulevaisuudessa muutkin miehet voivat lisääntyä ja kun he oikeasti tajuavat sen, niin eivät enää tule mielistelemään naisia yhtään missään, eivät maksa OF-p...kasta yhtään senttiä, vaan elävät lastensa kanssa onnellisina. Naiset jäävät rannalle ruikuttamaan. Narsistisista naisista tulee täysin turhia. :)
Vierailija kirjoitti:
Naisen saamisen ei pidä olla liian vaikeaa. Ihan perus olemisen pitäisi riittää. En minä ainakaan meinaa muuttaa itseäni sosiaalisemmaksi naisen takia. Hyvin ne naisetkin voi tehdä tuttavuutta jos kiinnostaa. Tosin tällä pelillä menee naisilta monta hyvää tyyppiä ohi suun kun vaan rohkeimmat saa, mutta tämmöistä se ilmeisesti on. Eikä nämä rohkeimmat ja mahdollisesti myös röyhkeimmät ole välttämättä parhainta laatua.
Niin, sinä et suostu muuttamaan sosiaalisemmaksi naisen takia, mutta naisten pitäisi muuttua sosiaalisemmiksi miesten takia? Mitenköhän ei yllätä tämä ajatusmalli 😐
Kaikki te miehet, jotka uhriudutte, kun "vaan top-10" miehet saa mukamas huomiota. Sun ei tarvi olla mikään David Beckham, että saat huomiot. Hyvä treenattu kroppa ja siisti tyyli riittää, vaikka kasvot ei mitkään ihmeelliset olisi. Mistä te uhriutujat kuvittelette, että nainen teistä kiinnostuisi, jos tiellä on ruma tyyli ja kroppa rapakunnossa. Jokainen voi treenata sixpackin ja erottuvat hienot lihakset. Silloin on jo vientiä, mut eihä se näille surkimuksille käy, että pitäisi vähän töitä tehdä sen eteen. Helpompi selitellä tietty, että naisia kiinnostaa vaan "jännikset" ja "top-10 miehet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on normaalia, ettei huomiota sada ja naiset lankea eteesi, ellet ole joku Teemu Selänne tai Mikko Koivu.
Tätäkö nykyajan miehet luulevat naisten ihannemiehiksi? Kansakunnan suurin toope ja vasta eronnut pettäjä? Come on, hei.
Ei, naisten ihannemies on tämä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Selänne on aikanaan ollut kyllä tätä, mutta nyt on jo auttamattomasti liian vanha. Toki rikkauden toisivat hänelle edelleen nuoria naisia niin halutessaan.
Jaksaa aina naurattaa yämä manspleinaus, jossa MIES tulee kertomaan naisille mistä he pitävät. Ja silti kun katsoo parisuhteessa olevia miehiä, niin hyvin havrva heistä on tuollainen miesten ihannemiehen mukainen. Kaipa se on helpompi uskoa omaa katkeraa fantasiaa siitä, miten saisi kaikki maailman naiset jos vaan olisi sattunut syntymään Selänteenä, eikä esim. oikeasti kuuntelisi niitä naisia, jotka kertovat millaiset miehet OIKEASTI viehättää naisia. Mutta ei, eihän naiset nyt sellaista ymmärrä ollenkaan! Vain laatikkoleuat saavat p*llua ja kaikki muut miehet ovat forever alone.
No millaiset miehet viehättävät naisia esimerkiksi yökerhossa? Miten minä voisin olla parempi, kuin esimerkiksi paikalle tuleva miesmalli, jos mallimaisella ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä?
Kuten tässäkin ketjussa on jo mainittu, rento olemus tekee ihmeitä. Pidä hauskaa tanssilattialla, viihdy itsesi kanssa, naura kavereiden kanssa. Positiivisuus, sopiva itsevarmuus ja hauskanpito on satavarmasti parempia katseenvangitsijoita kun joku miesmalli. Vaikka miehille tämä on vaikea ymmärtää, mutta naiset ihan aikuisten oikeasti eivät kaikki kuolaa mitään miesmalleja. Ehkä sellaiset pinnalliset instabimbot, mutta jos naisella löytyy vähänkin järkeä päästä, niin normaalin näköinen tavismies, joka on sinut itsensä kanssa ja osoittaa sen on aina se parempi vaihtoehto.
Eli puhut selvästi nyt sosiaalisesta statuksesta ja miehen asemasta muihin miehiin nähden. Kyllä, mutta ulkonäkö parhaassa tapauksessa kumoaa tuon. Monet huippukomeat miehet pystyvät iskemään naisia myös yksin ollessaan, lähes missä tahansa.
Ja sieltä se tuli, eipä kauan kestänyt. Mies joka tietää, ett nainen _selvästi_ puhuu sosiaalisesta statuksesta ja blaa blaa blaa.
En sanonut, ettei huippukomea mies pystyi iskemään naisia yksin, koska usko tai älä, minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku huippukomea mies tekee.
Ongelma 1, ei ole olemassa mitänän universaalia "huippukomeata", vaikka te miehet kuinka sitä jankutatte.
Ongelma 2, et taaskaan kuunnellut/lukenut mitä minä naisena _oikeasti_ sanoin, vaan taas kerran projisoit omia uskomuksiasi sanomisiini.
Joten viel yksi yritys: mies, joka pitä hauskaa ja on sinut itsensä kanssa (ryhmässä, yksin, aivan sama onko ympärillä muita miehiä) on varmasti naisen mielestä kiinnostavampi, kuin mies, jonka ainoa attribuutti on miesmallin ulkonäkö.
Oliko nyt tarpeeksi selkeästi ilmaistu, vain vieläkä ajattelit manspleinata enemmän?
Kyllä voin hyvinkin spleinata: jos minä ja Henry Cavillin näköinen mies ollaan tanssilattialla pitämässä hauskaa, niin naiset valitsevat mennä tanssimaan Henry Cavillin näköisen miehen kanssa.
Ei tavallisen näköinen nainen uskalla tämän maailman Henryjä lähestyä edes. Saati halua. Itse en ainakaan halua miestä, jonka perässä muut naiset kuolaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla kohta ole enää mitään väliä, sillä kohta naista ei tarvita enää lisääntymiseen. Nykyäänhän naiset kiristävät miehiä lapsilla ja valkkaavat vain niitä top 20 % miehiä ja väh. 180 cm pituisia. Tulevaisuudessa muutkin miehet voivat lisääntyä ja kun he oikeasti tajuavat sen, niin eivät enää tule mielistelemään naisia yhtään missään, eivät maksa OF-p...kasta yhtään senttiä, vaan elävät lastensa kanssa onnellisina. Naiset jäävät rannalle ruikuttamaan. Narsistisista naisista tulee täysin turhia. :)
En aukaissut linkkiä, mutta jos kyse on keinokohdusta, niin sille on kysyntää naistenkin parissa. Kiva, jos lapsia saa helpommalla kuin tähän asti.
Käyt väärissä paikoissa. Mene niihin, missä on maksullista seuraa tarjolla ja näytä rahamieheltä, eiköhän joku nainen ilmesty juttelemaan.
Itse en ole saanut naisilta huomiota koko elämäni aikana, joten 3 tuntia yökerhossa ilman huomiota ei kuulosta varsinaisesti ongelmalta.
Ihan on tyypillistä tavismiehelle. Niinku tuolla aiemmin kerrottiin, et jotenkin ilmaisemalla et sulla on massia, niin saatat naisen saaha houkuteltua matkaan. Se kyllä sit häippäsee kun huomaa totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan ihan oikeasti nähdä sen, kun miehet massoittain haluavat totaali- yksinhuoltajiksi tämän teknologian avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan ihan oikeasti nähdä sen, kun miehet massoittain haluavat totaali- yksinhuoltajiksi tämän teknologian avulla.
Varmasti haluavat, jos vaihtoehtona on katsella ja kuunnella nykyaikaisia, itseään täynnä olevia narsistisia ja miehiä vihaavia feministejä! Naiset tekevät yhteiskunnista heikkoja ja naiset tuhlaavat älyttömät määrät verorahoja imemällä tulonsiirtojen avulla hirveät summat miehiltä rahaa. Ja jenkeissä maksetaan elareiden lisäksi elatusrahaa naisille, niin moni mies menee ihan konkkaan siitä. Kun kyseessä on lapsiperhe, niin kun siitä yhtälöstä kun tiputetaan pois äärifeministi-nainen, niin suurin osa ongelmista katoaa. Moni mies ei haluaa enää edes deittailla kun tietää miten toksisia naiset ovat nykyään. Tulee henkisesti ja materiaalisesti edullisemmaksi olla ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Naisille lähestyminen on helpompaa. Miehet eivät ole tottuneet jakelemaan pakkeja automatiolla kuten naiset nuoresta asti ja luulen, että miehet suostuvat treffeille useimmiten. Joten kyllä se on niinpäin, että naisten pitäisi nostaa aktiivisuus tasoaan. Silloinkin voi olla, että suuri osa naisista kohdistaa huomionsa niihin muutamaan suosittuun naisten mieheen. Mutta tälläistä se on.
T. Sivusta seurannut m40
Miksiköhän se näyttää siltä, että "naiset jakelevat pakkeja automaatiolla"? Kun nuoresta asti, jopa ala-asteikäisestä lähtien, kokee ahdistelua ja uhkaavia ei-toivottuja lähestymisiä, alkaa niihin kaikenlaisiin lähestymisiin suhtautua kuten iso osa ihmisistä suhtautuu feissareihin ja puhelinmyyjiin : se ei kiitos, ei kiinnosta tulee aivan selkärangasta, ennen kuin nuo häiriköt edes saavat sanottua loppuun asiaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen nainen ikäänkuin pelkää ja vieroksuu epäsosiaalista miestä. Sosiaalisuuteen kuuluu se ulkoasu ja esiintyminen, juttelutaito, käytöstavat. Ei nyt suunapäänä tarvitse olla eikä tungetteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti haluavat, jos vaihtoehtona on katsella ja kuunnella nykyaikaisia, itseään täynnä olevia narsistisia ja miehiä vihaavia feministejä! Naiset tekevät yhteiskunnista heikkoja ja naiset tuhlaavat älyttömät määrät verorahoja imemällä tulonsiirtojen avulla hirveät summat miehiltä rahaa. Ja jenkeissä maksetaan elareiden lisäksi elatusrahaa naisille, niin moni mies menee ihan konkkaan siitä. Kun kyseessä on lapsiperhe, niin kun siitä yhtälöstä kun tiputetaan pois äärifeministi-nainen, niin suurin osa ongelmista katoaa. Moni mies ei haluaa enää edes deittailla kun tietää miten toksisia naiset ovat nykyään. Tulee henkisesti ja materiaalisesti edullisemmaksi olla ilman naista.
No me ei olla jenkeissä. Ei kai kukaan kuvittele, että Suomessa elatusmaksut lapsesta ovat suurempia kuin lapsen elättäminen täysin yksin.
Miten se feminismi haittaa sen lapsiperheen elämää, siis aivan konkreettisesti, miten se näkyy jokapäiväisessä arjessa ja mitä ongelmia siitä aiheutuu?
Henkisesti ja materiaalisesti on usein järkevämpää olla olematta parisuhteessa, se on kyllä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko tuollaisen kohdun lähtevän vitosella? Sitä paitsi lapsen kasvatus 18 vuotiaaksi maksaa arviolta 130 000 euroa. Tiettyyn pisteeseen asti pärjäät lahjoituksilla.
Toisekseen. Mies saa nytkin aivan vapaasti marssia pankkiin hakemaan 100 000-200 000 euron lainan Suomessa tapahtuvaa synnytystä varten. https://menhavingbabies.org/assistance/application1/
Taas käytetään introvertti-sanaa väärin. Introvertti ei tarkoita kaveritonta, se ei tarkoita ihmistä jolla ei ole sosiaalisia taitoja. Olen introvertti ja viettänyt aikoinani varmaan satoja tunteja yökerhoissa, useimmiten kavereiden kanssa hauskaa pitäen.