Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miten tavallista, että jos mies menee yökerhoon, niin yksikään nainen ei tule koko 3 tunnin aikana juttelemaan, ei hae tanssimaan eikä edes katsele kiinnostuneen oloisena tai flirttaile miehelle?

Vierailija
10.09.2023 |

Vai meneekö se niin, että lähes kaikki miehet saavat joka kerta naisilta huomiota yökerhossa?

Kommentit (301)

Vierailija
221/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Ilman siipimiestä olet baarissa täysin näkymätön naisille ellet ole top1% pelimies.

Vierailija
222/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin naiselle tuo on aivan normaali ilta yökerhossa. Korkeintaan joku voimakkaasti päihtynyt ja epätoivoinen seksiseuran vonkaaja saattaa pilkun jälkeen narikkajonossa "lähestyä" eli talloa hoippuessan varpaille ja ehdottaa kerralla koko jonolle "läheks panee?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää itse mennä juttelemaan naiselle. Kohde täytyy valita tarkasti ja itseluottamus on oltava kunnossa.

Vierailija
224/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä muutamat miehet (tässäkään) ketjussa oikeasti uskalla hyväksyä, että itseään pitäisi muuttaa ja juurikin niitä omia heikkouksiaan: sosiaaliset taidot, itsetunnon kasvattaminen, elämänmyönteisyys, ulospäinsuuntautuneisuus.

Ollaan vaan omassa päänsisäisessä murehtimisen ja katkeruuden tuomassa valheellisessa tyytyväisyydessä. Saattaahan ne omat oudot ja vääristyneet kelailut tuottaa hetken (!) tyydytyksen, että naisissahan se vika ja alusvaatemallien veroiset playerit vie kaikki naiset meidän kaltaisten edestä. Kannattaisi silti ehkä hiukan laskea muureja ja kuunnella mitä naiset täällä neuvovat ja tykkäävät eniten, ja siitä sitten lähteä muuttamaan itseään.

Se on sitä aikuiseksi kasvamista, kun otetaan vastuu omista teoista tai tekemättä jättämisistä.

Terveisin, ujo ikisinkku mies

Vierailija
225/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko että kalat kiinnittävät sinuun huomiota ja tulevat luoksesi kun menet kalastamaan? Se menee niin, että jos haluat toimia naisten kanssa, niin tee itsesi kiinnostavaksi ja mene juttelemaan niille naisille. Passiivinen mies, joka ei osaa puhua eikä kiinnitä ulkoiseen olemukseensa huomiota saakin jäädä yksin. 

m54

Aloittaja kalastaa niin, että menee kädet ojossa rannantuntumaan seisoskelemaan ja ihmettelee, miksi kalat eivät hyppää syliin. samalla hän ehkä halveksii niitä luusereita, jotka tulevat paikalle virvelin ja hienojen vieheiden kanssa. Auringon laskiessa hän menee ylilaudalle avautumaan miten kalat on nykyään ihan pilalla ja vaan paskimmat kalamiehet saavat saalista. 

Toimii naisilla, miksei siis miehillä? Eihän naisilla pitänyt olla mitään etuoikeuksia.

No eihän kaikkia naisiakaan lähestytä. Jos ei ole nuori ja kaunis niin aika rauhassa saa olla.

Vierailija
226/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kompakysymts?

Vierailija
227/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin hakevat tanssimaan tai edes tulevat juttelemaan. He kyllä laittautuvat näteiksi. Miehiltä sitten odotetaan aloitteellisuutta. Sinun täytyy näyttää, että olet kiinnostunut.

Näinhän se menee vielä nykypäivänäkin: naiset näkee vaivaa ennen sitä baari-iltaa laittautumalla nätiksi ja saadakseen huomiota. Sitten baarissa ois miesten vuoro nähdä vaivaa ja tulla jutulle. Sinänsä vähän hassua, mutta näin se tyypillisesti toimii.

Vierailija
228/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää itse mennä juttelemaan naiselle. Kohde täytyy valita tarkasti ja itseluottamus on oltava kunnossa.

Tämähän oli se klassinen "silmät" eli baarissa tai yökerhossa katsellaan muita ihmisiä. Mikäli katso kohtaa ja toinen vaikuttaa ilahtuvansa näkemästään, niin häntä voi lähestyä.

Vierailija
229/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä tota että pitäisi olla kavereita tai edes yksi "siipimies" mukana, jos mä näen kiinnostavan miehen niin en mä ala katselemaan sen ympärille että oiskohan sillä kavereita. Voi tietysti olla että kun itse olen vähän erakkoluonteinen, niin se vaikuttaa siihen etten pidä sitä outona että menee ja tekee asioita yksin.

Oon miettinyt että toimiskohan miehillä sellanen että ne jois jotain oikein näyttävää ja värikästä drinkkiä, siinä hedelmät, mini aurinkovarjo ja kaikki. Niin naiset voisi helpommin lähestyä: "Anteeksi, oli ihan pakko tulla kysymään mikä toi drinkki on?" Siitä ehkä lähtee juttu etenemään, tai sitten ei. Mut sit sen drinkin pitäis olla kyllä hyvääkin jos nainen päätyisi tilaamaan samanlaisen. 🤔

Vierailija
230/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä tota että pitäisi olla kavereita tai edes yksi "siipimies" mukana, jos mä näen kiinnostavan miehen niin en mä ala katselemaan sen ympärille että oiskohan sillä kavereita. Voi tietysti olla että kun itse olen vähän erakkoluonteinen, niin se vaikuttaa siihen etten pidä sitä outona että menee ja tekee asioita yksin.

Oon miettinyt että toimiskohan miehillä sellanen että ne jois jotain oikein näyttävää ja värikästä drinkkiä, siinä hedelmät, mini aurinkovarjo ja kaikki. Niin naiset voisi helpommin lähestyä: "Anteeksi, oli ihan pakko tulla kysymään mikä toi drinkki on?" Siitä ehkä lähtee juttu etenemään, tai sitten ei. Mut sit sen drinkin pitäis olla kyllä hyvääkin jos nainen päätyisi tilaamaan samanlaisen. 🤔

Lisäys edelliseen: Se värikäs drinkki voisi myös viestittää että mies on itsevarma, eikä häntä kiinnosta mitä muut ajattelee, vaan häpeilemättä juo niin erottuvaa ja "tyttömäistä" drinkkiä.

Vierailija
231/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet sitten ajattelisivat aloitteellisesta naisesta baarissa? Varmasti jotakin seuraavista: helppo, tyrkky tai epätoivoinen. Kunnioittaisiko sitä naista samalla lailla kuin itse iskemäänsä, ei varmastikaan. 😅

Häh..? Minua on joitain kertoja elämäni aikana lähestyneet naiset baarissa hyvin suoraan. Olen ollut näistä kaikista kerroista hyvin otettu ja tuntenut itseni imarrelluksi.

Suurin osa näistä naisten aloitteista ovat johtaneet joko yhteiseen yöhön tai sitten myöhempien treffien sopimiseen. Kertaakaan mielessäni ei ole edes hetkeäkään käynyt, että nämä naiset olisivat olleet jollain tavoin helppoja, tyrkkyjä tai epätoivoisia. Päinvastoin ajattelin heidän olevan rohkeita ja tunsin oloni iloiseksi heidän osoittamastaan huomiosta.

Vierailija
232/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille lähestyminen on helpompaa. Miehet eivät ole tottuneet jakelemaan pakkeja automatiolla kuten naiset nuoresta asti ja luulen, että miehet suostuvat treffeille useimmiten. Joten kyllä se on niinpäin, että naisten pitäisi nostaa aktiivisuus tasoaan. Silloinkin voi olla, että suuri osa naisista kohdistaa huomionsa niihin muutamaan suosittuun naisten mieheen. Mutta tälläistä se on.

T. Sivusta seurannut m40

Vierailija
233/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi sivusta seurata millainen mies on. Toisen kanssa jutellessa näkee, onko mies nauravainen, puhelias, osaako hän kuunnella ja keskustella toisen kanssa. Miehestä, joka istuu hiljaa paikallaan jotain juoden, ei saa mitään käsitystä.

Vierailija
234/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailaamaan yökerhoihin yleensä mennään. Muutamalla varakkaalla julkkismiehellä saattaa olla ylitarjontaa seurasta jos ikäryhmä sattuu olemaan oikea. Tai sitten poikkeuksellisen kiinnostavalla tyypillä.

Vierailija
235/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen olemukseni ei riitä siihen, että naiset lähestyisivät oma-alotteisesti.

Seuraa kyllä saan, mutta itse on aina työ tehtävä sen eteen.

Vierailija
236/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkajaisiksi: mene kaveriporukan mukana. Naiset karttavat yksinäisiä susia. 

Vierailija
237/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko että kalat kiinnittävät sinuun huomiota ja tulevat luoksesi kun menet kalastamaan? Se menee niin, että jos haluat toimia naisten kanssa, niin tee itsesi kiinnostavaksi ja mene juttelemaan niille naisille. Passiivinen mies, joka ei osaa puhua eikä kiinnitä ulkoiseen olemukseensa huomiota saakin jäädä yksin. 

m54

Tämä juuri. Passiivinen mies on näkymätön naisille. Ehkä homo, ehkä varattu. Ei pantava.

Mitä väliä sillä on onko varattu panna voi aina 

Vierailija
238/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
239/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi sivusta seurata millainen mies on. Toisen kanssa jutellessa näkee, onko mies nauravainen, puhelias, osaako hän kuunnella ja keskustella toisen kanssa. Miehestä, joka istuu hiljaa paikallaan jotain juoden, ei saa mitään käsitystä.

Kyllä kehonkieli ja olemus kertoo paljonkin vaikka vain "istuu hiljaa paikallaan". Ja vaikka mies olisi puhelias ja nauravainen kavereidensa kanssa, niin se voi olla ihan tuppisuu naisen läsnäollessa.

Vierailija
240/301 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kehonkieli ja olemus kertoo paljonkin vaikka vain "istuu hiljaa paikallaan". Ja vaikka mies olisi puhelias ja nauravainen kavereidensa kanssa, niin se voi olla ihan tuppisuu naisen läsnäollessa.

Niinpä. Naisille vaikuttaa olevan tärkeä tämä vaikutelma pärjäävästä ihmisestä. Ja miksi yksinäinen ei olisi haluttava? Eipähän ainakaan tule ongelmia kaveripiirin kautta. Tämä seuranhaku alkaa vaikuttamaan yhä enenemissä määrin kauppatapahtumalta, jossa kaikki ominaisuudet otetaan huomioon ja suosiollisuus on tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän