Pelkäätkö sitä, mitä sinusta puhutaan "takanapäin"?
Minä en pelkää. Samat asiat voi tulla sanomaan kasvokkainkin. Sinkkuna voin panna varattuja naisiakin. Ei haittaa minua. Vaikka asiasta tulisi julkinenkin.
Kommentit (66)
Nuorempana enemmän. Uskon että johtuu siitä, kun lapsena totuin siihen että aikuiset juoruilivat ja arvostelivat muita. Ei siis päin näköä sanottu kellekään mitään. Paitsi oma äiti arvosteli minua kyllä ihan suoraankin.
Ei vois vähempää kiinnostaa. Ei mutiakaan kiinnosta minun ajatukseni ja höpinäni, miksi minua pitäisi kiinnostaa muiden.
Olen niin idiootti, että varmasti moni puhuu selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vaan harmittaa, että olen opiskellut itselleni hyväpalkkaisen akateemisen ammatin, nainut "vanhaa rahaa" edustavan aatelisen ruotsinkielisen miehen.
Hejssan! Meillä on rapukekkerit ens vkl.
Paskalla se sinäkin joudut silti käymään.
Kyllä on puhuttu kaikenlaista kielteistä ja olen sen sattumalta kuullutkin. Varsinkin naapurit ovat esittäneet ikäviä kommenttejaan, ja halunneet niillä loukata. Kaikki ei pidä edes paikkansa, mutta pitäkööt luulonsa, kun eivät muuta osaa.
Näin minä juuri teenkin. En kaveeraa kenenkään kanssa enkä osallistu juoruiluun tai draamoihin. Kukaan ei tiedä minusta mitään eikä minua kiinnosta tietää muista mitään, kuuntelen tosin kohteliaasti jos joku haluaa omia asioitaan puhua.