Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arto Satosen elämän tilaisuus

Vierailija
10.09.2023 |

... päästä ostamaan köyhtyneiden asuntovelallisten pakkomyytävät asunnot nykyiseen pilkkahintaan, ja päästä nauttimaan jatkossa niiden asumistuetuista vuokratuloista

https://yle.fi/a/74-20047900

Satosen kiinteistöomistukset tällä hetkellä:

Kiinteistö Oy Roismalan Risteyksestä hän omistaa 50 %.

Sijoitusasuntoja Satosella on suuri määrä: Sastamala 32 m2, Sastamala 36 m2, Sastamala 50 m2, Sastamala 44 m2, Sastamala 60 m2, Sastamala 62 m2, Sastamala 74 m2, Sastamala liiketila 43 m2, Rovaniemi 60,5 m2, Helsinki 51 m2, Helsinki 45 m2, Helsinki 54 m2, Tampere 78 m2, Kuopio 112 m2, Puerto de la Cruz (Espanja) 70 m2, Puerto de la Cruz (Espanja) 60 m2.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5de46e44-bf75-42be-8d11-6336c0c23…

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se mennee, satosta arvostellaan mm ulkoisen olemuksen mukaan kun taasen Tarjaa ei saa arvostella lainkaan. Sato en on omalla työllään hankkinut erilaista omaisuutta, on lähtenyt aamusta töihin. Tätä hän yrittää kertoa selvin sanoin, mutta osa haluaa nähdä vain Kelan. 

Ei sillä ole mitään väliä onko Sa to sella omaisuutta vai ei. Ei ole kyse Sa to sesta vaan kansalaisista ja koko yhteiskunnan taloudellisesta tilanteesta, mikä koskettaa aika monia kansalaisia ja koko valtion tilannetta niin taloudellista, henkistä kuin turvallisuuttakin. 

Ja jos joku meinaa, että kun on tarpeeksi rikas niin mahdollisuus ottaa lahjuksia on pieni tai olematon niin väärässä on. Olen satavarma, että Sa to nen on ottanut lahjuksia taloudellisia ja tai henkisiä, käskyjä joltain muulta ulkopuoliselta.

Mihin perustat tämän väitteen? Lahjusten ottaminen on aika vakava syytös.

Vierailija
42/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella nälkä kasvaa syödessä ja mikään ei riitä. Henkilö, joka ei osaa hallita ja hillitä omaa ahneuttaan ja mielitekojaan ottaa oikeastaan helpommin lahjuksia vastaan sillä nälkä kasvaa syödessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen ja Rydman tuovat suomalaisen työelämän 2020-luvulle.

Vierailija
44/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
45/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se mennee, satosta arvostellaan mm ulkoisen olemuksen mukaan kun taasen Tarjaa ei saa arvostella lainkaan. Sato en on omalla työllään hankkinut erilaista omaisuutta, on lähtenyt aamusta töihin. Tätä hän yrittää kertoa selvin sanoin, mutta osa haluaa nähdä vain Kelan. 

Ei sillä ole mitään väliä onko Sa to sella omaisuutta vai ei. Ei ole kyse Sa to sesta vaan kansalaisista ja koko yhteiskunnan taloudellisesta tilanteesta, mikä koskettaa aika monia kansalaisia ja koko valtion tilannetta niin taloudellista, henkistä kuin turvallisuuttakin. 

Ja jos joku meinaa, että kun on tarpeeksi rikas niin mahdollisuus ottaa lahjuksia on pieni tai olematon niin väärässä on. Olen satavarma, että Sa to nen on ottanut lahjuksia taloudellisia ja tai henkisiä, käskyjä joltain muulta ulkopuoliselta.

Mi

Tuskin Sa to nen nii-in tyhmä on, että noin tyhmiä päätöksiä tekisi itse, ahne kylläkin. Red flaggina voisin jo pitää Lapin yliopistoa.

Vierailija
46/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi.

En tule valtiolle töihin vaikka mitä tekisit. 

Vierailija
47/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos joku meinaa, että kun on tarpeeksi rikas niin mahdollisuus ottaa lahjuksia on pieni tai olematon niin väärässä on. Olen satavarma, että Sa to nen on ottanut lahjuksia taloudellisia ja tai henkisiä, käskyjä joltai

Satonen on opiskellut myös Cambridgen yliopistossa.

Vierailija
48/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satonen ja Rydman tuovat suomalaisen työelämän 2020-luvulle.

Uudistavat takaisin 1920 luvulle. Taitaa jäädä maissilapsen ja paksukaisen "uudistukset" tekemättä. Lakot estää ainakin hulluimman ek;n haaveilut. Niitähän nämä ministerit koittavat toteuttaa.

Vierailija
49/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto on monta kertaa huomannut tilaisuutensa. Kokouksen pullat ja viinerit on mun....

Vierailija
50/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeri Arto Satonen kertoo, miksi on hyvä, että sinä työntekijänä voit sopia omasta palkkauksestasi paikallisesti työnantajasi kanssa:

Vierailija
51/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistomedia Hs:n johdolla maalitta Satosta.

Vierailija
53/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen oli jo pidempään katsellut sillä silmällä yhtä lehmää. Eräänä iltana satonen näki elämänsä tilaisuuden. 

Vierailija
54/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto on monta kertaa huomannut tilaisuutensa. Kokouksen pullat ja viinerit on mun....

Pullat on mun. Viinerit on mun. Hillomunkit on mun. 

Vierailija
55/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen rulettaa.

Vierailija
56/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Vierailija
57/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ukko. Omituisen näköinenkin.

Miksi kommari tarttui ihmisen ulkonäköön? Lapsellista!

Ei ollut kommari vaan se yks korkkari kansanedustaja

Vierailija
59/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan miten takavuosina, olisko ollut 60-70 lukujen vaihteessa, moni poliitikko näytti juuri tuolta. Lihavat kasvot ja kravatinsolmu hukkui leuanalusheltan alle. Tyyliin kuului musta puku ja valkoinen paita, sekä hiusrasvalla taakse suittu kampaus.

Viinan pöhöttämiä

Vierailija
60/65 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ministeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi