Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko miehesi sinua koskaan?

Vierailija
31.08.2008 |

Minun mieheni sanoi tänään minulle 2v lapsemme kuullen "vitun kusipää"!!!!!

Nyt olen katsellut oikotieltä asuntoa minulle ja lapselleni, olen niin loukkaantunut etten tuollaista aio enää koskaan sietää!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lasten kuullen, eikä kahdenkesken... Enkä minä hauku häntä. Riidellä voi muutenkin;)

Vierailija
2/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kunnioittaa ja rakastaa minua, ja minä häntä. Kumpikaan meistä ei nimittele toisiaan milloinkaan, ajatuskin jo olisi outo. Emme oikeastaan edes riitele mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies ihan tyhjästä hermostui? Minusta on vähän outo reaktio ruveta heti kämppää etsimään.

Mun mies ei oikeastaan hauku, paitsi joskus jotain musiikki- tai kirjallisuusmakuani, mutta asiasta kyllä sanoo kun häntä oikein ärsyttää mun lusmuaminen.

Vierailija
4/13 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on ihan oikein että ettei sitä tarvitse kuunnella yhtään! en aio sitä itekkää enää kuunnella! tuollaista ei ole todellakaan pakko kestää yhtään! itsenikin olisi pitänyt olla järkevämpi ja lähteä etsimään itelleni ja lapsille asuntoa heti eikä vasta sitten kun taas ollaan haukkumispisteessä! eipä siihen pahemmin mitään itsensä tekemistä tarvi... jotkut miehet vain ovat sellasia ettei siihen tarvita mitään erityistä syytä et haukkuu! ja siihen ei tarvi alistua!

meillä kaks lasta ja kolmas tulossa rv 9+5 jonka kasvatan sitten yksin!

Vierailija
5/13 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä.. mua haukutan lasten kuullen huoraks ja lehmäks ja vaikka mikskä!!!! tämä suhde on jatkunut näin jo kauan ja nyt se päättyy

Vierailija
6/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, ettei kukaan muu voi puhua vaimolleen näin. . Haukkui mua vitun invalidiksi. Loukkaannuin tosi paljon, sillä oikeasti olen liikuntavammainen. Mitenköhän voin unohtaa...

Vierailija
7/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sanoa noin jos rakastaa? Lopun alkua ilmassa..

Vierailija
8/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suutuspäissään v...ääliöksi. Tai ämmäksi.

Tätä tapahtuu siis tosi harvoin ja riidan yhteydessä. Ja aina ilmoitan hänelle, et mulle ei puhuta noin.

Jos olis miehen arkinen tapa, sais kyllä kenkää.

Vierailija
9/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka niin tekee, tuskin oikeasti kunnioittaa ja rakastaa. Älkää hyvät ihmiset tyytykö sellaiseen!

Vierailija
10/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä murjottaa ja olla puhumatta. Tai sanoo totuuksia ja loukkaa tajuamattaan niillä. Mutta ikinä ikinä ei hauku. En hauku minäkään häntä. Pahin mitä sanon, on se, että kutsun rasittavaksi tai raivostuttavaksi. Mutta ei muuta.

Vierailija
11/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkui viimeksi luuseriksi ihan mitättömässä tilanteessa. Tuntuu, että hän saa mielihyvää pahoittamalla mun mielen ja kun saa mut itkemään.

Jonkin aikaa mennyt hyvin, mutta jos tulevan lapsen kuullen haukkuu, niin sitä en anteeksi anna.

Vierailija
12/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä se, joka haukkuu. Mieheni on huippuälykäs, ja haukun häntä idiootiksi :D Onneksi se lähinnä naurattaa häntä. Tiedän, että itseäni ei naurattaisi.

Vierailija
13/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei "ansaitse" haukkuja, vaikka tekisi mitä. Asiat tulee ratkaista muutoin kuin toista loukkaamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi