Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksityislääkärin kelakorvausten nosto olisi hyödytöntä?

Vierailija
10.09.2023 |

Miten muka? 30 euroa on paljon kun halvimmat yksityiset in 60 euroa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki ja lääkäriasemat nostaa hintojaan tuon 30e. +-0 . Ja kenellä on varaa maksaa itse labrat yms

Vierailija
2/5 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetki ja lääkäriasemat nostaa hintojaan tuon 30e. +-0 . Ja kenellä on varaa maksaa itse labrat yms

Minä olen aina käynyt yksityisillä silloin kun tiedän ettei labroja tarvita. Etkö osaa yhtään itse etukäteen arvioida mitä hoitoa tarvitset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne nostaa taksojaan sitä mukaa kun kelakorvauksia nostetaan.

Vierailija
4/5 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kaikki yksityiset täysin kelakorvattaviksi niin säästetään todella paljon ja puretaan edullisesti hoitojonoja 🙄🙄😉

Vierailija
5/5 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tulee tarpeeseen nämä kelakorvaukset vielä.

Äitini on helmi-maaliskuusta yrittänyt saada apua vaivoihinsa. Hyvin vaikeaa päästä lääkärille. Hoitajan kanssa puhunut puhelimessa ja täytellyt kaavakkeita. Jotain lääkeitä saanut mutta ei auta. Nyt sitten lopulta kyllästyi ja meni yksityiselle. Paikallinen ei osannut auttaa. Sanoi että tämä vaati erikoislääkäriä. Paikallinen tutki kyllä äidin mutta ei ottanut maksua koska ei osannut auttaa. Oli reilu yksityinen lääkäri! Nyt menee sitten yksityiselle erikoislääkärillä. Maksaa paljon ja äiti pienituloinen työtön. Mutta pakko mennä että saa apua. Kyllä ne tulevat kela korvaukset tulee vielä tarpeeseen koska jos haluaa hoitoa on mentävä yksityiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi