Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla naisellinen ja tyylikäs mutta olen aina vai se joka tiputtaa ruokaa pitkälle tyylikkäälle villakangastakilleem,hieroo silmiä niin että ripsarit leviää

Vierailija
10.09.2023 |

Saa huulipunan tarttumaan hampaisiin ja tulee vessasta hame takaa ylhäällä.
Se joka hermostuessa puree kynsiään,saa hikan ja alkaa nauraa eikä mitään sievää kikatusta vaan lähinnä tukehtuvan aasin hörinää.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Poninhäntä hapsottaa,ripsarit leviää,luomivärit varisee,etuhampaiden välistä kurkkii salaatinlehti,neulepuseroon on takertunut leivänmuruja,farkkuihin on tupakan tulipää polttanut reiän. Kompuroin  omiin jalkoihin, tiputan kaiken mitä pidän käsissä ja kävelen ovia päin. Olen 44vuotias ja haaveeni on aina ollut olla Satu Silvo/Lena Olin-tyylinen hillitty,klassisesti pukeutuva tumma kaunotar. Sen sijaan olen ristiverinen katastrofi.

Sinulla on myös jäänyt boldaus päälle, mikä näyttää tosi rasittavalta.

Vierailija
62/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö ruokaa pitkä tyylikkäs villakangastakki päällä.

Ostan usein hampurilaisen, jota syön samalla kun kävelen ja siinä sitten on majoneesit ja suolakurkut takilla .

Ap

Omasta valinnoistahan tuo loppujen lopuksi on kiinni. Ne, joilla se takki pysyy puhtaana eivät todennäköisesti kävele hamppari kädessä kadulla. Itse en ihan senkään takia söisi hampparia takki päällä, koska villakangastakin puhdistaminen on hankalaa ja kallista. Syön vasta sitten kun olen sisätiloissa ja otan takin pois päältä. Jos nälkä tulee matkalla niin mulla on yleensä esim. jotain pähkinöitä mukana, joita on helppo syödä siististi.

Ihmiset, joilla ei ole ongelmia itsensä kantamisessa, kuvittelevat aina, että kyse on valinnoista. Minä en kävele syödessäni ja ylipäätään vältän syömistä julkisesti juuri tämän tiputtelun takia, en omista villakangastakkia ja ylipäätään yritän välttää kaikki ongelmakohdat, mutta silti en vain koskaan ole se tyykikäs versio itsestäni.

Esimerkkejä:

- olen konferenssissa yksi puhujista ja olen pukeutunut niin mukaviin vaatteisiin kuin mahdollista ollakseni tilaisuuden tason mukaan pukeutunut. Minulla on pitkä hame, joka on sopiva, ei purista (joustaa), ei ole hankalia nappeja eikä mitään, mikä voisi jäädä kiinni. Paita on värikäs, joten mitkään laikut eivät siinä näy, se on riittävän iso mutta ei liian iso, joten ei kiristä tai tartu mihinkään. Jaloissa on matalakorkoiset kengät, jotta en kompastu, kaadu tms. Silti tilaisuuden lopussa huomaan, että hame, joka ei purista vaan joustaa, on jostain syystä revennyt takapuolesta ja alushousut vilkkuvat (ilmeisesti oli osunut seinässä olevaan naulaan, vaikka en mielestäni seiniin edes nojannut), paidasta on auennut yksi nappi ja rintaliivit vilahtelevat kivasti (ei ole mikään löysä nappi, joten en tajua, miten se on voinut aueta) ja sen matalan kengän korko irtoaa puheeni lopuksi ja lentää eturiviin kaikkien suunnattomaksi riemuksi. Enkä liioittele yhtään!

- olen sovittanut kaupassa vaatteita ja tarkistan lopuksi ulkonäköni, koska aina jotain jää huomaamatta. Siistin hiukset, varmistan, että hameen helma ei ole jäänyt kiinni vyötäröön, tarkistan puseron napit ja pyydän ystävääni vielä katsomaan, että kaikki on kunnossa ja sitten menoksi. Vasta kotona huomaan, että paita on päälläni nurinpäin, saumat ja laput iloisesti näkyvissä. Ystäväni ei ollut huomannut mitään, vaikka on itse todella siisti pukeutuja.

-Olen aamulla lähtenyt asiakastapaamiseen melko kiireellä mutta yrittänyt silti varmistaa, että vaatteet ovat siistit ja kunnolla napitettu. Asiakasta hymyilyttää koko ajan minua katsoessani, joten arvaan heti, että olen varmaan huomaamattani hieronut ripsivärit poskille. Mutta ei, olin unohtanut meikata toisen silmän kokonaan. kun olin niin hirveästi stressannut vaatteista, jotka yleensä ovat minulla jotenkin pielessä.

- Pidin esitystä isolle luentosalilliselle ihmisiä ja vasta parin tunnin päätteeksi havaitsen, että lapseni muovailuvahakikkare roikkuu korvakorussani kiinni.

Voisko sulla olla ADHD? Jokaiselle sattuu joskus jotakin, mutta jos jatkuvasti sattuu tuommoista, että esim. meikkaa vaan toisen silmän tai vaatteet nurinkurin niin veikkaisin, että jotain muutakin tuossa takana.

En ole tämän kirjoittanut vaan olek adhd ja tuolla ei ole mitään tekemistä adhd:n kanssa. Tuo on jo typeryyttä. Jos ei ihminen sen vertaa viitsi itsestään pitää huolta, että katsoo peilistä ennen kuin lähtee ulos tai katso itseään peilistä kun on liikkeellä niin ei voi mitään. Ei adhd ole mikään syy olla epämääräinen ja itsestään huolta pitämätön.

-mekkojen ja hameiden alle laitetaan alushame. Paitojen alle aluspaita. Tämä on aivan normaalia business pukeutumista ja muuta pukeutumista vapaa-ajalla. Ihmettelen suomalaisia aina tapaamisissa kun tullaan joku kauluspaita päällä ja alla ei ole edes alustoppia tai aluspaitaa. Aivan järkyttävän näköistä. Sieltä saattaa rintaliivit näkyä rakosista ja miehillä oikein ohuissa kauluspaidoissa jopa rintakarvoja.

- vessassa kun käydään niin siinä vessan hanojen päällä on yleensä peili. Siitä katsotaan se oma naama samalla kun pestään käsiä saippualla. Kun näkee, että naamassa on jokin vialla niin korjataan se vika. Naiset eivät varsinkaan käy ilman pikkulaukkuaan vessassa, eikö niin? Pikkulaukussa on kännykän, kukkaron ja muiden tärkeiden asioiden lisäksi puuterirasia, hieman meikkivoidetta tai peiteainetta, voi olla maskara ja huulipuna. Itse kannan lisäksi pientä pussia, jossa on topspuikkoja ja puuvillalappuja kastettuna miselliveteen. Siellä laukussa on myös purukumi, jota syödään sillä välin kun käy vessassa ja sylkee sen pois ennen kuin on palaamassa muiden seuraan. Varasukkahousut ovat isommassa laukussa jos niitä tarvitaan.

-adhd:lla on todella tärkeää rutiinit. Siksi meikkaan joka ikinen aamu, vaikka en olisi kotoa poistumassa. Olen saanut meikkaamisella lopetettua kasvojen hiplaamisen, silmien hieromisen ja kaikki muut ällöttävät tavat.

- adhd:lla on rutiinit tärkeitä niin siksi katsotaan vaatteet edellisenä iltana kuntoon, henkariin roikkumaan oikein päin.

Mä en ole mikään nillittäjä ja olen todella rento. Jotkut käytöstavat on silti oltava.

Sinulla on väärä diagnoosi. Tuo on ocd, ei adhd.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä. Olen lopettanut meikkaamisen ja laitan nykyään vain ripsiin ja kulmiin kestoväriä, jolloin voi vapaasti hieroa silmiä. Hieron nimittäin kuitenkin, sillä niitä kutittaa ja meikki saa ne punoittamaan.

Vaatteet näyttävät hyviltä, kun sovitan kaupassa, mutta päällä ne näyttävät aina rytkyiltä. Sille ei näköjään voi mitään, se on niin pysyvä ongelma.

Tukka näyttää kotona peilissä kivalta, kodin ulkopuolella se onkin littana ja roikkuu hapsuisen näköisenä litteästi päätä myöten.

Sukkahousuihin tulee väkisinkin reikä ja usein paikkaan, jossa en huomaa sitä kuin vasta illalla kotona. Vessassa köydessä hame saattaa jäädä ylös sukkahousuihin. Paidan napeista saattaa joku keskimmäinen yhtäkkiä aueta ja rintsikat näkyvät siitä törkeästi, enkä itse tajua ollenkaan kuin vasta useamman tunnin päästä. Jos laitan paidanhelman hameen tai housun vyötärön alle, niin se alkaa pussittaa niin, että lopputuloksena näyttää kuin olisin viimeisilläni raskaana.

Tällaista. Syntymäominaisuuteni on rönttöinen.

Vierailija
64/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö ruokaa pitkä tyylikkäs villakangastakki päällä.

Ostan usein hampurilaisen, jota syön samalla kun kävelen ja siinä sitten on majoneesit ja suolakurkut takilla .

Ap

Omasta valinnoistahan tuo loppujen lopuksi on kiinni. Ne, joilla se takki pysyy puhtaana eivät todennäköisesti kävele hamppari kädessä kadulla. Itse en ihan senkään takia söisi hampparia takki päällä, koska villakangastakin puhdistaminen on hankalaa ja kallista. Syön vasta sitten kun olen sisätiloissa ja otan takin pois päältä. Jos nälkä tulee matkalla niin mulla on yleensä esim. jotain pähkinöitä mukana, joita on helppo syödä siististi.

Ihmiset, joilla ei ole ongelmia itsensä kantamisessa, kuvittelevat aina, että kyse on valinnoista. Minä en kävele syödessäni ja ylipäätään vältän syömistä julkisesti juuri tämän tiputtelun takia, en omista villakangastakkia ja ylipäätään yritän välttää kaikki ongelmakohdat, mutta silti en vain koskaan ole se tyykikäs versio itsestäni.

Esimerkkejä:

- olen konferenssissa yksi puhujista ja olen pukeutunut niin mukaviin vaatteisiin kuin mahdollista ollakseni tilaisuuden tason mukaan pukeutunut. Minulla on pitkä hame, joka on sopiva, ei purista (joustaa), ei ole hankalia nappeja eikä mitään, mikä voisi jäädä kiinni. Paita on värikäs, joten mitkään laikut eivät siinä näy, se on riittävän iso mutta ei liian iso, joten ei kiristä tai tartu mihinkään. Jaloissa on matalakorkoiset kengät, jotta en kompastu, kaadu tms. Silti tilaisuuden lopussa huomaan, että hame, joka ei purista vaan joustaa, on jostain syystä revennyt takapuolesta ja alushousut vilkkuvat (ilmeisesti oli osunut seinässä olevaan naulaan, vaikka en mielestäni seiniin edes nojannut), paidasta on auennut yksi nappi ja rintaliivit vilahtelevat kivasti (ei ole mikään löysä nappi, joten en tajua, miten se on voinut aueta) ja sen matalan kengän korko irtoaa puheeni lopuksi ja lentää eturiviin kaikkien suunnattomaksi riemuksi. Enkä liioittele yhtään!

- olen sovittanut kaupassa vaatteita ja tarkistan lopuksi ulkonäköni, koska aina jotain jää huomaamatta. Siistin hiukset, varmistan, että hameen helma ei ole jäänyt kiinni vyötäröön, tarkistan puseron napit ja pyydän ystävääni vielä katsomaan, että kaikki on kunnossa ja sitten menoksi. Vasta kotona huomaan, että paita on päälläni nurinpäin, saumat ja laput iloisesti näkyvissä. Ystäväni ei ollut huomannut mitään, vaikka on itse todella siisti pukeutuja.

-Olen aamulla lähtenyt asiakastapaamiseen melko kiireellä mutta yrittänyt silti varmistaa, että vaatteet ovat siistit ja kunnolla napitettu. Asiakasta hymyilyttää koko ajan minua katsoessani, joten arvaan heti, että olen varmaan huomaamattani hieronut ripsivärit poskille. Mutta ei, olin unohtanut meikata toisen silmän kokonaan. kun olin niin hirveästi stressannut vaatteista, jotka yleensä ovat minulla jotenkin pielessä.

- Pidin esitystä isolle luentosalilliselle ihmisiä ja vasta parin tunnin päätteeksi havaitsen, että lapseni muovailuvahakikkare roikkuu korvakorussani kiinni.

En halua loukata, mutta aika monet noista pystyy ennakoimaan.

Esim. minä laitan kaikki vaatteet edellisenä iltana valmiiksi henkariin (voi tuossa vaiheessa varmista että on ehjät/oikein päin jne.) ja myös korut on valmiina henkarissa pienessä korupussissa.

Peiliin katsominen ennen kotoa lähtemistä, ja sama myös ennen tilaisuutta (pieni peili käsilaukussa aina)

On myös isompi laukku (esim. läppärilaukku) missä 'selviytymispakkaus' jossa mm varasukkahousut, pieni teippiharja, joskus hotellista mukaan napattu pakkaus jossa neula/lankaa/nappeja/hakaneula, ymv. tarpeellista.

Vaatteiden alla kannattaa pitää _aina_ alutoppia/alushametta tai -mekkoa, silloin ei "paljastele" vaikka paidannappi aukeaisi tai hame repeäisi.

AluSpaita, toppi tai mahdollisesti jopa alustoppi. Mutta ei alutoppi 🤢

Vierailija
65/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko olevasi sinä naisellisissa vaatteissa? Naisellisuus on aika venyvä käsite. Boheemi hippi voi olla yhtä naisellinen mitä Itä-Euroopasta kotoisin oleva sylitanssija. Käytä aikaa oman tyylisi löytämiseen. Oikeastaan, kokeile näitä:

https://www.truth-is-beauty.com/color-analysis.html

https://cladwell.com/how-to-create-your-color-palette

Vierailija
66/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä oman elämänsä riitta väisäsiä aina välillä tapaa. Homssua ja härdelliä riittää, ja arjen kommellukset ovat ainoa elämän sisältö, joita halutaan kerrata yhä uudelleen ja uudelleen.

Pienissä määrissä symppistä, suurissa määrissä valitettavan rasittavaa.

No. Minulla on usein nuttura sekaisin ja ripsiväri poskilla.

On kyllä myös tutkinto, yritys ja palkintoja omalta alaltani.

Hyvästä villakangastakista on muuten helppo puhdistaa paikalliset tahrat. Ja hyvän saa myös käytettynä, ennen villan laatu ja kaavoituskin oli parempaa.

Eri

Vierailija
67/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä oman elämänsä riitta väisäsiä aina välillä tapaa. Homssua ja härdelliä riittää, ja arjen kommellukset ovat ainoa elämän sisältö, joita halutaan kerrata yhä uudelleen ja uudelleen.

Hyvästä villakangastakista on muuten helppo puhdistaa paikalliset tahrat. Ja hyvän saa myös käytettynä, ennen villan laatu ja kaavoituskin oli parempaa.

Eri

Varmasti! Onko sinulla ammatillisia meriittejä ja tutkinto sen takia, että olet homssuinen vai siitä huolimatta? Niinpä! Ei näillä ole mitään kausaliteettia.

Vierailija
68/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, niin minäkin! Olen pienikokoinen ja naisellisen söpö, mutta hemmetin kömpelö. Puhun paljon käsilläni ja tiputan ja kaadan helposti asioita. Uusissa paikoissa en hahmota etäisyyksiä ja tiloja alkuun kunnolla, joten kolhin itseäni pöydänkulmiin ja ovenkarmeihin. Mulla on varmaan joku kolmiulotteinen hahmotusvika ja lisäksi melko epäliikunnallisen elämän tuoma fyysinen kömpelyys.

Vierailija
69/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 jatkaa, että osaan kyllä tarvittaessa käyttäytyä hillitysti ja soheltamatta, mutta silloin pitää keskittyä omaan olemiseensa enemmän ja vähän niin kuin kääntyä sisäänpäin. Se taas ei ole kovin hauskaa, kun mielummin keskittyisin tilanteeseen ja muihin ihmisiin.

Olin kerran avecina tosi hienoissa häissä ulkomailla ja jestas että pönötin huolella alkuillan ja illallisen ajan, etten vaan säheltäisi mitään. Yksi hieno kukkalaite siellä kaatui vastaanotolla, kun joku nojasi sivupöydän kumoon, ja mietin vaan että JES se en ollut minä!

Vierailija
70/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Rauhoittukaa. Olkaa hitaampia, rauhallisempia ja huolellisempia niin ehkä ette sitten sählää koko ajan.

Mä en ole tuollainen kohilo ja mullakin on selviytymispakkaus usein mukana. Ostan takuuvarmoja vaatteita, joiden kanssa ei voi mennä pieleen. Katson itseäni aina peilistä ennen kotoa lähtöäni.

Vierailija
71/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Varmasti! Onko sinulla ammatillisia meriittejä ja tutkinto sen takia, että olet homssuinen vai siitä huolimatta? Niinpä! Ei näillä ole mitään kausaliteettia.

Ja siitä huolimatta, että täällä jotkut oman elämänsä Hyacinth Bucketit yrittävät olla koko ajan "hienosti ja varovaisesti" (syömättä mitään jotta eivät vahingossakaan kaataisi mitään päälleen), niin heillä ei siitä huolimatta ole tai tule olemaan ammatillisia meriittejä tai tutkintoja. Köyhät ja keskiluokkaiset kohtelevat "hienoja" vaatteitaan ja asusteitaan ylivarovaisesti - ne eivät ole heille tavallisia vaatteita, vaan naamiaispuku, joka palautetaan heti samana päivänä käyttämättömän näköisenä oikealle omistajalle. Vaikka se oikea omistaja olisikin oma vaatekaappi.

Aloittaja: käytä ja läikytä huoletta, äläkä nolostu tahroista, vaan sano vain "hupsis, saisinko servietin ja kivennäisvettä, niin saadaan tuo tahra pois". Niin ne oikeastikin varakkaat tekevät. Juicen sanoin: rikkaat elää hyvyydellä, rikkaat elää pahalla - köyhät ne vain räpeltää rahalla.

Vierailija
72/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju. Rauhoittukaa. Olkaa hitaampia, rauhallisempia ja huolellisempia niin ehkä ette sitten sählää koko ajan.

Mä en ole tuollainen kohilo ja mullakin on selviytymispakkaus usein mukana. Ostan takuuvarmoja vaatteita, joiden kanssa ei voi mennä pieleen. Katson itseäni aina peilistä ennen kotoa lähtöäni.

Kun on syntymäkohelo. Minulla olisi rahaa satsata vaatteisiin ja ulkonäköön ihan miten paljon vaan tykkäisin. Ei auta, silti kaikki repsottaa ja hapsottaa. Enkä oikein jaksa edes panostaakaan. Äiti aikanaan sanoi että vanhainkodissakin vielä kiehnäät mummoverkkarsi puhki.

Vierailija
73/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole yhtään vähemmän naisellinen kuin kukaan muukaan. Olet oikea ihminen, jolle käy normaaleja asioita. Rauhoitu 😊

Vierailija
74/74 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa "aitous" vaatii huonoja käytöstapoja, sotkemista ja homssuisuutta. No eipä ole mitään uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi