Haluaisin olla naisellinen ja tyylikäs mutta olen aina vai se joka tiputtaa ruokaa pitkälle tyylikkäälle villakangastakilleem,hieroo silmiä niin että ripsarit leviää
Saa huulipunan tarttumaan hampaisiin ja tulee vessasta hame takaa ylhäällä.
Se joka hermostuessa puree kynsiään,saa hikan ja alkaa nauraa eikä mitään sievää kikatusta vaan lähinnä tukehtuvan aasin hörinää.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niitä teidän silmiä vaivaa, että niitä pitää koko ajan nyhrätä?
Oletko kuullut kuivasilmäisyydestä?
Joo, on itselläkin. Hierominen pahentaa kuivuuden tunnetta. Miksi siis kuivasilmäinen hieroisi silmiään? Ja oletko itse kuullut silmätipoista? Ne auttaa, hierominen pahentaa.
Ap, olet huumorintajuinen. Se on miljoona kertaa tärkeämpää kuin tyylikkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivat silmät kutiaa ainakin mulla.
Käyttäkää kosteuttavia silmätippoja. Ja tietoisesti että hiero silmiänne jos on ripsiväriä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita kuin tuulenpuuska tai aivastus, joka tuo kyynelet silmiin, jos kyynelneste on akkuhappoa kuten minulla.
Vesiliukoisia ripsivärejä en voi käyttää lainkaan. Jopa 38-asteessa pestävistä osa leviää. Nyt käytössä joku My Happy Toy -mörssäri, jonka ostin laivalta. Se pysyy toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt on yhtä huono tekosyy kuin perustella nenän kaivamista allergisella nuhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syö ruokaa pitkä tyylikkäs villakangastakki päällä.
Ostan usein hampurilaisen, jota syön samalla kun kävelen ja siinä sitten on majoneesit ja suolakurkut takilla .
Ap
Tyylikäs ihminen ei ruokaile kävellessä.
Voitko kuvitella esim. Kate Middletonin syövän hampparia villakangastakki päällä? Jos haluat olla siisti ja tyylikäs nainen niin sun on luovuttava tuollaisista tavoista tai sitten vain hyväksyttyvä se, että sulla on todennäköisesti ne majoneesit siinä rinnuksilla.
Vastauksista päätellen apn tavoite ei ole suinkaan selvittää kuinka näyttää tyylikkäältä, vaan päästä kertomaan "I'm so quirky hihihi". Joo oot tosi ihqu ja boheemi ja aito kun sulta puuttuu käytöstavat, voi kuinka persoonallista. Jatka vaan.
En meikkaa, koska muuten pitäisi vilkuilla kokoaika peiliä, sillä olen sellainen naaman kihnuttaja, ettei mitään määrää. Ja teen sen täysin tiedostamatta. Milloin kutisee silmä, milloin nenänpieli.. Ja erityisesti silloin kun on meikkiä naamassa, se vaan aiheuttaa hillitöntä naaman rapsuttelua.
Pitäis kyllä muutenkin kantaa peiliä joka paikassa muutenkin, kun nyt sitten meikittömänäkin onnistun näyttämään harakanpelättimen ja nokisutarin risteytykseltä. Eilenkin kävin kaupoilla heinää hiuksissa ja kuiviketurpeet naamassa. Vaatteet sentään oli muuten siistit, mitä nyt valkoista kissankarvaa mustissa farkunlahkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivien silmien hierominen voi pahentaa tilannetta ja aiheuttaa lisää epämukavuutta. Tässä on muutamia syitä, miksi on tärkeää välttää hieromasta kuivia silmiä:
Ärsytys ja tulehdus: Kuivan silmän oireet johtuvat yleensä kyynelnesteen riittämättömyydestä tai laadullisista ongelmista, jotka voivat johtaa silmien ärsytykseen ja tulehdukseen. Hierominen voi ärsyttää silmän pintaa entisestään ja pahentaa tulehdusta.
Silmän pinnan vaurioituminen: Silmän pinta koostuu herkästä kudoksesta, ja hierominen voi aiheuttaa mikrovaurioita, naarmuja tai abrasioita. Tämä voi altistaa silmän infektioille ja komplikaatioille.
Lisääntynyt kuivuus: Hierominen voi poistaa kyynelnesteen ohutta suojakalvoa, joka peittää silmän pintaa. Tämä voi tehdä kuivista silmistä vielä kuivemmat ja lisätä epämukavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelee ettei voi yhtään mitään omalle käytökselleen, niin sitten ei varmaan voi. Normaali aikuinen kuitenkin pystyy muuttamaan käytöstään jos haluaa, esim ei syö takki päällä (!! peruskäytöstavat halloo) tai hieroskele silmiään sen enempää kuin kaivaisi nenäänsä julkisella paikalla.
Ehkä sulla on vain jäänyt hyvät käytöstavat opettelematta?
Itse olen ainakin mieluummin ap:n kaltainen hösö kuin tällainen nillittäjä.
Ja minä mieluummin nillittäjä kuin ällöttävä juntti.
Kummasti ap kuitenkin kaipailee nillittäjän tyylikkäämpää lopputulosta... Jos elää kuin hobo, pitäisi hyväksyä että näyttää hobolta.
Harva asia on ällöttävämpää kuin toisten nimittely ällöttäviksi junteiksi. Antaa jokseenkin huonon kuvan ihmisistä.
Sä vaikutat siltä, et sun kaa olis ainakin hauskempaa ja rennompaa hengata kun, jonkun "tyylikkään" tyypin kanssa, joka ei kesällä uskalla istahtaa nurtsille ettei valkoiset vaatteet likaannu tai hypätä mereen ettei kampaus tai meikit leviä.
Voihan se naisellisuus lähteä ihan muustakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein hampurilaisen, jota syön samalla kun kävelen ja siinä sitten on majoneesit ja suolakurkut takilla .
ApOmasta valinnoistahan tuo loppujen lopuksi on kiinni. Ne, joilla se takki pysyy puhtaana eivät todennäköisesti kävele hamppari kädessä kadulla. Itse en ihan senkään takia söisi hampparia takki päällä, koska villakangastakin puhdistaminen on hankalaa ja kallista. Syön vasta sitten kun olen sisätiloissa ja otan takin pois päältä. Jos nälkä tulee matkalla niin mulla on yleensä esim. jotain pähkinöitä mukana, joita on helppo syödä siististi.
Ihmiset, joilla ei ole ongelmia itsensä kantamisessa, kuvittelevat aina, että kyse on valinnoista. Minä en kävele syödessäni ja ylipäätään vältän syömistä julkisesti juuri tämän tiputtelun takia, en omista villakangastakkia ja ylipäätään yritän välttää kaikki ongelmakohdat, mutta silti en vain koskaan ole se tyykikäs versio itsestäni.
Esimerkkejä:
- olen konferenssissa yksi puhujista ja olen pukeutunut niin mukaviin vaatteisiin kuin mahdollista ollakseni tilaisuuden tason mukaan pukeutunut. Minulla on pitkä hame, joka on sopiva, ei purista (joustaa), ei ole hankalia nappeja eikä mitään, mikä voisi jäädä kiinni. Paita on värikäs, joten mitkään laikut eivät siinä näy, se on riittävän iso mutta ei liian iso, joten ei kiristä tai tartu mihinkään. Jaloissa on matalakorkoiset kengät, jotta en kompastu, kaadu tms. Silti tilaisuuden lopussa huomaan, että hame, joka ei purista vaan joustaa, on jostain syystä revennyt takapuolesta ja alushousut vilkkuvat (ilmeisesti oli osunut seinässä olevaan naulaan, vaikka en mielestäni seiniin edes nojannut), paidasta on auennut yksi nappi ja rintaliivit vilahtelevat kivasti (ei ole mikään löysä nappi, joten en tajua, miten se on voinut aueta) ja sen matalan kengän korko irtoaa puheeni lopuksi ja lentää eturiviin kaikkien suunnattomaksi riemuksi. Enkä liioittele yhtään!
- olen sovittanut kaupassa vaatteita ja tarkistan lopuksi ulkonäköni, koska aina jotain jää huomaamatta. Siistin hiukset, varmistan, että hameen helma ei ole jäänyt kiinni vyötäröön, tarkistan puseron napit ja pyydän ystävääni vielä katsomaan, että kaikki on kunnossa ja sitten menoksi. Vasta kotona huomaan, että paita on päälläni nurinpäin, saumat ja laput iloisesti näkyvissä. Ystäväni ei ollut huomannut mitään, vaikka on itse todella siisti pukeutuja.
-Olen aamulla lähtenyt asiakastapaamiseen melko kiireellä mutta yrittänyt silti varmistaa, että vaatteet ovat siistit ja kunnolla napitettu. Asiakasta hymyilyttää koko ajan minua katsoessani, joten arvaan heti, että olen varmaan huomaamattani hieronut ripsivärit poskille. Mutta ei, olin unohtanut meikata toisen silmän kokonaan. kun olin niin hirveästi stressannut vaatteista, jotka yleensä ovat minulla jotenkin pielessä.
- Pidin esitystä isolle luentosalilliselle ihmisiä ja vasta parin tunnin päätteeksi havaitsen, että lapseni muovailuvahakikkare roikkuu korvakorussani kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut kuivasilmäisyydestä?
Joo, on itselläkin. Hierominen pahentaa kuivuuden tunnetta. Miksi siis kuivasilmäinen hieroisi silmiään? Ja oletko itse kuullut silmätipoista? Ne auttaa, hierominen pahentaa.
Mulla on kans kuivat silmät. "Onneksi" on ollut silmälasit teinistä saakka, niin ei ole voinut kehittää silmien hieromisesta tapaa. Ne lasit on kyllä usein likaiset kun en muista pestä niitä. Toisaalta en kyllä syö takki päällä, en ainakaan sellainen hieno takki, koska tosiaan kaatuu kahvit syliin ja majoneesit rinnuksille helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivien silmien hierominen voi pahentaa tilannetta ja aiheuttaa lisää epämukavuutta. Tässä on muutamia syitä, miksi on tärkeää välttää hieromasta kuivia silmiä:
Ärsytys ja tulehdus: Kuivan silmän oireet johtuvat yleensä kyynelnesteen riittämättömyydestä tai laadullisista ongelmista, jotka voivat johtaa silmien ärsytykseen ja tulehdukseen. Hierominen voi ärsyttää silmän pintaa entisestään ja pahentaa tulehdusta.
Silmän pinnan vaurioituminen: Silmän pinta koostuu herkästä kudoksesta, ja hierominen voi aiheuttaa mikrovaurioita, naarmuja tai abrasioita. Tämä voi altistaa silmän infektioille ja komplikaatioille.
Lisääntynyt kuivuus: Hierominen voi poistaa kyynelnesteen ohutta suojakalvoa, joka peittää silmän pintaa. Tämä voi tehdä kuivista silmistä vielä kuivemmat ja lisätä epämukavuutta.
Moi "silmälääkäri" - sun kollegat eivät ole pystyneet auttamaan, mutta entä vetäisevät silmät? (Se on kuulemma "vain ominaisuus mikä mulla on") ja "liukkaat luomet?
En juuri meikkaa koska en ole löytänyt hyvää pysyvää ripsiväriä. Olen kerran hankkinut kestovärjäyksen (kosmetologilla joka kertoi, että näihin kun ripsiin hän ei kyllä saa mitään onnistunutta lopputulosta) ja kerran pidennykset, jotka tipahteli seuraavan 2 viikon aikana vaikka toimin just kuten ohjeistettiin - mihin se laittaja totesikin noita ei vaan kaikilla saada pysymään...
Olen testannut varmaan 20 eri merkkiä ripsivärejä Sensai 38asteet, Saaren Taian "ihmeripsari", lentokentän keemikalio-osastojen Cliniquet, Estee Lauderit, ja kalliimpiakin merkkejä, muutaman "teinien hehkuttaman" -- kaikki joko töhnästyy irti niin että posket vähitellen mustapilkkuiset tai tuuli/sade/aivastus/ihan mikä vaan luomen liike tekee minulle aina muodikkaan "panda-look" ilmeen :(
Harmillista vaan, omat ripset ovat haaleat lyhyet ja näkymättömät joten todella mielelläni piristäisin naamaani ottamalla niitå vähän esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOmasta valinnoistahan tuo loppujen lopuksi on kiinni. Ne, joilla se takki pysyy puhtaana eivät todennäköisesti kävele hamppari kädessä kadulla. Itse en ihan senkään takia söisi hampparia takki päällä, koska villakangastakin puhdistaminen on hankalaa ja kallista. Syön vasta sitten kun olen sisätiloissa ja otan takin pois päältä. Jos nälkä tulee matkalla niin mulla on yleensä esim. jotain pähkinöitä mukana, joita on helppo syödä siististi.
Ihmiset, joilla ei ole ongelmia itsensä kantamisessa, kuvittelevat aina, että kyse on valinnoista. Minä en kävele syödessäni ja ylipäätään vältän syömistä julkisesti juuri tämän tiputtelun takia, en omista villakangastakkia ja ylipäätään yritän välttää kaikki ongelmakohdat, mutta silti en vain koskaan ole se tyykikäs versio itsestäni.
Esimerkkejä:
- olen konferenssissa yksi puhujista ja olen pukeutunut niin mukaviin vaatteisiin kuin mahdollista ollakseni tilaisuuden tason mukaan pukeutunut. Minulla on pitkä hame, joka on sopiva, ei purista (joustaa), ei ole hankalia nappeja eikä mitään, mikä voisi jäädä kiinni. Paita on värikäs, joten mitkään laikut eivät siinä näy, se on riittävän iso mutta ei liian iso, joten ei kiristä tai tartu mihinkään. Jaloissa on matalakorkoiset kengät, jotta en kompastu, kaadu tms. Silti tilaisuuden lopussa huomaan, että hame, joka ei purista vaan joustaa, on jostain syystä revennyt takapuolesta ja alushousut vilkkuvat (ilmeisesti oli osunut seinässä olevaan naulaan, vaikka en mielestäni seiniin edes nojannut), paidasta on auennut yksi nappi ja rintaliivit vilahtelevat kivasti (ei ole mikään löysä nappi, joten en tajua, miten se on voinut aueta) ja sen matalan kengän korko irtoaa puheeni lopuksi ja lentää eturiviin kaikkien suunnattomaksi riemuksi. Enkä liioittele yhtään!
- olen sovittanut kaupassa vaatteita ja tarkistan lopuksi ulkonäköni, koska aina jotain jää huomaamatta. Siistin hiukset, varmistan, että hameen helma ei ole jäänyt kiinni vyötäröön, tarkistan puseron napit ja pyydän ystävääni vielä katsomaan, että kaikki on kunnossa ja sitten menoksi. Vasta kotona huomaan, että paita on päälläni nurinpäin, saumat ja laput iloisesti näkyvissä. Ystäväni ei ollut huomannut mitään, vaikka on itse todella siisti pukeutuja.
-Olen aamulla lähtenyt asiakastapaamiseen melko kiireellä mutta yrittänyt silti varmistaa, että vaatteet ovat siistit ja kunnolla napitettu. Asiakasta hymyilyttää koko ajan minua katsoessani, joten arvaan heti, että olen varmaan huomaamattani hieronut ripsivärit poskille. Mutta ei, olin unohtanut meikata toisen silmän kokonaan. kun olin niin hirveästi stressannut vaatteista, jotka yleensä ovat minulla jotenkin pielessä.
- Pidin esitystä isolle luentosalilliselle ihmisiä ja vasta parin tunnin päätteeksi havaitsen, että lapseni muovailuvahakikkare roikkuu korvakorussani kiinni.
En halua loukata, mutta aika monet noista pystyy ennakoimaan.
Esim. minä laitan kaikki vaatteet edellisenä iltana valmiiksi henkariin (voi tuossa vaiheessa varmista että on ehjät/oikein päin jne.) ja myös korut on valmiina henkarissa pienessä korupussissa.
Peiliin katsominen ennen kotoa lähtemistä, ja sama myös ennen tilaisuutta (pieni peili käsilaukussa aina)
On myös isompi laukku (esim. läppärilaukku) missä 'selviytymispakkaus' jossa mm varasukkahousut, pieni teippiharja, joskus hotellista mukaan napattu pakkaus jossa neula/lankaa/nappeja/hakaneula, ymv. tarpeellista.
Vaatteiden alla kannattaa pitää _aina_ alutoppia/alushametta tai -mekkoa, silloin ei "paljastele" vaikka paidannappi aukeaisi tai hame repeäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä:
Voisko sulla olla ADHD? Jokaiselle sattuu joskus jotakin, mutta jos jatkuvasti sattuu tuommoista, että esim. meikkaa vaan toisen silmän tai vaatteet nurinkurin niin veikkaisin, että jotain muutakin tuossa takana.
Kiva että meitä bridget joneseja on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta meikkaaminen ja käytä pitkiä housuja, ei leviä meikit eikä jää helmat ylös. Ja jos alaleuka vuotaa, käytä lautasliinaa ja välttele syömistä muiden seurassa
Jos käyttää housuja, ei tosiaan jää helma ylös mutta sen sijaan housujen vetoketju tai nappi auki.
T. Samanlainen