Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Yksinolo tekee hyvää ja on tarpeellista etenkin naiselle"

Vierailija
10.09.2023 |

Nyt on asiaa!! Hyvä hyvä, Marika Riikonen!

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009829873.html

Kommentit (568)

Vierailija
561/568 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen nainen pärjää kunhan liukkaria on tarpeeksi

Vierailija
562/568 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä riippuu aina vähän näkökulmasta ja omista kokemuksista. Olen asunut koko elämäni yksin ja voin kyllä sanoa olevani yksinäinen. En ole riippuvainen mistään ja totta kai se on positiivista, että on oppinut pitämään oman elämänsä langat omissa käsissään. Minulla on ystäviä, jotka ovat muuttaneet suoraan vanhempiensa luota miehen luokse asumaan, eli eivät ole koskaan elämässään asuneet hetkeäkään yksin. Kyllähän siinäkin jokin pala jää oleellisesti puuttumaan.

Tällä hetkellä olen vain siinä mielentilassa, että minua ärsyttää tämä yksin olemisen hehkuttaminen (mitä minun mielestäni nykyään näkee muuten paljon enemmän kuin ihmissuhteiden palvontaa btw) enkä myöskään ihan tunnista tuota kovin negatiivista painolastia mitä kirjoittaja jutussaan väittää sinkkuja ja yksin asuvia koskevan. 

Kyllä minä haluaisin kokea sen yhteen kuuluvuuden tunteen jonkun kanssa ja jakaa joka päiväistä elämääni hänen kanssaan. Se tarve tulee jostain syvältä sisältäni, eikä ole millään tavalla mitään yhteiskunnan normien pakottamisen täyttämistä tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/568 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä riippuu aina vähän näkökulmasta ja omista kokemuksista. Olen asunut koko elämäni yksin ja voin kyllä sanoa olevani yksinäinen. En ole riippuvainen mistään ja totta kai se on positiivista, että on oppinut pitämään oman elämänsä langat omissa käsissään. Minulla on ystäviä, jotka ovat muuttaneet suoraan vanhempiensa luota miehen luokse asumaan, eli eivät ole koskaan elämässään asuneet hetkeäkään yksin. Kyllähän siinäkin jokin pala jää oleellisesti puuttumaan.

Tällä hetkellä olen vain siinä mielentilassa, että minua ärsyttää tämä yksin olemisen hehkuttaminen (mitä minun mielestäni nykyään näkee muuten paljon enemmän kuin ihmissuhteiden palvontaa btw) enkä myöskään ihan tunnista tuota kovin negatiivista painolastia mitä kirjoittaja jutussaan väittää sinkkuja ja yksin asuvia koskevan. 

Kyllä minä haluaisin kokea sen yhteen kuuluvuuden tunteen jonkun kanssa ja jakaa joka päiväistä elämääni hänen kanssaan. Se tarve tulee jostain syvältä sisältäni, eikä ole millään tavalla mitään yhteiskunnan normien pakottamisen täyttämistä tms. 

Sama kokemus täällä.

Vierailija
564/568 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pärjää kyllä yksinkin, kunhan on liukkaria

Vierailija
565/568 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitse liukkaria, värkki on  venähtänyt

Vierailija
566/568 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä, miten naisen itsetyydytys tapahtuu? En ole siihen koskaan liukkaria tarvinnut, koska minulla on toimivat sormet.

Vierailija
567/568 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä, miten naisen itsetyydytys tapahtuu? En ole siihen koskaan liukkaria tarvinnut, koska minulla on toimivat sormet.

Kaikki dil dot liian pieniä?

Vierailija
568/568 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Niin totta. Itsellänikään ei tulis arjesta yhtään mitään jos ei sais välillä olla ihan yksin. Vaikka onkin ihana puoliso ja lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi