Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon delulu ja sanon että keikkajulkistus myöhästyy päivällä sen takia että sinne oli ihan pakko mahduttaa mukaan vielä yksi maa vähän pohjoisemmasta :D
Joo nyt on saatu Broskin kanssa aikataulut sopimaan ja yrittävät nyt kiireen kaupalla metsästää paikkaa :D
Kohta on ne Joksut siellä Kouvolassa.
Voisivat tulla Hämeenlinnaan! Täällä aukeaa 15.11.(!) uusi 1000 henkeä vetävä keikkapaikka! Sen avaavat, ketkäs muutkaan, kuin Portion Boys 😃
Täällä myös yksi hämisläinen,joka aikoi ehdottaa aivan samaa.Eikä Käärijäkään ole vielä koskaan Hämeenlinnassa esiintynyt.
Onhan hän esiintynyt Tuuloksella.
Vierailija kirjoitti:
Vanha Bojere moodboard, mutta sopii iltaan..
Lakanahan on tuossa yhdessä kuvassa kuin suoraan Bluzasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Suomesta on suora lento Kyprokselle, mutta lähempänä olevasta Sloveniasta on paljon hankalampi päästä. Ja silti se B meni sinne. 🥰 Toki hän on tottunut matkaaja ja mitäpä sitä ei tekisi oman Jerppulin vuoksi.
Sloveniasta on tosi vähän suoria lentoja yhtään mihinkään, koska maa on niin pieni ja sieltä ihmiset ajavat Venetsiaan ja Zagrebiin saadakseen laajemman valikoiman. Ljubljana-Helsinkikin on aikamoinen poikkeus, kun ylivoimainen enemmistö niistä vähistä lennoista on joko lähialueelle tai Euroopan miljoonakaupunkeihin (ja muutama lomakohde tasoa Antalya).
Siksi meidän nautojen pitää vaalia ja käyttää tätä Helsinki-Ljubljana reittiä, jotta se pysyy jatkossakin valikoimassa.
Ihmettelevät rajalla, että ovatko nämä ihmiset huumeiden salakuljettajia, kun matkaavat edes takaisin Helsinki-Ljubljana. Oletteko muuleja?
Ei vaan nautoja :D
Mulla on toi viikko sitten tullut Bojere fanikirjakin melkein kokonaan lukematta. :D Tuli vähän muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Suomesta on suora lento Kyprokselle, mutta lähempänä olevasta Sloveniasta on paljon hankalampi päästä. Ja silti se B meni sinne. 🥰 Toki hän on tottunut matkaaja ja mitäpä sitä ei tekisi oman Jerppulin vuoksi.
Sloveniasta on tosi vähän suoria lentoja yhtään mihinkään, koska maa on niin pieni ja sieltä ihmiset ajavat Venetsiaan ja Zagrebiin saadakseen laajemman valikoiman. Ljubljana-Helsinkikin on aikamoinen poikkeus, kun ylivoimainen enemmistö niistä vähistä lennoista on joko lähialueelle tai Euroopan miljoonakaupunkeihin (ja muutama lomakohde tasoa Antalya).
Siksi meidän nautojen pitää vaalia ja käyttää tätä Helsinki-Ljubljana reittiä, jotta se pysyy jatkossakin valikoimassa.
Ihmettelevät rajalla, että ovat
lentokentän työntekijä: Are you smuggling drugs or what is going on here?
nauta: (älä sano sitä, älä sano sitä, älä sano sitä)
nauta: "ArE YoU?!"
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi viikko sitten tullut Bojere fanikirjakin melkein kokonaan lukematta. :D Tuli vähän muuta tekemistä.
Itse säästelen pahan päivän varalle. :)
Kun puheeksi tuli, niin laitetaas linkkiä Bojere fanikirjaan! Riittää hetkeksi lukemista ja katsomista.
https://www.tumblr.com/bojere-fanbook/762336628784136192/hello-everyone…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta sivua kohta tutkittu millä helkkarin lennolla joku poistuu maasta kun ei ole edes varmuutta että henkilö on siellä maassa enää.
Eikös K ainakin ole Suomessa arvontastoorin perusteella.
Se on kuvattu ennen reissua samaan aikaan kuin se edellinen arvontastoori+ se pätkä, jonka näkee sen jälkeen kun on oallistunut arvontaa.
Kiitos. Enhän minä tällaista huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Saatoin naurahtaa täällä ääneen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon delulu ja sanon että keikkajulkistus myöhästyy päivällä sen takia että sinne oli ihan pakko mahduttaa mukaan vielä yksi maa vähän pohjoisemmasta :D
Joo nyt on saatu Broskin kanssa aikataulut sopimaan ja yrittävät nyt kiireen kaupalla metsästää paikkaa :D
Kohta on ne Joksut siellä Kouvolassa.
Voisivat tulla Hämeenlinnaan! Täällä aukeaa 15.11.(!) uusi 1000 henkeä vetävä keikkapaikka! Sen avaavat, ketkäs muutkaan, kuin Portion Boys 😃
Täällä myös yksi hämisläinen,joka aikoi ehdottaa aivan samaa.Eikä Käärijäkään ole vielä koskaan Hämeenlinnassa esiintynyt.
Arvasin,että joku tarttuu tähän😆.En oikein laskenut nyt Tuulosta Hämeenlinnaan,koska on niin kaukana ja aivan mahdottomien kulkuyhteyksien päässä näin autottomalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut sieltä jo ne parhaat palat eli lempparikirjoittajieni ficit. On myös visuaalisesti todella kaunis.
😂😂 Kuolen
KyRpos ei ole koskaan entisensä 🌈
Aah... Tumpusta ihanaa kuvailua, miten Jeren ja Bojanin lomailu on mennyt 🥹💙💚
https://www.tumblr.com/frikatilhi/762968654448066560/so-this-vacation-w…
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Säästyy kuivemmalle kaudelle.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@golldengirlies/video/7412640415649729824
what
Vierailija kirjoitti:
Aah... Tumpusta ihanaa kuvailua, miten Jeren ja Bojanin lomailu on mennyt 🥹💙💚
https://www.tumblr.com/frikatilhi/762968654448066560/so-this-vacation-w…
Ja tää fanart kuvaa sitä myös taydellisesti 💙💚
https://www.tumblr.com/tulinentuherrus/762902608725819392/holiday