Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt mainita tämä supermegadelulu, johon en itsekään usko :D
Mitäs jos Kärppy menee Bn kanssa samalla koneella Ljubljanaan ja sieltä sitten tiistaina suoralla lennolle suomeen.
Juu älkää kivittäkö, tämä on tämmöinen 99% vitsi
Kärtsällä on todennäköisesti pakettimatkan lennot ja ne on tosi tiukat eikä niitä muutella.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mitenkään kiihkeästi odotellut noita konserttipäiviä, koska en ole menossa keikoille itse. Ihan ohimennen olen seurannut keskustelua ja yleensäkin aiempina odotteluina ihmetellyt ihmisten tunneperäisiä reaktioita siihen, että jokin julkistus viivästyy. Mutta nyt, juuri nyt, tunsin ekaa kertaa elämässäni jonkinlaista ärsytystä Joksuja kohtaan siitä, että heidän kauan lupaamansa päivä on siirretty jälleen päivällä. En yhtään tajua, mistä tämä ärsytys johtuu. En usko tuntevani myötätuntoa muita kohtaan, koska asia ei ole tähänkään asti kiinnostanut pätkääkään. Miksi siis äryyntyminen? Mitä ihmeen väliä on sillä, tuleeko ne päivät tänään vai huomenna? Mutta näemmä sillä on väliä - minullekin, joka ei siis tee niillä tiedoilla yhtään mitään. Oudoksi menee tämä fanitus!
Varmaan, koska se tuntuua ammattitaidottomalta tms? Itse olen menossa keikoille, mutta reaktio oli silti lähinnä, että oh well.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vasta tulee keikkapäivät Joksuilta (Joksujen stoori)
Kylläpäs siinä nyt kestää.
On kestänyt odotettua kauemmin vääntää tila-aika-avaruus sellaiseksi, että Suomi kuuluu Balkaniin.
Pakko olla vielä jotain säätöä kun perjantaina vielä luvattiin, että ne tulis tänään.
Jotain tekniikka ongelmia esim sen pohjan kanssa mihin päivämäärät tulee? Tai jotain muuta vastaavaa säätöä, mitä ei ehditä nyt tekemään 🤷
Meinaan tällä siis sitä, kun yleensä ne on laittaneet visuaalisesti keikkapäivät esille niin jos siinä on ilmennyt jotain häikkää. Tai sit jonkun keikkapaikan kanssa esim sopimuksessa on ilmennyt jotain mitä yrittävät selvitellä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos Kärppy menee Bn kanssa samalla koneella Ljubljanaan ja sieltä sitten tiistaina suoralla lennolle suomeen.
Bojan lentää joko vaihdolla tai sitten Zagrebin kautta, mikä vaatii molemmissa päissä reilut automatkat, joten aikamoista reissaamista kyllä tulisi.
Sloveniasta on yllättävän vaikeaa matkustaa Kyprokselle, en ollut tajunnutkaan tätä aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ljubljanaan ei oo suoria lentoja Kyprokselta. B:nkin täytyy joko lentää Zagrebiin ja sieltä sitten ajaa yöllä Ljubljanaan tai lentää vaihdollisella lennolla Ljubljanaan. Suomeen K pääsee suoralla lennolla.
Rakas olisi kyllä kumppani joka jätettäisiin vieraassa maassa jonnekin moottoritien varteen odottamaan kun siippa ajaa ylimääräisen lenkin ottaaseen sometuotantoa.
Ei helvetti mikä ajatuskuvio. Yksinäinen nainen johonkin maantien varteen ulkomailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vasta tulee keikkapäivät Joksuilta (Joksujen stoori)
Miksi ihmeessä?
Kestää aikaa neuvotella Boitsun kanssa. Uhkaa jatkaa lomaansa Kärpyn kanssa vielä toisen viikon verran.
Siellä on ollut hätäkokous tänään, kun K:kin potkaistiin ulos hotellihuoneesta. B:n vaatimuksena on Suomi mukaan Balkanin kiertueelle tai jotain keikkapäivää on siirrettävä, että B tiettynä päivänä lomalle K:n kanssa.
Tiedän että tää on vitsi, mutta... Kris just perjantaina lupasi keikkapäivien julkistuksen sunnuntaille. Mitä ihmettä tässä viikonlopun aikana on tapahtunut, että tällaista sovittua asiaa pitää siirtää? Solisti lähdössä soolouralle Suomeen va
Mä veikkaan, että jotain viimehetken häikkää on tullut niin, että julkaisua on päivällä jouduttu siirtämään. Sen uskon, että ei ne tätä nyt huvin vuoksi siirtele koko ajan. Jotain siellä on taustalla sellaista, jota pitää selvittää vielä. Sellaista, jota mei nähdä
"Meinaan tällä siis sitä, kun yleensä ne on laittaneet visuaalisesti keikkapäivät esille niin jos siinä on ilmennyt jotain häikkää. Tai sit jonkun keikkapaikan kanssa esim sopimuksessa on ilmennyt jotain mitä yrittävät selvitellä yms."
Jos tämä olisi syy, tuntuisi vähän hasardilta luvata ne huomiseksi, tai mistä tietävät varmasti, että asia selviää viimeistään silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ljubljanaan ei oo suoria lentoja Kyprokselta. B:nkin täytyy joko lentää Zagrebiin ja sieltä sitten ajaa yöllä Ljubljanaan tai lentää vaihdollisella lennolla Ljubljanaan. Suomeen K pääsee suoralla lennolla.
Monelta Zagrebin lento lähtee suunnilleen?
Vierailija kirjoitti:
"Meinaan tällä siis sitä, kun yleensä ne on laittaneet visuaalisesti keikkapäivät esille niin jos siinä on ilmennyt jotain häikkää. Tai sit jonkun keikkapaikan kanssa esim sopimuksessa on ilmennyt jotain mitä yrittävät selvitellä yms."
Jos tämä olisi syy, tuntuisi vähän hasardilta luvata ne huomiseksi, tai mistä tietävät varmasti, että asia selviää viimeistään silloin?
Jos asia on luvattu selvittää viimeistään huomiseen mennessä tai jotain? Ei ne huvikseen näitä tietoja panttaa sen uskon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta Zagrebin lento lähtee suunnilleen?
Illalla suht myöhään. Mutta se lähtee kauemmalta kentältäkin kuin Kärtsän lento. Vaihtoyhteyttä veikkaisin, tuskin Bojania nappaa keskellä yötä ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta Pyhimys taas sekoillut keikoillaan ja seiskassa siitä juttua. Pyhimys antoi haastattelun puhelimitse eilen mistäs muualta kuin Kyprokselta 😆 Toivottavasti ovat Kärden kanssa eri puolilla maata.
😆 En tiedä miksi tää osui nyt niin nauruhermoon. Oon hihitellyt tälle luvattoman pitkään.
Pyhinys vielä sanaili Bojanistakin joskus kännissä keikallaan kuulemma joten ehkä vähän vaivaannuttavaa olisi kaikinpuolin kohdata. Toki voi olla ettei Pyhis muista mitään. Mutta K saattaa muistaa sen ivan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mitenkään kiihkeästi odotellut noita konserttipäiviä, koska en ole menossa keikoille itse. Ihan ohimennen olen seurannut keskustelua ja yleensäkin aiempina odotteluina ihmetellyt ihmisten tunneperäisiä reaktioita siihen, että jokin julkistus viivästyy. Mutta nyt, juuri nyt, tunsin ekaa kertaa elämässäni jonkinlaista ärsytystä Joksuja kohtaan siitä, että heidän kauan lupaamansa päivä on siirretty jälleen päivällä. En yhtään tajua, mistä tämä ärsytys johtuu. En usko tuntevani myötätuntoa muita kohtaan, koska asia ei ole tähänkään asti kiinnostanut pätkääkään. Miksi siis äryyntyminen? Mitä ihmeen väliä on sillä, tuleeko ne päivät tänään vai huomenna? Mutta näemmä sillä on väliä - minullekin, joka ei siis tee niillä tiedoilla yhtään mitään. Oudoksi menee tämä fanitus!
Kyllä muakin ärsyttää, että keikkojen julkaisupäivä on ilmoitettu jo monta viikkoa sitten ja viimeksi perjantaina ja nyt niitä ei sitten julkaistakaan. Ei yhdellä päivällä käytännössä oo enää merkitystä, mutta ei toi oo kovin ammattimaista. Ikävä kyllä aika monessa asiassa huomaa, ettei Joksuilla oo manageria tms. henkilöä, joka hoitaisi käytännön asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, koska se tuntuua ammattitaidottomalta tms? Itse olen menossa k
Ehkä voi olla myös se, että uuden albumin julkistusajankohta siirtyi koko ajan Joksujen puheissa. Voidaanko luottaa täysin tuohonkaan kohta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta Pyhimys taas sekoillut keikoillaan ja seiskassa siitä juttua. Pyhimys antoi haastattelun puhelimitse eilen mistäs muualta kuin Kyprokselta 😆 Toivottavasti ovat Kärden kanssa eri puolilla maata.
😆 En tiedä miksi tää osui nyt niin nauruhermoon. Oon hihitellyt tälle luvattoman pitkään.
Pyhinys vielä sanaili Bojanistakin joskus kännissä keikallaan kuulemma joten ehkä vähän vaivaannuttavaa olisi kaikinpuolin kohdata. Toki voi olla ettei Pyhis muista mitään. Mutta K saattaa muistaa sen ivan.
Mitä?! 😳 Oikeasti? Mitä se sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi mitä. Onko tää totta vai ficciä vaan? Mitä Pyhimys muka olisi B:stä sanonut Kärtsälle päin naamaa?
Siis en kestä jos Pyhi, K ja B kohtaa Kyrpoksella. 😂 Aarni jotain tolkkua näihin juonenkäänteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis en kestä jos Pyhi, K ja B kohtaa Kyrpoksella. 😂 Aarni jotain tolkkua näihin juonenkäänteisiin.
Joksujen keikkajulkistus myöhässä, kun Bojan istuu putkassa vedettyään Pyhiä dunkkuun. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H
M
Kestää aikaa neuvotella Boitsun kanssa. Uhkaa jatkaa lomaansa Kärpyn kanssa vielä toisen viikon verran.
Siellä on ollut hätäkokous tänään, kun K:kin potkaistiin ulos hotellihuoneesta. B:n vaatimuksena on Suomi mukaan Balkanin kiertueelle tai jotain keikkapäivää on siirrettävä, että B tiettynä päivänä lomalle K:n kanssa.
Tiedän että tää on vitsi, mutta... Kris just perjantaina lupasi keikkapäivien julkistuksen sunnuntaille. Mitä ihmettä tässä viikonlopun aikana on tapahtunut, että tällaista sovittua asiaa pitää siirtää? Solisti lähdössä soolouralle Suomeen vai häh?
Niinpä. Ei voi olla kiinni B:n Kyproksella olosta, koska tuskin ehtisi millään keikkajulkistukseen paikalle huomiseksikaan, ja tuskin julkistus edes tulee muulla tavalla kuin instapostauksena. Eikä syynä voi olla lipunmyyntiin liittyvät tekniset tms. ongelmatkaan, koska ei liput kuitenkaan tuu myyntiin samana päivänä kun kiertue julkaistaan.
Pakko myöntää, että on käynyt mielessä tämä ja myös toisinpäin, että B tulee hetkeks Suomeen.