Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
16421/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en kestä jos Pyhi, K ja B kohtaa Kyrpoksella. 😂 Aarni jotain tolkkua näihin juonenkäänteisiin.

Piti oikein googlettaa niin Pyhi on ilmeisesti Pafoksella jossain konferenssissa, jos puhui siinä haastattelussa totta. Toivottavasti ei törmää Bojaniin kentällä xD

Vierailija
16422/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mitenkään kiihkeästi odotellut noita konserttipäiviä, koska en ole menossa keikoille itse. Ihan ohimennen olen seurannut keskustelua ja yleensäkin aiempina odotteluina ihmetellyt ihmisten tunneperäisiä reaktioita siihen, että jokin julkistus viivästyy. Mutta nyt, juuri nyt, tunsin ekaa kertaa elämässäni jonkinlaista ärsytystä Joksuja kohtaan siitä, että heidän kauan lupaamansa päivä on siirretty jälleen päivällä. En yhtään tajua, mistä tämä ärsytys johtuu. En usko tuntevani myötätuntoa muita kohtaan, koska asia ei ole tähänkään asti kiinnostanut pätkääkään. Miksi siis äryyntyminen? Mitä ihmeen väliä on sillä, tuleeko ne päivät tänään vai huomenna? Mutta näemmä sillä on väliä - minullekin, joka ei siis tee niillä tiedoilla yhtään mitään. Oudoksi menee tämä fanitus!

Kyllä muakin ärsyttää, että keikkojen julkaisupäivä on ilmoitett

Tarkoitus olikin varmasti tänään julkaista, mutta kuten sanottu, jotain häikkää vielä ilmeni, että se piti siirtää huomiselle. Näitä sattuu eikä niille varmasti voi mitenkään vaikuttaa etukäteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16423/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta Pyhimys taas sekoillut keikoillaan ja seiskassa siitä juttua. Pyhimys antoi haastattelun puhelimitse eilen mistäs muualta kuin Kyprokselta 😆 Toivottavasti ovat Kärden kanssa eri puolilla maata.

😆 En tiedä miksi tää osui nyt niin nauruhermoon. Oon hihitellyt tälle luvattoman pitkään. 

Pyhinys vielä sanaili  Bojanistakin joskus kännissä keikallaan kuulemma joten ehkä vähän vaivaannuttavaa olisi kaikinpuolin kohdata. Toki voi olla ettei Pyhis muista mitään. Mutta K saattaa muistaa sen ivan. 

Mitä?! 😳 Oikeasti? Mitä se sanoi?

Kuulemma jotakin miten K perässä tulee homppelipojat suomeenkin paneskelemaan tms. 

Vierailija
16424/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en kestä jos Pyhi, K ja B kohtaa Kyrpoksella. 😂 Aarni jotain tolkkua näihin juonenkäänteisiin.

Piti oikein googlettaa niin Pyhi on ilmeisesti Pafoksella jossain konferenssissa, jos puhui siinä haastattelussa totta. Toivottavasti ei törmää Bojaniin kentällä xD

Ei Bojan varmaan tiedä puheista ja lienee liian fiksu riehumaan tuollaisen  menneen tähden kanssa. Pyhi varmaan edes muista puheitaan

Vierailija
16425/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksujen keikkajulkistus myöhässä, kun Bojan istuu putkassa vedettyään Pyhiä dunkkuun. :D

Tähän mielikuvaan lisänä vielä se Boitsun shut the f-ck up klippi oliko Puolan keikalta. :D

Vierailija
16426/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta Pyhimys taas sekoillut keikoillaan ja seiskassa siitä juttua. Pyhimys antoi haastattelun puhelimitse eilen mistäs muualta kuin Kyprokselta 😆 Toivottavasti ovat Kärden kanssa eri puolilla maata.

😆 En tiedä miksi tää osui nyt niin nauruhermoon. Oon hihitellyt tälle luvattoman pitkään. 

Pyhinys vielä sanaili  Bojanistakin joskus kännissä keikallaan kuulemma joten ehkä vähän vaivaannuttavaa olisi kaikinpuolin kohdata. Toki voi olla ettei Pyhis muista mitään. Mutta K saattaa muistaa sen ivan. 

Kuulemma jotakin miten K perässä tulee homppelipojat suomeenkin paneskelemaan tms. 

Eiiikä xD Nyt en kyllä halua uskoa ja mistä ihmeestä hän edes tietäisi koko Bojania tai sen tulemisia ja menemisiä, kun on Kärtsänkin instassa blokannut?

Vierailija
16427/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mitenkään kiihkeästi odotellut noita konserttipäiviä, koska en ole menossa keikoille itse. Ihan ohimennen olen seurannut keskustelua ja yleensäkin aiempina odotteluina ihmetellyt ihmisten tunneperäisiä reaktioita siihen, että jokin julkistus viivästyy. Mutta nyt, juuri nyt, tunsin ekaa kertaa elämässäni jonkinlaista ärsytystä Joksuja kohtaan siitä, että heidän kauan lupaamansa päivä on siirretty jälleen päivällä. En yhtään tajua, mistä tämä ärsytys johtuu. En usko tuntevani myötätuntoa muita kohtaan, koska asia ei ole tähänkään asti kiinnostanut pätkääkään. Miksi siis äryyntyminen? Mitä ihmeen väliä on sillä, tuleeko ne päivät tänään vai huomenna? Mutta näemmä sillä on väliä - minullekin, joka ei siis tee niillä tiedoilla yhtään mitään. Oudoksi menee tämä fanitus!

Mua ei kyllä ärsytä, koska tuskin huvikseen ilmoitusta siirtävät. Tottakai siellä on joku ongelma taustalla. Päinvastoin harmittaa niitten puolesta.

Vierailija
16428/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi Käärijä nyt vähän käyttää mielikuvitusta eikä aina vaan kuvata pelkästään omaa pärstäänsä noihin promoihin.

Mitähän muuta sitten voi kuvata promoksi biisille "aloin myymään seksii kun seksi myy, hypin rahasta pelti paljaana..." 🤔😄

Vierailija
16429/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma jotakin miten K perässä tulee homppelipo

Ei kai nyt sentään, vaikka ihan hauska trollaus kyllä. 😂

Vierailija
16430/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä ärsytä, koska tuskin huvikseen ilmoitusta siirtävät.

Jep. Varmasti olisivat tänään halunneet julkaista keikat, siksi ne tuon ilmoituksenkin luultavasti tekivät. Toivottavasti saavat mahdollisen ongelman selvitettyä ja julkaistua keikat huomenna. Ei varmaan heidänkään mielestä ole kivaa pantata näitä enää 

Vierailija
16431/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskopuhetta mutta paskon. Kuka kirjoittaa ficin, jossa B vetäsee Pyhiä turpaan Kyproksella K:n kunniaa puolustaakseen?

Vierailija
16432/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa jokainen uskoa mitä haluaa. Näin keikalla ollut kertoi ja juttu oli vielä jatkunutkin kuulemma. 

Silloin oli somessa se pätkä jossa K kovasti kaipasi Bojania ja asiaa puhuttiin jonkin verran myös ja sitten B tuli tänne pian ja oli taas esillä. Kai se Pyhikin somea ja uutisvirtoja seuraa 

Vierailija
16433/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma jotakin miten K perässä tulee homppelipo

Ei kai sen Kärtsää tarvi seuratakaan tietääkseen, mitä musiikkipiireissä tapahtuu. Kyllä siellä on satavarmasti liikkunut juttua Bojanista ja Kärtsästä.

Vierailija
16434/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon delulu ja sanon että keikkajulkistus myöhästyy päivällä sen takia että sinne oli ihan pakko mahduttaa mukaan vielä yksi maa vähän pohjoisemmasta :D

Vierailija
16435/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelijat nousussa taas Joksuilla Bluzan ansiosta. Nyt 155.6 tuhatta kuuntelijaa kuukaudessa 🥰

Vierailija
16436/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi jotain noin avoimen homofobista laukonut keikalla niin luulisi että se olisi päätynyt vähintään jonnekin someen pyörimään? Vähemmästäkin artistit nykyään canceloidaan. 

Vierailija
16437/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa jokainen uskoa mitä haluaa. Näin keikalla ollut kertoi ja juttu oli vielä jatkunutkin kuulemma. 

Silloin oli somessa se pätkä jossa K kovasti kaipasi Bojania ja asiaa puhuttiin jonkin verran myös ja sitten B tuli tänne pian ja oli taas esillä. Kai se Pyhikin somea ja uutisvirtoja seuraa 

Ainiin siksihän se tydy ei kenties tuolla ollukaan, ottaen huomiion tän hippusmiehen rankat lyriikat erään euroviisumiehen "muijasta". Parempi väistää 

Vierailija
16438/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olisi jotain noin avoimen homofobista laukonut keikalla niin luulisi että se olisi päätynyt vähintään jonnekin someen pyörimään? Vähemmästäkin artistit nykyään canceloidaan."

Pyhimys tuntuu perseilevän niin huolella, että tuo on hänen sanomakseen vielä aika kesyä ja ei erotu kaiken muun sekoilun ja lavalle oksentelun yms joukosta.

Vierailija
16439/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksujen keikkajulkistus myöhässä, kun Bojan istuu putkassa vedettyään Pyhiä dunkkuun. :D

Tähän mielikuvaan lisänä vielä se Boitsun shut the f-ck up klippi oliko Puolan keikalta. :D

Ei kenelläkään sattuisi tätä klippiä olemaan takataskussa? Tuli just hinku nähdä komenteleva Boitsu.

Vierailija
16440/31974 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin siksihän se tydy ei kenties tuolla ollukaan, ottaen huomiion tän hippusmiehen rankat lyriikat erään euroviisumiehen "muijasta". Parempi väistää 

Joo, Pyhi ihan varmasti ilmoittelee etukäteen Kärdelle matkustusaikataulunsa etteivät vahingossakaan kohtaa ulkomailla.

Ketju on lukittu.