Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Piti mennä nukkumaan, mutta kun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hotellin ravintolassa tms. kuvattu.
Siltä näyttää. Ehkä aamiaisella ellei illallisen dress-code ole dramaattisesti erilainen kuin muissa hotellien ravintoloissa missä olen ollut.
Ei vaikuta kyllä ravintolalta, jossa olis dress-codea ja K:lla tapana julkaista hyvinkin reaaliaikaisesti.
Olin tulossa kirjoittamaan että apua miten onnelliselta J näyttää, mutta näköjään aika moni oli ehtinyt ennen mua. Mutta näyttää myös tosi rentoutuneelta ja hmm.. tyytyväiseltä.
Auringossakin oltu,kun niin punoittaa.Rasvaaminen unohtunut taas.Tyypillinen mies.😉💚
Nyt huudetaan:
Ihanaa naudat, ihanaa.
Tämä on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Dinner date vol.2
Vol. 62 😁
Paikasta tulee valitettavasti mieleen just joku lentokenttä.
Anders! Ethän ole saikulla?
Tänään saatiin Bojanin irtokäsi. 🤭 Joutui sit jättään senkin sinne Jeren riemuksi irtojalkansa kanssa 😁🦵💪
Bojanin puhelin varmaan ja katsonut sieltä Kärpyn ig.
Aina sanotaan että B näyttää K:n seurassa nuoremmalta kuin muuten, mutta kyllä nyt on myös K nuortunut B:n seurassa 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hotellin ravintolassa tms. kuvattu.
Siltä näyttää. Ehkä aamiaisella ellei illallisen dress-code ole dramaattisesti erilainen kuin muissa hotellien ravintoloissa missä olen ollut.
Ei vaikuta kyllä ravintolalta, jossa olis dress-codea ja K:lla tapana julkaista hyvinkin reaaliaikaisesti.
On hotellin ravintola. Samat taulut ja tuolit näkyvät hotellin kuvissa.
No jos nyt lentokentällä niin johan he on olleetkin. Yhdessä. Kaksin. Nyt on ollut selvästi ihana loma.
Vierailija kirjoitti:
Toi vanha kuva näyttää Kärtsän ig:ssä paljon paremmalta kuin tossa kuvassa! 😅 Hän näyttää molemmissa onnelliselta, mutta toki vielä onnellisemmalta tässä nyt julkaistussa. Ihana tapa näyttää, että Bojankin on siellä vielä 💙💙💙
Mä oikeastaan oon ollut rauhallinen ja onnellinen tästä johtuen kunnolla vasta nyt, kun käy ilmi, ettei tää ollut mikään pikapyrähdys. Vaan siellä ollaan monta yötä! Siis NIIN ihanaa! Pikapyrähdys ois jollainlailla tuntunut vaan niin pahalta. Myös koska silloin ois voitu vielä sössöttää, että ei ne nyt NIIN tärkeitä ole toisilleen. Nyt se on kyllä aika helkatin vaikeaa :D
Nää on kyllä niin ....🙄
Kylläpä olettekin helposti vietävissä.
K siellä mustassa topissaan 😎 😘
Seuraavaksi toisten päin jooko? 😇
Tältä näyttää aito onni. 😭