Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
14241/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu on näyttänyt tuon nännin nypläyksen. Sen se osaa ;D 

Siellä on nyplätty nännejä monta yötä ja päivää, jäänyt liike hyvin muistiin.

Vierailija
14242/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään vähän että B saa tästä paskaa niskaan ja paniikit käy päälle.

Hän on aikuinen mies, joka tekee itse päätöksensä ja varmasti nauttii joka sekunnista täysin siemauksin.

Minä luulen, että B:lle tämä on juuri sitä terapiaa mitä on kaivannut. Ei varmasti ole ollut loppupelissä helppo kesä takana albumin tekemisen, terveysjuttujen, S:n juorujen takia. Vaikka onkin nähty iloista B:ta kesän aikana, niin tämä kreisihulluttelu videoineen on juuri parasta. (Ja siihen ei tarvitse itse katsella, kuinka se vaikuttaa joissakin kuuntelutilastoissa 🤣)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14243/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippi on oman elämän pakoa. En usko että kukaan joka esim itse on rakastunut ja elämä muutenkin ok viettää vuorokauden ympäri vahtien jonkun toisen ihmisen elämää. Olkoon sitten totta tai satua.

Tämän saagan seuraaminen, Nautadom ja fanitus ovat juuri niitä elementtejä, joihin on ihana sukeltaa. Itselleni ainakin tärkeitä ja täysin omaan maailmaan astumista. Työskentelen ihmismielen pimeällä puolella ja joskus arki vaatii henkistä palautumista. Rakastan sukeltaa tänne ja saan keikoilla käymisestä sekä Kärtsän, Boitsun ja Joksujen seuraamisesta tosi paljon positiivista. 

Uskon, että näin on monilla muillakin. Maailma tarvitsee tämän kaltaisia tarinoita, luovuutta ja huumoria!! Nautadom <3

Voi olla jollakin mutta on täällä monia reppanoitakin jotka selvästi on ih

Aika reppanoita ja lapsenomaisia on ne, jotka viettää surkean elämänsä trollaamalla vauvapalstalla. 

Vierailija
14244/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/greatyouthstarfish/762760851173310464/goodfolk-l…

Eka katoin et se känny on vaan asetettu kuvaamaan, mut sehän liikkuu eli kyllä se Boitsu on ton kuvannut🥵

Kenenköhän idea videolla näkyvä nännin sormella lirputus alunperin onkaan? Onko K:kin tehnyt tota ennen? 😅

On tehnyt, en ole varma onko itselleen, mutta kuitenkin. 

Vierailija
14245/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/greatyouthstarfish/762760851173310464/goodfolk-l…

Eka katoin et se känny on vaan asetettu kuvaamaan, mut sehän liikkuu eli kyllä se Boitsu on ton kuvannut🥵

Kenenköhän idea videolla näkyvä nännin sormella lirputus alunperin onkaan? Onko K:kin tehnyt tota ennen? 😅

Sillä oli jossain vaiheessa alkukesää (ehkä jo keväällä) loku instastoori jossa sillä oli vaalea peruukki päässä ja teki tuota. Ennen hiusten värjäämistä.

Vierailija
14246/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on aikuinen mies, joka tekee itse päätöksensä ja varmasti nauttii joka sekunnista täysin siemauksin.

Minä luulen, että B:lle tämä on juuri sitä terapiaa mitä on kaivannut. Ei varmasti ole ollut loppupelissä helppo kesä takana albumin tekemisen, terveysjuttujen, S:n juorujen takia. Vaikka onkin nähty iloista B:ta kesän aikana, niin tämä kreisihulluttelu videoineen on juuri parasta. (Ja siihen ei tarvitse itse katsella, kuinka se vaikuttaa joissakin kuuntelutilastoissa 🤣)

Joo kyllähän Joksutkin taitaa noi herutusvideot kun heiltäkin on nännin nypläystä, ilman housuja nylkytystä tai ties mitä twerkkausta nähty. Ihan samaa settiä tämä ja sama huumorintaju heillä on.

Vierailija
14247/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu on näyttänyt tuon nännin nypläyksen. Sen se osaa ;D 

Siellä on nyplätty nännejä monta yötä ja päivää, jäänyt liike hyvin muistiin.

I wanna love you every day and every night

Vierailija
14248/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato parasta ei saa halvalla. 🔥

Vierailija
14249/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on luultavasti kuvannu ton useita kertoja ja aina on pokka meinannut pettää. Olis ollut hauska olla kärpäsenä katossa tai siis vesikirppuna uima-altaassa.

Vierailija
14250/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippi on oman elämän pakoa. En usko että kukaan joka esim itse on rakastunut ja elämä muutenkin ok viettää vuorokauden ympäri vahtien jonkun toisen ihmisen elämää. Olkoon sitten totta tai satua.

Tämän saagan seuraaminen, Nautadom ja fanitus ovat juuri niitä elementtejä, joihin on ihana sukeltaa. Itselleni ainakin tärkeitä ja täysin omaan maailmaan astumista. Työskentelen ihmismielen pimeällä puolella ja joskus arki vaatii henkistä palautumista. Rakastan sukeltaa tänne ja saan keikoilla käymisestä sekä Kärtsän, Boitsun ja Joksujen seuraamisesta tosi paljon positiivista. 

Uskon, että näin on monilla muillakin. Maailma tarvitsee tämän kaltaisia tarinoita, luovuutta ja huumoria!! Nautadom <3

Voi olla jollakin mutta on täällä monia reppanoitakin jotka selvästi on ih

Ja jos näin oliskin niin se kuuluu sulle miten paljon? 

Vierailija
14251/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu joku huonesiivooja tuon kuvasi, ei Bojan missään nimessä xD

Vierailija
14252/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on luultavasti kuvannu ton useita kertoja ja aina on pokka meinannut pettää. Olis ollut hauska olla kärpäsenä katossa tai siis vesikirppuna uima-altaassa.

Se fiilis kun oisit varannu Kyproksen loman ja viereisessä huoneistossa Boitsu ja Kärppä kuvailee nänninhipsutteluvideoita.

Vierailija
14253/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllähän Joksutkin taitaa noi herutusvideot kun heiltäkin on nännin nypläystä, ilman housuja nylkytystä tai ties mitä twerkkausta nähty. Ihan samaa settiä tämä ja sama hu

Vielä toistensa nännien nypläystä.

Vierailija
14254/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu varmaan se tanskalainen dancer. 

Vierailija
14256/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt viitsikö, Boitsu lähti jo kotiin. Irtojalka jäi ja kuvasi sen.

Vierailija
14257/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ku ne nännit ollut jo aivan hellinä ku pitänyt kokoajan ottaa uusiksi. 

Vierailija
14258/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis kun oisit varannu Kyproksen loman ja viereisessä huoneistossa Boitsu ja Kärppä kuvailee nänninhipsutteluvideoita.

Ai kiesus 🤣 Aamusumpit ois voinut mennä väärään kurkkuun. 

Vierailija
14259/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja K lumpustanut meneen siellä KyRpoksella ihan huolella 

Vierailija
14260/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää ku ne nännit ollut jo aivan hellinä ku pitänyt kokoajan ottaa uusiksi. 

Ja ottojen välissä Boitsu näyttänyt kädestä pitäen oikeaa hipsutustekniikkaa.

Ketju on lukittu.