Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi KyRpos on sentään Suomen aikavyöhykkeellä, että oletettavasti jos yhtään mitään bluzahtavaa on sieltä tulossa, niin ei tarvitse yötä myöten riekkua.
Totta!! Ihan mahtavaa! Mut onks se niin, että Bojanin puhelimessa se kuuluu jo klo 23?
Ei vaan klo 01 Suomen aikaa. :)
Eipäs vaan 00.01.
Ilmestyyköjän se Bluza taaskaan minnekään, vaikka mä oon ennakkotallettanut sen 😅
Mun alusta on kylläkin Tidal, se on näissä ehkä vähän onnettomampi alusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi KyRpos on sentään Suomen aikavyöhykkeellä, että oletettavasti jos yhtään mitään bluzahtavaa on sieltä tulossa, niin ei tarvitse yötä myöten riekkua.
Totta!! Ihan mahtavaa! Mut onks se niin, että Bojanin puhelimessa se kuuluu jo klo 23?
Ei vaan klo 01 Suomen aikaa. :)
Eipäs vaan 00.01.
Bojanin puhelimesta oli kyse. Siinä ainakin Spotify pysyy yhä Slovenian ajassa, tunnin jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jutri on sloveenia ja sutra oletettavasti serbiaa, niin puhuiko Bojan serbiaa sillä yhdellä Ruissivideolla?
Joo, se on huomenna serbokroaatiksi.
Miksiköhän hän puhui serbiaa(?) sit sillä videolla?
Koska se itse biisikin on.
Vierailija kirjoitti:
Jännittääköhän Bojania julkaista Bluza? Onhan hän ennenkin rakkauslauluja julkaissut, mutta oletetuista naisista tai mahdollisesti henkilöistä, joista julkisuus ei ole tiennyt mitään. Ja nyt tavallaan koko Eurooppa seurasi, miten hän tutustui viisuissa Jereen. Kaikki hänet julkisuudesta vähänkään paremmin tuntevat ovat tietoisia Jerčistä. Ja nyt täytyy julkaista uusi biisi, joka kertoo rakastumisesta ihan suorin sanoin. Että kenestäköhän se kenties voisi olla?
Oon niin onnellinen, että jokin Bojčissa on vain painanut kaasua näiden asioiden kanssa.
No mistä ne ennen on sitten laulaneet ?
Rakkaat kanssanaudat, ootte ihania! 😍🥰
Oon ehkä "vähän" Bojere- ja Bluza-päissäni mut on niin liikuttavaa lukea täällä vanhaa kunnon kekseliästä nautahuumoria ja fiilistelyä poikien rantalomasta. 💙💚🥹
Jokainen voi mielessään kuvitella kun Bluzan julkaisun hetki lyö. Siellä he makaavat sängyssä sylikkäin. Enää minuutti, 30 sekuntia, yhdessä lasketaan sekunteja kunnes: no nyt! Molemmat hiljenee ja halaavat toisiaan tiukemmin. Kuunnellaan alkusävelet, kuunnellaan sanat, Jerekin tietää jo mistä ne kertovat. Kuunnellaan jännittyneenä ja hiljaa, mietitään miltä biisi kuuntelijoille kuulostaa.
Biisin loputtua kumpikin katsoo toisiaan hieman itkuisin silminarvostelut ehtii lukemaan huomenna Bojan laittaa Bluzan uudestaan soimaan ja he sulautuvat uudestaan toistensa sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakohan B edes koko Bluzan julkkaria, on niin jerppapäissään siellä että menee päivätkin sekaisin. 😅
B: Hei Jere mitäs me tehtäs sit huomisiltana ku bluza julkaistaan? Baari, rantapenkki, piknik, sänky?
K: Öö no siis toteutetaan noi kaikki mut eiks se ollu tää ilta ku se julkaistaan..?
B: vittuperkelesaatana *kaivaa puhelimen taskusta*
K: No nyt oli jo hyvä aksentti! Harjoitus tekee mestarin.
B: Niin tota juuh tänäänhän se julkaistaan... *ottaa kämäisen selfien ja laittaa pikaisesti stooriin "menkää kuuntelemaan bluza!"
B: Noin! Nyt velvollisuus hoidettu! Mistäs aloitetaan? Baari vai piknik?
K: *tuijottaa huvittuneena Boitsua ja kaappaa tämän tiukkaan halaukseen*
Kyllä tuo kaikki on ollut enemmän kuin mainoskampanja vaikka eivät pari olisikaan. Onhan sen nähnyt alusta asti. Oli mitä hyvänsä se on hieno asia.
Oliko niin, että Joksujen aiemman sinkun yhteydessä oli live parin päivän sisällä sinne festareille mentäessä? Vai muistanko väärin?
Ite uskon, että mikä tekee heidän väleistään spessumpaan on se samalla heidän ystävyydessä on samaan aikaan tunteita niinku Härtsä sanoi heidän välit ovat ainutlaatuiset
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat kanssanaudat, ootte ihania! 😍🥰
Oon ehkä "vähän" Bojere- ja Bluza-päissäni mut on niin liikuttavaa lukea täällä vanhaa kunnon kekseliästä nautahuumoria ja fiilistelyä poikien rantalomasta. 💙💚🥹
Tänään on saanut nauraa useampaankin kertaan😂.Ihan hillittömiä oivalluksia.Tällaista keskustelun pitäisi aina olla,eikä vänkäystä jostain sivuseikoista.
Mä oon melko varma et Bojan laittaa stooria tänään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi mielessään kuvitella kun Bluzan julkaisun hetki lyö. Siellä he makaavat sängyssä sylikkäin. Enää minuutti, 30 sekuntia, yhdessä lasketaan sekunteja kunnes: no nyt! Molemmat hiljenee ja halaavat toisiaan tiukemmin. Kuunnellaan alkusävelet, kuunnellaan sanat, Jerekin tietää jo mistä ne kertovat. Kuunnellaan jännittyneenä ja hiljaa, mietitään miltä biisi kuuntelijoille kuulostaa.
Biisin loputtua kumpikin katsoo toisiaan hieman itkuisin silminarvostelut ehtii lukemaan huomenna Bojan laittaa Bluzan uudestaan soimaan ja he sulautuvat uudestaan toistensa sisälle.
?? Ei nyt sentään näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisin loputtua kumpikin katsoo toisiaan hieman itkuisin silminarvostelut ehtii lukemaan huomenna Bojan laittaa Bluzan uudestaan soimaan ja he sulautuvat uudestaan toistensa sisälle.?? Ei nyt sentään näin
Se on just näin.
On tuo stoorissa kuuluva ääni Bojanin. Sitä kelle puhuu vaikea sanoa, mutta ääni hänen
Oisko linkkiä Bluzan suomennettuihin sanoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakohan B edes koko Bluzan julkkaria, on niin jerppapäissään siellä että menee päivätkin sekaisin. 😅
B: Hei Jere mitäs me tehtäs sit huomisiltana ku bluza julkaistaan? Baari, rantapenkki, piknik, sänky?
K: Öö no siis toteutetaan noi kaikki mut eiks se ollu tää ilta ku se julkaistaan..?
B: vittuperkelesaatana *kaivaa puhelimen taskusta*
K: No nyt oli jo hyvä aksentti! Harjoitus tekee mestarin.
B: Niin tota juuh tänäänhän se julkaistaan... *ottaa kämäisen selfien ja laittaa pikaisesti stooriin "menkää kuuntelemaan bluza!"
B: Noin! Nyt velvollisuus hoidettu! Mistäs aloitetaan? Baari vai piknik?
K: *tuijottaa huvittuneena Boitsua ja kaappaa tämän tiukkaan halaukseen*
B: Miten olis jos mentäis vähäks aikaa vielä sänkyyn? *hymyilee leveästi ja tarttuu Jerppaa ranteesta*
K: *nauraa* Sopiihan se!
B: Sit piknik terassilla, mut ennen sitä jotain muuta...
Vierailija kirjoitti:
Homot ei ole romanttisia. Se on vähän kuin masturboisi betoniporsasta.
Monestako on kokemusta?
Miksiköhän hän puhui serbiaa(?) sit sillä videolla?