Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Herranjumala. Viimeksi kun olin lomalla olin minäkin hetkiä yksin. Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. B tarvinnut rauhaa tai K ja kävelee tuossa sen hotellin lähistöllä selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi tulee video missä H laahustaa pahvin kanssa lentokentällä surkeana. Ja sitten sieltä ilmestyykin Käärijä.
:D :D Voi teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi tulee video missä H laahustaa pahvin kanssa lentokentällä surkeana. Ja sitten sieltä ilmestyykin Käärijä.
Käärijä taputtaa Häärijää olkapäälle ja sanoo lempeästi "No niin mennäänpäs Härtsä". Häärijä nyökkää liikuttuneena ja seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala. Viimeksi kun olin lomalla olin minäkin hetkiä yksin. Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. B tarvinnut rauhaa tai K ja kävelee tuossa sen hotellin lähistöllä selvästi.
No älkää nyt ottako tosissaan näitä juttuja, kunhan jauhavat :D
K huumoriin vaan osunut leikkiä tuossa Mr Lonelya joka on hylätty ihan yksin. Tehnyt tuota samaa ennenkin
Kaivanko jo I'm a child of divorce paidan esiin? /v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B jäänyt nukkumaan tai valmistautumaan päivään tms. K lähtenyt kävelylle ja on nyt niiiiiiiin yksinäinen ja ihan hemmetin kuuma
Samaa mietin et ehkä Bojanin krapula on sen verran paha ettei ole kyennyt vielä kävelylle 🤭
On se hyvä kuitenkin, että ainakin toinen heistä on sentään jo pystyssä! :) Oli se meno vähän jo sen näköistä yöllä, että todennäköisesti saattoi olla jollakin aika kalpea aamu! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol :D Jokereiden 3. levystä:
Eniten huvittaa, että B sanoi tossa, että 25 syyskuuta ja sitten on ja ite menee lomalle sinä päivänä
Tätä pitikin kelata, että milloinkohan tästä lomasta on päätetty, milloin loma ja levyn valmistumisaikataulu ovat "päätyneet samalle kartalle"? 😊 Ja oliko tämä se dead line, jota ennen levy piti saada purkkiin? Vois ajatella, että on ollut ihanaa tehdä levyä loppuun (vaikka varmasti myös stressaavaa ja kuormittavaa) kun tietää, että sen jälkeen lomille lomps Jeren kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä taputtaa Häärijää olkapäälle ja sanoo lempeästi "No niin mennäänpäs Härtsä". Häärijä nyökkää liikuttuneena ja seuraa.
Yäk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B jäänyt nukkumaan tai valmistautumaan päivään tms. K lähtenyt kävelylle ja on nyt niiiiiiiin yksinäinen ja ihan hemmetin kuuma
Samaa mietin et ehkä Bojanin krapula on sen verran paha ettei ole kyennyt vielä kävelylle 🤭
On se hyvä kuitenkin, että ainakin toinen heistä on sentään jo pystyssä! :) Oli se meno vähän jo sen näköistä yöllä, että todennäköisesti saattoi olla jollakin aika kalpea aamu! :D
Bojan näytti jo eilen väsyneeltä
Vierailija kirjoitti:
B sanonut et nyt ku sä painoit mua takaloosteriin, mulla tulee maailman isoin krapula 💩 et mene kulta ulos vaikka käveleen hetkeksi.
Sehän se on, Boitsulla paikat niin hellinä ettei pysty ees käveleen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en niin välitä tästä Bluzan versiosta mutta mietin että onkohan se tuollaiseksi muokattu osittain siitä syystä että se istuu tuollaisena paremmin uuden levyn kokonaisuuteen. Tykkään kuunnella albumit alusta loppuun kokonaisuutena joten ehkä pidän Bluzasta enemmän levyllä. Bojanin laulu on kyllä kaunista ja herkkää mutta muuten biisi on jotenkin vaisu ja ylituotettu. Kevään version rosoiset kitarat olivat tosi toimiva kontrasti biisissä.
Olen myös minäkin sitä mieltä että olisi kiinnostavaa kuulla millaisia biisejä Joksut saisivat aikaiseksi ilman Zarea, tuottajalla on kuitenkin todella iso rooli siinä miltä äänitetty biisi kuulostaa.
Oon ihan samaa mieltä! Instajulkaisun perusteella (jossa oli pätkä studiosta), odotin että tokassa kertsissä olis ollut rosoista kitaraa, mutta ilmeisesti sitä ei ookaan.
Ja voi kun niillä ois varaa johonkin parempaan tuottajaan!
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä <3
Ja ihan hirvee fritsu kaulassa. Bojtsu purrut.
Joku feikki muka hylkäys noihin saattaa liittyä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia B olis laulanut he ja eikä she tossa karaokessa
https://www.tumblr.com/jeevm/762586830258438144/anytime-he-goes-away?so…
Ihan selvä she se jälkimmäinen.
Piti just sanoa et selvä HE
No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia B olis laulanut he ja eikä she tossa karaokessa
https://www.tumblr.com/jeevm/762586830258438144/anytime-he-goes-away?so…
Ihan selvä she se jälkimmäinen.
Piti just sanoa et selvä HE
No ei ole.
On se. He. He. He. HEEEE.
Mutta kyllä on mintissä ihan vaan kävelyllä rannalla jolla ei ole ristinsielua. 🤣