Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Bojan elää elämänsä parasta aikaa, loma braderin kanssa kahden mikäs sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän säälittää tuo Bojan.
Onko siltä mitään somessa tästä.
Jätetään tuo jankkaaja omaan surkeuteensa ja jatketaan paremmilla jutuilla. Kuten sillä, miten onnellisia pojat on yhdessä.
https://www.tumblr.com/frikatilhi/762586184789753856?source=share
Ihan tuttu kaava tämä: pieni suvantovaihe, niin ankeuttajat ja trollit ryntää paikalle hiljaisuutta täyttämään ja muiden iloa pilaamaan, kun heidän mielestään muilla on ollut liian kivaa. Kunhan seuraava stoori Bojeren lemmenlomalta tulee, riemu repeää täällä taas, ja turha nillitys unohtuu. Ja sitten taas joku yrittää aloittaa ankeutuksen. Ollaan seilattu täällä nyt niin pitkään, että mikään, mitä trollit yrittää, ei enää yllätä tai edes vihastuta. Eiköhän jatketa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuttu kaava tämä: pieni suvantovaihe, niin ankeuttajat ja trollit ryntää paikalle hiljaisuutta täyttämään ja muiden iloa pilaamaan, kun heidän mielestään muilla on ollut liian kivaa. Kunhan seuraava stoori Bojeren lemmenlomalta tulee, riemu repeää täällä taas, ja turha nillitys unohtuu. Ja sitten taas joku yrittää aloittaa ankeutuksen. Ollaan seilattu täällä nyt niin pitkään, että mikään, mitä trollit yrittää, ei enää yllätä tai edes vihastuta. Eiköhän jatketa!
Mutta aina jaksat pitkät tarinat luritella noista ns trolleista.
Vierailija kirjoitti:
Sä joka sanoit että K ja B on viiden tähden hotlassa. Oot väärässä. Ei oo se. Mä syynäsin tarkkaan ja löysin hotlan. Mut ei oo viiden tähden.
Asia ei ole olennainen joten jankkaus seis puolin ja toisin.
Kuuntelin Bluzan. Oli ihana, jotenkin harmoninen, rauhallinen ja vakaa. Kuvastanee tilannetta just nyt.
Tarkoitan siis tilannetta, suhdetta joka on vakaalla pohjalla. Päähenkilömme, rakkaat Touhutonttumme, saattaa olla jotain ihan muuta 😄🥰💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sua se säälittää? Mulla kävi siis itsellä mielessä vähän kans et ensinnäkin kun se (Bojan) näyttää tosiaan aina vähän puusta pudonneelta, kuten joku hyvin eilen kuvaili, Kärtsän seurassa, jotenkin nuoremmalta ja erilaiselta, ei se ole ikinä Jeren kans se itsevarma ja pätevä tähti, vaan vähän tommonen tottakai hemmetin söpö mut vähän ujo "pikkupoika". Et miten se K sitä mahtaa pyörittää. Ei tää mikään sääliviesti ole eikä tarvi tosiaan vastata tähän et voi voi ja näyttääpä se kärsivältä, vaan et sekin et K:n enkku on sen verran hataraa et sekin jo osaltaan ehkä hankaloittaa asioita ja onko toisen vaikea pysyä edes kärryillä mitä toinen selittää ja keksii jne.
Mä luulen, että jos nuo ovat nyt 1,5 vuotta puhuneet pitkiä puheluita keskenään (kuten Bojan on sanonut), ei se K:n englannin kielen taitotaso voi enää olla mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Sehän se, kaikki on ku tulisilla hiilillä ja odottaa seuraavaa stooria, joka voi olla ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sua se säälittää? Mulla kävi siis itsellä mielessä vähän kans et ensinnäkin kun se (Bojan) näyttää tosiaan aina vähän puusta pudonneelta, kuten joku hyvin eilen kuvaili, Kärtsän seurassa, jotenkin nuoremmalta ja erilaiselta, ei se ole ikinä Jeren kans se itsevarma ja pätevä tähti, vaan vähän tommonen tottakai hemmetin söpö mut vähän ujo "pikkupoika". Et miten se K sitä mahtaa pyörittää. Ei tää mikään sääliviesti ole eikä tarvi tosiaan vastata tähän et voi voi ja näyttääpä se kärsivältä, vaan et sekin et K:n enkku on sen verran hataraa et sekin jo osaltaan ehkä hankaloittaa asioita ja onko toisen vaikea pysyä edes kärryillä mitä toi
No mut monesti nähty videoista et Bojan jää vähän suu auki katsoon et mitä se sano. Jostain juhlimisesta se puhu.
Okei no nyt on uusia trollauksia, eihän näille voi kun nauraa. Daddy K pakottanut Boitsun etelänlomalle ja siellä painostaa B:tä Onlyfanssiin ja ties mitä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Sä joka sanoit että K ja B on viiden tähden hotlassa. Oot väärässä. Ei oo se. Mä syynäsin tarkkaan ja löysin hotlan. Mut ei oo viiden tähden.
Ei se keittiö ainakaan viiden tähden arvoiselta vaikuttanut! 😂 Ei myöskään uima-allas että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei ole olennainen joten jankkaus seis puolin ja toisin.
Täällä on erilaisia ihmisiä joita kiinnostaa eri jutut. Älä yritä kontrolloida keskustelua. 💚
Vierailija kirjoitti:
Okei no nyt on uusia trollauksia, eihän näille voi kun nauraa. Daddy K pakottanut Boitsun etelänlomalle ja siellä painostaa B:tä Onlyfanssiin ja ties mitä. 😂
Eikä Boitsu raukka edes ymmärrä K:n englantia, niin ei tiedä, mihin on sitoutunut!
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kun Of jää tauolle niin tosi kartalla nää menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se keittiö ainakaan viiden tähden arvoiselta vaikuttanut! 😂 Ei myöskään uima-allas että se siitä.
Kyllä se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun OFFiin sanoi trolli. Se on kyllä hyönteismyrkky, mutta..
Vierailija kirjoitti:
No mut aina herkullinen asetelma eikö?! Ficciä anyone?
Ajatuksia B olis laulanut he ja eikä she tossa karaokessa
https://www.tumblr.com/jeevm/762586830258438144/anytime-he-goes-away?so…
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvinkin että koko reissu on K.n idea. Luvannut maksaa koko roskan että saa someen materiaalia.
Vai miksi B ei someta mitään.
Miksi B:n pitäisi somettaa?
Jos pitää aiheesta pahoitella, niin tietää että komposti on se oikea osoite. Ja joo, tiedän että noi ylläolevat on vaan trollausta ja viestin kirjoittaja tahallaan tulee tänne kusemaan muiden muroihin, kun nyt on liian kivaa muilla ja pitää yrittää epätoivoisesti laittaa tää ketju kiinni.