Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
12061/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa et nää on eri paikassa tälläkin hetkellä? Voi hyvä luoja sentään. Melkonen tekoäly. Jertsu näppärästi tekee valesisältöä kokoajan lisää. 

Vierailija
12062/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kotoisaa ja mukavaa. Söpön "tavallista". Ja Bojan on jälleen Kärtsän seurassa vähän höpön näköinen. Ootteko huomanneet. 

Joo sellainen puusta pudonneen ja pöllästyneen näköinen niinku oli ruissin reissun nuuskakosinnassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12063/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo paita ollut juuri se, mistä täällä sanottiin, että tietenkään Bojan ei koskaan käytä sitä, koska se on niin nolo. :)

Niin liikkistä että B on ollut kotona pakkaamassa ja valikoinut tuon paidan mukaan kun on halunnut näyttää sen Klle. 🥹

Vierailija
12064/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi ääni millä K puhuu molemmissa stooreissa, kuin hunajaa. 🥰

Vierailija
12065/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa et nää on eri paikassa tälläkin hetkellä? Voi hyvä luoja sentään. Melkonen tekoäly. Jertsu näppärästi tekee valesisältöä kokoajan lisää. 

Jere vois istua vaikka hajareisin Boitsun päällä ja sitä väitettäisiin photoshopatuksi, joten eiköhän jatketa

Vierailija
12066/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he menevät iltauinnille hotellin altaalle yhdessä. Auringon ja hiljaisuuden laskettua voi vaikka vähän nojautua lähemmäs kuiskuttelemaan. 

Vierailija
12067/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kotoisaa ja mukavaa. Söpön "tavallista". Ja Bojan on jälleen Kärtsän seurassa vähän höpön näköinen. Ootteko huomanneet. 

Joo sellainen puusta pudonneen ja pöllästyneen näköinen niinku oli ruissin reissun nuuskakosinnassakin.

Just tää, se on outo ilmiö. Miten se näyttää tolta, taas? 

Vierailija
12068/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan B malttaa olla postaamatta braderia. Ja kumpi voittaa, Bluzapromo vai broski?

Ei pysty kovin kauaa. Viimeistään torstaina tulee stoori. Ensin broski ja sitten on pakko laittaa Bluza-promo myös sen perään.

Vierailija
12069/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he menevät iltauinnille hotellin altaalle yhdessä. Auringon ja hiljaisuuden laskettua voi vaikka vähän nojautua lähemmäs kuiskuttelemaan. 

Ljubav? Ljubav.

Vierailija
12070/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli kirjotella ficci mutta ajattelin ootella loman loppuun. Tässähän on jo hyvät lähtökohdat. Maanantaina tapasivat ja menivät ilmeisesti Kyproksen yöhön. Ei mitään somea eli lupa keksiä. Aamulla altaa ja illalla syömään ja taas yöhön. Monta tuntia mielikuvitettavaa materiaalia.

Vierailija
12071/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kattoo tota jääkaappivideoo ikuisesti ja kuunnella noita ääniä. 

Vierailija
12072/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo paita ollut juuri se, mistä täällä sanottiin, että tietenkään Bojan ei koskaan käytä sitä, koska se on niin nolo. :)

Minä olen se joka sanoi että se on typerä, mutta en koskaan ottanut kantaa siihen mitä B itse siitä pitää. Edelleen se on minusta typerä, mutta jos B siitä tykkää ja pitää päällään, niin siitä vaan, ei aiheuta hiekkamyrskyä haarat levällään minun elämään 😊

Vierailija
12073/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan muuten sitä, että Tumppukin on löytänyt Ihku-raportin ja se tuottaa nyt iloa sielläkin.

Vierailija
12074/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli kirjotella ficci mutta ajattelin ootella loman loppuun. Tässähän on jo hyvät lähtökohdat. Maanantaina tapasivat ja menivät ilmeisesti Kyproksen yöhön. Ei mitään somea eli lupa keksiä. Aamulla altaa ja illalla syömään ja taas yöhön. Monta tuntia mielikuvitettavaa materiaalia.

Tanskalainen mukaan! Jere päätyy B:n hoitaessa viimeistä työhommaa juttelemaan tanskalaismiehen kanssa ja Bojan tulee äärimmäisen mustasukkaiseksi... Sitä se mies ei koskaan olisi arvannutkaan tapahtuvat että päätyy tarinaan mukaan :D

Vierailija
12075/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aivot ei pysty sisäistämään että ne on tällä hetkellä, juuri nyt tälläkin sekunnilla jossain etelän lämmössä yhdessä🥹

Vierailija
12076/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskalainen mukaan! Jere päätyy B:n hoitaessa viimeistä työhommaa juttelemaan tanskalaismiehen kanssa ja Bojan tulee äärimmäisen mustasukkaiseksi... Sitä se mies ei koskaan olisi arvannutkaan tapahtuvat että päätyy tarinaan mukaan :D

Itse myös harkitsin jotain ficciä, jossa tanskalainen on mukana. :D Mutta luulen, että Kypros-ficcejä riittää ilman minunkin panostani ja kirjoitan loppuun ficin, johon minulla on jo järkevä(hkö) idea. :)

Vierailija
12077/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan muuten sitä, että Tumppukin on löytänyt Ihku-raportin ja se tuottaa nyt iloa sielläkin.

Linkki!!!

Vierailija
12078/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Captain's log Day same as before: 

Bojanin En ole Jere, mutta olen Jeren-paidassa nähty spermaa

Kyproksen yö on kuuma, kostea ja hikinen

Vierailija
12079/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jos olisivat olleet reissussa postaamatta someen ja ainoa havainto olisi ollut sen twiittaajan "Jere jossain lentokentällä" ja sitten kun täällä olisi ehdotettu, että meni Bojanin kanssa lomalle, niin ajatus olisi leimattu ihan mahdottomaksi huuhaaksi, koska eihän sellaista voi tapahtua. :)

Vierailija
12080/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Bojan nyt uusi Häärijä. 

Ketju on lukittu.