Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ööööiiivittu ihan oikeasti. Miettikää Kärtsä kertoo, että tänään juhlitaan klo 2 nähdään siellä. Mitä tekee suomalaiset? Ajaa Kärtsän pois. Oikeasti kuolen vitutukseen fandomin puolesta. Sama kuin Boitsu ilmoittaisi, että nähdään kohta Suomessa kirjamessuilla aulassa 5, että olisi kiva rupatella ja tädit päättää keilata sen jo Pasilan asemalle.
No joo se siitä :D
Sehän tässä onkin perseestä, että Kärtsä oikeesti tykkää jutella fanien kanssa.. Ennen suosion leviämistä käsiin, oli melkein poikkeuksellista jos ei tullut juttelemaan ja moikkaamaan. Ei se onnistu enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ake, Make ja Pera saanut uuden kaverin! Nimiehdotuksia?
https://www.tumblr.com/epavirees/760396613198987264?source=share
Järkkäri-Tarmo siellä pohtii, miksi tämä paidaton riehuja on niin kummallisen karismaattinen. 😄
Tervetuloa porukkaan Tarmo!
T. Ake, Make & Pera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sa.. ööö tuota sadetta tulossa Slovenian suunnalle
Auringonpaiste on tulossa sinne. Valaisee koko Ljubljanan alueen. Broski <3
Tuo vielä sateenkaarenkin mukanaan 🌈
Ei ole ohittelu vaikeaa, kivoja viestejä vaan :)
K on tdellakin hyvin mies magneetti kuten näkyy toi vartija kattoo K:ta hyvin mielenkiintoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sa.. ööö tuota sadetta tulossa Slovenian suunnalle
Auringonpaiste on tulossa sinne. Valaisee koko Ljubljanan alueen. Broski <3
Tuo vielä sateenkaarenkin mukanaan 🌈
Kun me lähdettiin Sloveniaan moottoritiellä (Suomessa) saatiin useampikin sateenkaari 🧡💛💚💜
Haluatteko uuden korvamadon? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Siellä on laitettu Finnairin lentolipusta jo kuva Im coming saatetekstein.
🤣 Menin halpaan. Kiitos nauruista! 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi Käärijälle hyvä ratkaisu. Ottaa sen tyttöystävänsä seuraavan kerran sinne baariin mukaan niin pysyypähän hullumuijat kauempana 😅.
Parempi että suojaa läheisiään A:n kaltaisilta hulluilta.
Onko tämä se sama tyyppi, joka ahdisteli B:tä lentokentällä? Ei siis ihme, että yrittää oikeuttaa omaa käytöstä puolustamalla näitä laivatyyppejä.
En oo ahdistellut, vaan Bojan oikein kiitti faneja tulemisesta kentälle aina heitä vastaan sen jälkeen kun mä olin ollut siellä.
Ja sä uskoit stalkkeri.😂
Tietenkin, koska en ole stalkkeri, vaan osaan ilahd
🤣
Miten kertoa sanattomasti, että olet kirpeän kade mulle :)
Mä siis niin niin niin paljon 💗💗💗 Bojania! Miten paljon hän onkaan ilahduttanut mun elämääni viimeisen vuoden aikana. Se hetki kun näki hänet ekan kerran Tavastialla omin silmineni oli maaginen. Bojan Bojan Bojan Bojan. Ja ei, en ole Kärtsä.
Ihanaa Bojere taidetta <3
https://www.tumblr.com/tuherrus/760357362589663232/heres-a-collab-with-…
https://mitamicah.tumblr.com/post/760357477475844096/bojere-pining-whil…
Opin äskettäin uuden sanan sloveenia, se on aina eli vedno. CD muuten alkaa (varsinainen säkeistö) sillä sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa toivottamaan hyvää colder monthsia kaikille, mutta olipas tuo uutinen Kärpyn viime yöstä lässäyttävä. Koskakohan sellanen ylimääräinen hysteria sen ympäriltä laantuisi, ei varmaan ikinä. Kiva istua hytissä(?) ja muut pitää hauskaa.
Tosifanit ei koskaan luovuta, mutta pahin hysteria varmaan parin vuoden päästä on vihdoin ohi. Onhan se tasaantunut jo viime vuoteenkin verrattuna. Ei silti kivaa että joutuu väistelemään ihmisiä ja kökkimään hytissä, ja onhan Kärpyn fanitus edelleen aika hysteerisellä tasolla. On varmaan Suomen tarkimmin seurattuja ihmisiä. :/
Vois maiseman vaihdos tehdä ihan hyvää. Oon kuullut, että Slovenia on kaunis tähän aikaan vuodesta.
Tämä on hyvin todennäköistä, mutta kyllä se Boitsu varmaan makuuhuoneensa ulkopuolistakin Sloveniaa Kärtsylille näyttää 😂
Okei nyt mä haluan Bojanin kirjamessuille Suomeen, aulaan 5. 😄 Siellä voisi olla vaikka Arto Paasilinnaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä siis niin niin niin paljon 💗💗💗 Bojania! Miten paljon hän onkaan ilahduttanut mun elämääni viimeisen vuoden aikana. Se hetki kun näki hänet ekan kerran Tavastialla omin silmineni oli maaginen. Bojan Bojan Bojan Bojan. Ja ei, en ole Kärtsä.
Eikö olekin ihanaa miten paljon nämä upeat ihmiset antavat meille. Toivottavasti kaikki osaisivat arvostaa heitä <3
Aah, ihanaa, jos Kärtsä on luopunut CCC-bolerostaan. Mä näin viime aikoina punaista, kun veti sen päälleen. Vaikka se bolero vihreä onkin. Harmi, kun Musiikkimuseo Fame meni konkurssiin. Boleron olisi voinut luovuttaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt mä haluan Bojanin kirjamessuille Suomeen, aulaan 5. 😄 Siellä voisi olla vaikka Arto Paasilinnaa.
Joku vois tehdä nyt sen Bojere-sarjakuvan Naudat ry tekee siitä omakustanteen. Siinä olis hyvä syykin tulla kirjamessuille.
Vierailija kirjoitti:
Aah, ihanaa, jos Kärtsä on luopunut CCC-bolerostaan. Mä näin viime aikoina punaista, kun veti sen päälleen. Vaikka se bolero vihreä onkin. Harmi, kun Musiikkimuseo Fame meni konkurssiin. Boleron olisi voinut luovuttaa sinne.
Naudat vois avata ja ylläpitää omaa museota, sinne vaan bolero ja muutkin arvokamat.
Uusi käännös Boitsun vanhasta (2022) haastattelusta, tästä on ainakin se söpö kuva jossa B istuu nalle sylissä sohvalla!
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/760402057152921600/eng-sub-bojan-cv…
Joo en usko. Kielikuvana tuli. Ehkä parempi ilmaisu olisi ollut antoi painetta tms, että joutui poistumaan.