Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ei keskustella toisista keskustelijoista, muita ihania aiheitakin on.
No miksi keskustelet. Juuri äsken teit niin itse.
Vierailija kirjoitti:
Mä tietäisin pari ihanaa aihetta 🤩
Vierailija kirjoitti:
Oho, Boitsulta stoori! Johan se on ruvenut tarinoimaan. Ollut näköjään Magnificon keikalla eilen. :)
Mietinkin, että oliko siellä Joksuja myös, kun Markilta tuli stooria sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi Käärijälle hyvä ratkaisu. Ottaa sen tyttöystävänsä seuraavan kerran sinne baariin mukaan niin pysyypähän hullumuijat kauempana 😅.
Parempi että suojaa läheisiään A:n kaltaisilta hulluilta.
Onko tämä se sama tyyppi, joka ahdisteli B:tä lentokentällä? Ei siis ihme, että yrittää oikeuttaa omaa käytöstä puolustamalla näitä laivatyyppejä.
En oo ahdistellut, vaan Bojan oikein kiitti faneja tulemisesta kentälle aina heitä vastaan sen jälkeen kun mä olin ollut siellä.
Onkohan Sa.. ööö tuota sadetta tulossa Slovenian suunnalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Boitsulta stoori! Johan se on ruvenut tarinoimaan. Ollut näköjään Magnificon keikalla eilen. :)
Ainakin luin twitteristä, et joku oli nähnyt Joksujen auton jossain ei tosin paljastanut missä. Mietin et varmaan noilla tienoilla sitte
Siis millä lentoyhtiöllä 90e suunta Sloveniaan???!!
Tuollaista tietoa ei saa pantata täällä ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tietäisin pari ihanaa aihetta 🤩
Tässä olis ainakin nää kaks 💙💚
https://i.pinimg.com/564x/c3/0b/81/c30b81c0b241c6087b4c16522e096e29.jpg
https://www.tumblr.com/dreaminofu/760065350032375808/i-just-think-that-…
Taidan tietää, miten vietän sunnuntai-iltaa. Pullo punaviiniä ja laatuelokuva, eli Bojere-leffa pyörimään. Hyvä tapa kohdata syksyn ankeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi Käärijälle hyvä ratkaisu. Ottaa sen tyttöystävänsä seuraavan kerran sinne baariin mukaan niin pysyypähän hullumuijat kauempana 😅.
Onko tämä se sama tyyppi, joka ahdisteli B:tä lentokentällä? Ei siis ihme, että yrittää oikeuttaa omaa käytöstä puolustamalla näitä laivatyyppejä.
En oo ahdistellut, vaan Bojan oikein kiitti faneja tulemisesta kentälle aina heitä vastaan sen jälkeen kun mä olin ollut siellä.
Ja sä uskoit stalkkeri.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin luin twitteristä, et joku oli nähnyt Joksujen auton jossain ei tosin paljastanut missä. Mietin et varmaan noilla tienoilla sitte
Tän viestin voisi vaikka kehystää malliesimerkkinä tarkasta viestinnästä somessa.
Paikalla olleena laivalla, ei K olisi voinut sinne baariin jäädä ja sen näki samantien. Vielä kun siinä pyörähti ja ilmoitti ettei valitettavasti jää nyt pidemmäksi aikaa, niin porukkaa yritti lähteä perään.
Muu krew sai istuskella aika rauhassa. Fanit kävi juttelemassa ja niin edelleen, mutta siinä pidettiin hyvää välimatkaa kuitenkin. TM taisi kerran käydä vähän "katsomassa meininkiä" Jerpan lähdettyä ja sen jälkeen en häntä nähnyt myöskään enää.
Vierailija kirjoitti:
Siis millä lentoyhtiöllä 90e suunta Sloveniaan???!!
Tuollaista tietoa ei saa pantata täällä ;D
En silloin pantannutkaan, mutta taisi olla tää ketjujen lukituskriisi päällä 😔 Jos ois ostanut lipun ilman siirto-oikeutta se ois mksnut tuon. Finnair siis tietysti, mä en millään p*skalentoyhtiöillä lentele.
Ööööiiivittu ihan oikeasti. Miettikää Kärtsä kertoo, että tänään juhlitaan klo 2 nähdään siellä. Mitä tekee suomalaiset? Ajaa Kärtsän pois. Oikeasti kuolen vitutukseen fandomin puolesta. Sama kuin Boitsu ilmoittaisi, että nähdään kohta Suomessa kirjamessuilla aulassa 5, että olisi kiva rupatella ja tädit päättää keilata sen jo Pasilan asemalle.
No joo se siitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä uskoit stalkkeri.😂
Tietenkin, koska en ole stalkkeri, vaan osaan ilahduttaa bändiä tavalla, jonka he kokivat mukavaksi. Bojan kertoi tuon ihan oma-aloitteisesti Ruisrockissa toimittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän viestin voisi vaikka kehystää malliesimerkkinä tarkasta viestinnästä somessa.
Nyt en ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sa.. ööö tuota sadetta tulossa Slovenian suunnalle
Auringonpaiste on tulossa sinne. Valaisee koko Ljubljanan alueen. Broski <3
Vierailija kirjoitti:
Ööööiiivittu ihan oikeasti. Miettikää Kärtsä kertoo, että tänään juhlitaan klo 2 nähdään siellä. Mitä tekee suomalaiset? Ajaa Kärtsän pois. Oikeasti kuolen vitutukseen fandomin puolesta. Sama kuin Boitsu ilmoittaisi, että nähdään kohta Suomessa kirjamessuilla aulassa 5, että olisi kiva rupatella ja tädit päättää keilata sen jo Pasilan asemalle.
No joo se siitä :D
Kukaan varmaan ajanut sitä pois!??
Mietin meniskö lomalla Ljubljanaan. Se oli yksi vaihtoehto. En nähnyt tarpeeksi intoa mennä sinne. Kaksikon bongaus ois voinut sellainen jo ollakin! Ainakin pros & cons punninnassa 😃