Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
9521/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on helpompi hyväksyä joku instalive keikoilta, niitä katsoin joskus itsekin, kuin tuollaisia pysyvästi someen kulutettavaksi jääviä tiktokkeja, joilla kuvaaja vaan kalastelee itsekseen klikkauksia artisteista rahtustakaan välittämättä. Ja jos sinne keikalle vielä pungetaan sillä mentaliteetilla  että hän on "yhteisen hyvän nimissä" jotenkin oikeutetumpi eturiviin, niin paheksun.  

Jep ja Bluzasta on kyllä muitakin versioita kokonaisena saatavilla, kuin hänen. 

Vierailija
9522/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan näyttää tosi hyvältä tossa fanikuvassa <3

https://x.com/la_nahorvat/status/1836818595244036462

Niin näyttää 🥰

Loistaa kuin hangon keksi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9523/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy rehellisesti sanoa, että olen ollut aika usein kiitollinen hänen keikkavideoistaan. Sbj ja Bluzakin on tullut aika moneen kertaan katsottua ja kuunneltua. 

Samoin. Hänellä vaikuttaa olevan myös hauska, vähän kuivahko huumorintaju, joidenkin kommenttiensa perusteella.

Millaisia kommentteja? Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä hänen persoonastaan, niin kiinnostaa. Samaa mieltä myös siitä, että hänen tallenteensa ovat kullanarvoisia, vaikkei kuvaustyyli kaikkia miellytäkään.

En muista nyt muita, mutta joskus joku oli sanonut jossain kommenteissa, että ai hän ei olekaan mikään random person (viittasi niihin tiktokeihin kun niillä on paljon katsojia) ja S itse sanoi että on random person, ja että itseään pitää puolustaa kun tarvetta tulee. Ei tästä selityksestä mitään tolkkua varmaan saa mut sellaiseen lakoniseen tyyliin puolusti siis oikeuttaan olla random tyyppi. Joitain muitakin vähän vastavia muistan nähneeni. Itse tykkään lakonisesta kuivasta huumorista ja noista tullut se käsitys että hänellä saattais olla ehkä vähän sellainen tyyli. Mutta en tiedä sitten tarkemmin kun en tiedä ihmisestä mitään enempää. 

Vierailija
9524/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on helpompi hyväksyä joku instalive keikoilta, niitä katsoin joskus itsekin, kuin tuollaisia pysyvästi someen kulutettavaksi jääviä tiktokkeja, joilla kuvaaja vaan kalastelee itsekseen klikkauksia artisteista rahtustakaan välittämättä. Ja jos sinne keikalle vielä pungetaan sillä mentaliteetilla  että hän on "yhteisen hyvän nimissä" jotenkin oikeutetumpi eturiviin, niin paheksun.  

On sanonut että kuvaa itselleen ja laittaa ne muidenkin iloksi. Ei voi päätellä henkilöä tuntematta että vaan kalastelee klikkauksia.

Vierailija
9525/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä on nyt näin kiree tunnelma?

Ihan hiton kiree

Vierailija
9526/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan näyttää tosi hyvältä tossa fanikuvassa <3

https://x.com/la_nahorvat/status/1836818595244036462

Niin näyttää 🥰

Loistaa kuin hangon keksi <3

Hyvältä näyttää niinkuin aina, mutta toi ei mun mielestä ole se The Hangon keksi -ilme. Siinä oikeessa on silmät enemmän sikkaralla ja hymy niin leveä kuin ikinä saa väännettyä. Tuossa on enempi semmonen normi poseeraushymy, hyväntuulinen ja hyvinvoivan näköinen kyllä.

Vierailija
9527/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en tiedä miksi mutta mun mielestä Bojan on niin brat tuolla Mihan keikalla. 

Vierailija
9528/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei itse pidä jonkun kuvaamistyylistä ei ole syy haukkua henkilöä rumilla nimityksillä.

Millaisia rumia nimityksiä olet nyt kuvitellut tänne ketjuun tulleen tänään?

Ei niitä tarvitse kuvitella. Akottelu tai kenenkään kutsuminen pakkomielteiseksi vain siksi, että kuvaa keikalla ei ole ok. 

Tyyli jolla kuvaa on pakkomielteisen oloinen. Jokaisen keikan (lähes). Tää nyt ei ole edes mikään mielipidekysymys.

Onko akaksi kutsuminenkin mielestäsi hyväksyttävää?

Kaikki me ollaan akkoja kun oikein silmiin katsotaan 

Vierailija
9529/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän jonottaa aina todella pitkään, ei tunge eturiviin. Oon ollut myös keikoilla, joilla hän ei ole päässyt eturiviin eikä ole sinne tunkenut. Millä tavalla hän sun mielestä ei välitä artistista jos kuvaa? Tuskin kukaan käy lähes jokaisella keikalla, jos ei nimenomaan bändin takia kävisi. Jos haluaa pelkkiä klikkauksia, niin varmaan valitsisi jonkun vähän tunnetumman bändin kuin JO.

Vierailija
9530/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kuulkaas nyt harmittaa se, että niin monia tuntuu tänä iltana harmittavan joku asia täällä. Toiset palstailijat, Safursey, Miha Gustin ja mikä nyt ketäkin, ja ollaan kovin kriittisiä kaikkea kohtaan. Sellainen we love together ilmapiiri on jotenkin hukassa.

Olin ajatellut, että olisi ollut jotain kivaa juttua tämän illan keikasta, ehkä vielä Bluzastakin jne. Vai ollaanko väsytty odottamaan, että milloin Kärppy putkahtaa esille piilostaan?

Itselläni on ollut sellainen positiivinen spekulointi ja odotus päällä viikonlopusta alkaen ja on edelleenkin, vaikka mitään loppuhuipennusta ei nyt ollakaan saatu ainakaan vielä ja vaikea tietää, onko mitään täyttä myhemiä edes juuri nyt tulossa. Jotain varmaan on kuitenkin tulossa ja oli se mitä tahansa, niin mua ei haittaa, että olen täällä pohtinut ja spekuillut muutaman päivän. Mulla on ollut tähän asti hauskaa, time well spent. Mutta olisi vaan kivempi, että olisi ollut sellaista hyväntuulista seuraa ja hullua huumoria täällä tänäänkin ja oltaisi keskityttäisi ennemmin positiiviseen kuin kaikenlaiseen valitukseen.

No, tämä ilta on kohta ainakin täällä palstalla ohi joten hyvää yötä kaikille kanssanaudoille ja toivottavasti huomenna ollaan täällä iloisempina.

Vierailija
9531/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, en tiedä miksi mutta mun mielestä Bojan on niin brat tuolla Mihan keikalla. 

No onhan se nuori poika verrattuna noihin muihin. Minkä ikäinen Krisin isä on?

Vierailija
9532/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun toi Gustininkin keikka oli eikä Kärtsästä nähtykään sit pihaustakaan Sloikuissa! 😡

Vierailija
9533/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sanonut että kuvaa itselleen ja laittaa ne muidenkin iloksi. Ei voi päätellä henkilöä tuntematta että vaan kalastelee klikkauksia.

Saa mielihyvää positiivisista kommenteista, jotka innostaa sitä kuvaamaan ja julkaisemaan aina vaan lisää. Vai väitätkö todella, että julkaisisi niitä edelleen, vaikka ei yhtään katsojaa tai kommenttia saisi? 🤣 Älä ole hölmö. 

Vierailija
9534/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen minusta huomaa selvästi, että hän ei ole huomion perässä, ei bändiltä eikä muilta faneilta saadun. Hän tekee omaa juttuaan - jos haluaisi miellyttää muita niin kuvaustyylikin olisi varmasti aika erilainen. Mutta kun häntä kiinnostaa itseään vain Bojan.

Vierailija
9535/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on ihanana! Ja Kris perfection! 

Tosi nuoren näkösiä tyttöjä taustalaulajina. Kehorauha juujuu. 

Vierailija
9536/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen minusta huomaa selvästi, että hän ei ole huomion perässä, ei bändiltä eikä muilta faneilta saadun. Hän tekee omaa juttuaan - jos haluaisi miellyttää muita niin kuvaustyylikin olisi varmasti aika erilainen. Mutta kun häntä kiinnostaa itseään vain Bojan.

No, sehän tässä jutussa just mättääkin. Moniakin kiinnostaa, mutta valitsisivat silti tuskin kuvata hänestä zoomattuja lähikuvia jokaiselta keikalta kaikista biiseistä ja pistää nettiin. 

Vierailija
9537/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppä Kärppä missä on se Kärppä, alla omenapuun, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Kärppä on! 

Vierailija
9538/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei itse pidä jonkun kuvaamistyylistä ei ole syy haukkua henkilöä rumilla nimityksillä.

Millaisia rumia nimityksiä olet nyt kuvitellut tänne ketjuun tulleen tänään?

Ei niitä tarvitse kuvitella. Akottelu tai kenenkään kutsuminen pakkomielteiseksi vain siksi, että kuvaa keikalla ei ole ok. 

Tyyli jolla kuvaa on pakkomielteisen oloinen. Jokaisen keikan (lähes). Tää nyt ei ole edes mikään mielipidekysymys.

Onko akaksi kutsuminenkin mielestäsi hyväksyttävää?

Kaikki me ollaan akkoja kun oikein silmiin katsotaan 

Eri asia puhua itsestään ja vaikka ystäväporukastaan huumorilla akkoina kuin kritisoida jotain henkilöä ja nimittää häntä siinä yhteydessä akaksi.

Vierailija
9539/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä on nyt näin kiree tunnelma?

En tiedä. Mä näin tänään just twiitin, jossa kommentoitiin, että JO twitterissä puolet ihmisistä ei tykkää toisista faneista ja toiset puolet ei tykkää edes itse bändistä (liittyi Bluzan kansikuvassa tulleisiin valituksiin). Ja välillä tuntuu, että toi on totta. Mua ärsyttää suuresti toisten fanien haukkuminen ilman mitään oikeaa syytä tai ilman omakohtaista kokemusta. Ongelmalliseen käytökseen kuten stalkkaamiseen toki pitää puuttua, mutta vois miettiä kahteen kertaan onko pakko kirjoittaa vaikka ettei pidä jonkun fanin kuvaustyylistä, vai voisko vaikka sen sijaan kirjoittaa jonkun positiivisen kommentin bändistä. Nykyään tuntuu olevan fanien keskuudessa paljon enemmän negatiivisuutta kuin positiivisuutta. Tosin onneksi vain netissä, keikoilla oon tavannut vain mukavia ihmisiä.

Vierailija
9540/31974 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 50v. se Miha varmaan on. 

Ketju on lukittu.