Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te oikeasti yläpekuta täällä kun joku haukkuu rumasti toista fania, joka käyttäytyy kohteliaasti eikä oo tehnyt mitään pahaa kellekään, pelkästään kuvaa? Vai onko haukkuja sellainen, kuka muutenkin käyttää rumaa kieltä muista ja yläpeukuttaa itseään.
En pidä kohteliaana tota kuvaamistyyliään.
Kenenkään haukkuminen ei oo mustakaan asiallista.
Ei ole haukuttu vaan pidetty pakkomielteisenä.
Häntä on haukuttu täällä nyt ja vielä enemmän aiemmin. Minustakin se on ikävää. Siis toki jos on perseillyt muita kohtaan, siitä voi puhua, mutta "kuvaa jonkun tyypin mielestä väärällä tyylillä" on aika erikoinen syy lytätä joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK on kyllä ihan oikeasti nostanut profiiliaan tuomalla eri artisteja ja julkisuuden henkilöitä. UMK on sentään melkein yksi päivä. Toki yleensä juontaja esiintyy jos on muusikko.
Yhteisbiisin ensiesitys? 🤡
Mä ostan tämän 🤡🎵💚💙🤡🔥
K:han sanoi Joksuille Tampereella että tulevat esiintymään yhdessä Nokia-areenalla. 🤡
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te oikeasti yläpekuta täällä kun joku haukkuu rumasti toista fania, joka käyttäytyy kohteliaasti eikä oo tehnyt mitään pahaa kellekään, pelkästään kuvaa? Vai onko haukkuja sellainen, kuka muutenkin käyttää rumaa kieltä muista ja yläpeukuttaa itseään.
Mä myös ihmettelen miksi tän henkilön kuvaaminen voi olla niin monelle ongelma. Oon itsekin sitä mieltä, että on vähän itsekästä hankkiutua aina eturiviin, varsinkin kun käy jokaisella keikalla, mutta muutenhan hänen käytöksessään ei oo moitittavaa toisin kuin parin muun fanin, joita täällä on kritisoitu. Ei stalkkaile bändiä vapaa-ajalla, ei etuile jonoissa eikä käyttäydy ikävästi muita faneja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä kohteliaana tota kuvaamistyyliään.
Kenenkään haukkuminen ei oo mustakaan asiallista.
Ei ole haukuttu vaan pidetty pakkomielteisenä.
Häntä on haukuttu täällä nyt ja vielä enemmän aiemmin. Minustakin se on ikävää. Siis toki jos on perseillyt muita kohtaan, siitä voi puhua, mutta "kuvaa jonkun tyypin mielestä väärällä tyylillä" on aika erikoinen syy lytätä joku.
Mä en pidä siitä, että kuvaa zoomaten lähes jokaisen Jokereiden konsertin, jokaisen biisin, samasta kohdasta joka kerta, keskeltä edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös ihmettelen miksi tän henkilön kuvaaminen voi olla niin monelle ongelma. Oon itsekin sitä mieltä, että on vähän itsekästä hankkiutua aina eturiviin, varsinkin kun käy jokaisella keikalla, mutta muutenhan hänen käytöksessään ei oo moitittavaa toisin kuin parin muun fanin, joita täällä on kritisoitu. Ei stalkkaile bändiä vapaa-ajalla, ei etuile jonoissa eikä käyttäydy ikävästi muita faneja kohtaan.
No ei se hänen tekemisistään pitämiseen vaikuta, mitä joku toinen fani tekee.
Vierailija kirjoitti:
Matej avanzon instassa myös pätkä ngvotia
Ngvot 💝
Ei tule olemaan K:ta UMK:ssa mukana tänä vuonna, koska YLE on verovaroin kustannetu taho ja heidän pitää ainakin ulkoisesti vaikuttaa olevansa tasavertainen valitessaan esiintyjiä ja juontajia. Samalle artistille ei saa antaa liikaa esiintymisslotteja. Kai muistatte että tämän vuoden UMK:ssa oli tilanne Ruoskan kanssa jossa he joutuivat miettimään voivatko he hyväksyä esityksen jossa Erika on mukana edes toisena osapuolena, koska Erika oli ollut jo väliaikaesiintyjänä hiljattain. UMK:n juontaja/esiintyjäpestit on valtavan haluttuja, jos niitä annetaan liikaa samoille artisteille (eli YLE:n työntekijöiden suosikeille) niin siitä voi nousta tasavertaisuusporu YLEä kohtaan muilta artisteilta/julkkiksilta.
"Mä en pidä siitä, että kuvaa zoomaten lähes jokaisen Jokereiden konsertin, jokaisen biisin, samasta kohdasta joka kerta, keskeltä edestä. "
Minäkään en pidä esim. kaalikeitosta. En silti näe syytä mennä nettiin haukkumaan ihmisiä, jotka siitä pitävät.
Tässä fandomissa on iso määrä ihan oikeitakin ongelmia ja joku jaksaa inistä tällaisesta?
Vierailija kirjoitti:
"Mä en pidä siitä, että kuvaa zoomaten lähes jokaisen Jokereiden konsertin, jokaisen biisin, samasta kohdasta joka kerta, keskeltä edestä. "
Minäkään en pidä esim. kaalikeitosta. En silti näe syytä mennä nettiin haukkumaan ihmisiä, jotka siitä pitävät.
Tässä fandomissa on iso määrä ihan oikeitakin ongelmia ja joku jaksaa inistä tällaisesta?
Missä haukuttiin ihmisiä, jotka noista otoksista pitävät?
Se, ettei itse pidä jonkun kuvaamistyylistä ei ole syy haukkua henkilöä rumilla nimityksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman sisälukutaitoa saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöä itseään haukuttiin.
Minkähänlainen maa tossa Krizankessa on seistä? Viettääkö se tasaisesti slas vai onko matalia rappusia? Meinaan Ptujssa oli sellainen alaspäin viettävä rinne, ja niin kätevä ja hyvä kuin sellainen onkin näkyvyyden kannalta, niin jos siinä joutuu kauan seisomaan niin huhhuh, ottaa jalkoihin. Outoihin lihaksiin joita harvemmin pitkään käyttää tai jotain :D
Tasaisempi alusta on best.
Bojan näyttää tosi hyvältä tossa fanikuvassa <3
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei itse pidä jonkun kuvaamistyylistä ei ole syy haukkua henkilöä rumilla nimityksillä.
Millaisia rumia nimityksiä olet nyt kuvitellut tänne ketjuun tulleen tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin luotettavalta taholta, että K on vetämässä tänään yllätyskeikan yhdessä helsinkiläisessä ravintolassa. Siellä puoliksi yhden firman tilaisuus, mutta ravintolaan on kaikilla vapaa pääsy.
Keksitkö päästäsi? Mikä taho? Anna vihjettä et voidaan edes yrittää uskoa. Vapaa pääsy?
Kaverini on töissä siinä firmassa, jonka sisäiset bileet on siellä. Olen just lähdössä junalla Helsinkiin,
Kova keikka tulossa! Spessu guesteja nousemassa myös lavalle! Kumpa tietäisitte!
Jokos ne bileet on alkaneet? Ja missä ovat? Voit varmaan jakaa meille jotain klippejä sieltä?
Lavalle vasta joskus ehkä yhdentoista pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy kohteliaasti muita faneja kohtaan? Lähinnä odottaa muilta erityiskohtelua ja tuuppii toisia, jotta sais kuvata tiktokkejaan rauhassa.
https://x.com/aigokieros/status/1836826741223964911?t=UFA0pT8YnfWK5Tzpj…
https://x.com/aigokieros/status/1836827863519293640?t=NQfK_58FeroPqfSmv…
Tää on joku yksittäinen henkilö, jolla on selvästi muutenkin jotain häntä vastaan. Musta on aika tyhmää lähteä haukkumaan ketään jonkun yhden twitteristin kertomuksen perusteella. Tiedän, että JO-fandomissa muutamat nuoremmat fanit vihaavat häntä vain sen takia, että ovat kateellisia kun hän käy kaikilla keikoilla ja itse eivät pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilöä itseään haukuttiin.
Niin mutta tämä: "Minäkään en pidä esim. kaalikeitosta. En silti näe syytä mennä nettiin haukkumaan ihmisiä, jotka siitä pitävät."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy kohteliaasti muita faneja kohtaan? Lähinnä odottaa muilta erityiskohtelua ja tuuppii toisia, jotta sais kuvata tiktokkejaan rauhassa.
https://x.com/aigokieros/status/1836826741223964911?t=UFA0pT8YnfWK5Tzpj…
https://x.com/aigokieros/status/1836827863519293640?t=NQfK_58FeroPqfSmv…
Tää on joku yksittäinen henkilö, jolla on selvästi muutenkin jotain häntä vastaan. Musta on aika tyhmää lähteä haukkumaan ketään jonkun yhden twitteristin kertomuksen perusteella. Tiedän, että JO-fandomissa
Tässä nyt vaan yksi esimerkki, näitä samoja kommentteja ollut myös muilta kuin tältä yhdeltä twitteristiltä.
Joo tosta kohteliaisuudesta voi olla montaa mieltä. Muutaman kerran oon hänen kanssaan jutellut ja silloin jäi ihan ok fiilis, mut sit pari seuraavaa keikkaa oli kyllä sen verran ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä, että jatkossa taidan kiertää kaukaa kyseisen henkilön.