Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
8341/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö. Baby Lasagnalla on keikka Ljubljanassa tänään https://www.bandsintown.com/e/105636479

Mahtaako joksut mennä sinne. 

Oliko tuo Kino Siska sama, jossa oli sen jonkun slovenialaisbändin levyjulkkarit, jonne B sanoi menevänsä?

Vierailija
8342/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö. Baby Lasagnalla on keikka Ljubljanassa tänään https://www.bandsintown.com/e/105636479

Oliko tuo Kino Siska sama, jossa oli sen jonkun slovenialaisbändin levyjulkkarit, jonne B sanoi menevänsä?

Joo. Se on yksi tärkeimpiä isompia keikkapaikkoja Ljubljanassa, Joksutkin siellä esiintynyt useasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8343/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten Häärijä löytää K:n tänään Ljubjanasta. :) Eli on singahtanut sinne aamulennolla.

Kun tätä mä just pelkään. 😫 Ja sit kaikki mitä saadaan on taas sitä sen pokkurointia Kärtsän kuvaamana. Mä olisin mieluummin jopa ilman yhtään mitään. 

Joo sitä epämiellyttävä pelleilyä. Kaikkien on pakko nauraa. H on keskipisteenä kuin pikkulapsi, jota kaikki ihastelee. No thanks. 

No en mä nyt tota allekirjoita, mut kun sietokyky alkaa  Härtsä-kontsan suhteen oleen ylitetty ja seuraan Härtsää muutenkin vain nähdäkseni Kärtsää, jota enää harvemmin miehen omassa somesta näkee. 🤪 Häärijä åienissä erissä on edelleen ihan jees, mut viime aikoina way too much. 

"Seuraan Häärijää / sietokykyni Härtsä-kontsan suhteen ylitetty"

Okei. Jokaisrlla meillä on haasteemme. Go girl go...

Vierailija
8344/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Joksut aika hiljaa keväisellä keikalla. Se yksisi päivä tuli vaan illalla myöhään keilausstooreja. Et jos haluaisivat hengata ilman postausta kai sekin onnistuisi. 

Vierailija
8345/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Jokaisrlla meillä on haasteemme. Go girl go..."

No, toisin kuin sä ilmeisesti, mä osaan valita mitä somessa klikkaan auki. 

Vierailija
8346/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta mä epäilen vahvasti, että B tai muut Joksut menisi BL keikalle tai tätä tapaamaan, kun jättivät sen jo kerran välistä (en muista millä festareilla tää oli, mutta esiintyivät samalla festarilla nyt kesällä ja kukaan ei tainnut jäädä BL keikkaa katsomaan eikä tavannut tätä). Lisäksi jossain haastattelussa Krishän sanoi aika sarkastisesti kysyttäessä heidän ystävyydestään, että on B sen BL kerran ohimennen tavannut. Ei taida mitkään läheiset välit siis olla.

Vierailija
8347/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kärtsästä tulis stooreja Sloveniassa, niin en kyllä tosiaan valittais siitä, jos Häärijä ois ne kuvannut. Haloo. 

Vierailija
8348/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Kärtsästä tulis stooreja Sloveniassa, niin en kyllä tosiaan valittais siitä, jos Häärijä ois ne kuvannut. Haloo. 

Joo, en minäkään. MUTTA kun se on tupannut olemaan niin päin, että Kärtsän stooreissa se kuvaa Häärijää häröilemässä. Lähes poikkeuksetta. Ei jaksais. Siitä mä tässä vingun, ymmärrätkös? 

Vierailija
8349/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en minäkään. MUTTA kun se on tupannut olemaan niin päin, että Kärtsän stooreissa se kuvaa Häärijää häröilemässä. Lähes poikkeuksetta. Ei jaksais. Siitä mä tässä vingun, ymmärrätkös? 

Aito, ole hiljaa. Ei ketään kiinnosta sun vinkunasi, ymmärrätkös.

Vierailija
8350/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan kyllä myös stoorin Ljubljanasta, jossa Kärtsä kuvaa Härtsää häröilemässä. :) Jos olisi siellä niin saa kuvata vaikka Krisin isää, ihan sama.

Vierailija
8351/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta mä epäilen vahvasti, että B tai muut Joksut menisi BL keikalle tai tätä tapaamaan, kun jättivät sen jo kerran välistä (en muista millä festareilla tää oli, mutta esiintyivät samalla festarilla nyt kesällä ja kukaan ei tainnut jäädä BL keikkaa katsomaan eikä tavannut tätä). Lisäksi jossain haastattelussa Krishän sanoi aika sarkastisesti kysyttäessä heidän ystävyydestään, että on B sen BL kerran ohimennen tavannut. Ei taida mitkään läheiset välit siis olla.

Mistä sitäkään tietää toisaalta. Ei kaikki asiat näy ulospäin. 

Vierailija
8352/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpuutan kyllä myös stoorin Ljubljanasta, jossa Kärtsä kuvaa Härtsää häröilemässä. :) Jos olisi siellä niin saa kuvata vaikka Krisin isää, ihan sama.

No Krisin isää saisikin kuvata! Tai vaikka äitiä! Tai vaikka söpöä velipoikaa (ja kyllä, hän on täysikäinen). 

Vierailija
8353/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä kans yhtään tajua tätä Häärijän dissausta täällä. En mäkään kaikista se jutuista oo mitenkään huippu innoissani, kuten en monen muunkaan kaikesta somekontsasta tms. Mutta välillä on hyvää huumoria ja aika mielenkiintoisiakin jippoja, ja kyllä me oikeasti saadaan sen kautta myös paljon enemmän Käärijä/Jere kontsaa kuin saataisiin muuten. Ei se nimittäin mene niin, että jos Häärijä ei somettaisi tai häntä ei edes olisi, niin K somettaisi itse jotenkin enemmän. 

Lisäksi mä todella ihailen myös Häärijää sen rohkeudesta ja heittäytymiskyvystä tuossa hommassa. Oikeasti hyvännäköinen ja fiksu tyyppi, mutta ei selkeästi häntä itseään yhtään haittaa esittää Häärijää, joka ei aina ihan niin hyvännäköinen tai terävä ole. Ja sen lisäksi ne K:n kanssa tehdyt of matskut (ja muutamat lavaesityksetkin) vasta rohkeutta ja pokkaa vaativat, mutta niihinkin on hänellä ollut uskallusta heittäytyä. Joidenkin kitinöistä huolimatta.

Vierailija
8354/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans veikkaan että ei joksut mihinkään BL keikalle mene. 

Vierailija
8355/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se video on Tiktokissa Where is Käärijä part1 nimellä. 

Toivon totisesti että part 2 tulee tänään Joksujen treenikämpältä.

Takamatkalta huhuilu: tai sit part 2 tulee vasta kun H on saapunut Ljubljanaan, eikös sinne tänään mene suora lento? 😍 Mulle on ihan sama ketä sinne menee tai ketä siellä on, kunhan vaan K&B saavat olla yhdessä. Silloin universumissa on tähdet ja planeetat kohdillaan 🌈🌟

Vierailija
8356/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku valittaisi Ksta kuvaamassa Härtsää Sloveniassa?

Miten ihmeessä? Sehän tarkoittaisi, että K oikeasti on siellä. 💚

Vierailija
8357/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takamatkalta huhuilu: tai sit part 2 tulee vasta kun H on saapunut Ljubljanaan, eikös sinne tänään mene suora lento? 😍 Mulle on ihan sama ketä sinne menee tai ketä siellä on, kunhan vaan K&B saavat olla yhdessä. Silloin universumissa on tähdet ja planeetat kohdillaan 🌈🌟

Miksi h sinne menisi?

Vierailija
8358/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän osa Joksuista jäi sea starilla vielä seuraavaksi päiväksi katsomaan esityksiä

Vierailija
8359/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit me kaikki onnesta soikeena tuijotetaan kun Kärtsä kuvaa Härtsää PL:n keikalla peppuroimassa. Bliss. 

Mikä jottei, jos se vahvistaa Sloveniassa olon?

Vierailija
8360/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toisin kuin sä ilmeisesti, mä osaan valita mitä somessa klikkaan auki.

Sinulla se ongelma on 🤭. Seuraat henkilöä, vaikka sietokyky on jo ylitetty. Vaikka vosit vaan lopettaa seuraamisen.

Ketju on lukittu.