Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
8061/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva otettu 6 aamulla. Tällä on yksityinen ig tällä ukrainalaisella. Ei tietoa millä lentokentällä otettu.  Twiittaaja slovenialainen. Ukrainalainen on Joksujen stalkkeri. 

Onko Serbiasta mennyt kone Sloveniaan noin aikaisin?

7.30 tais lähteä eka.

Juuri sopiva ajankohta olla kentällä klo 6. Tokihan sieltä menee lentoja muuallekin, mutta tämä sopisi ajallisesti...

Mutta eikö toi ollut Slovenian kentältä?

Onko aikaeroa? 

Vierailija
8062/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeeeeee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8063/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva otettu 6 aamulla. Tällä on yksityinen ig tällä ukrainalaisella. Ei tietoa millä lentokentällä otettu.  Twiittaaja slovenialainen. Ukrainalainen on Joksujen stalkkeri. 

Onko Serbiasta mennyt kone Sloveniaan noin aikaisin?

7.30 tais lähteä eka.

Juuri sopiva ajankohta olla kentällä klo 6. Tokihan sieltä menee lentoja muuallekin, mutta tämä sopisi ajallisesti...

Mutta eikö toi ollut Slovenian kentältä?

Joku sanoi ettei twiitissä lukenut mikä kenttä kyseessä. Mikä ikinä kenttä onkaan niin klo 6 aamulla kuulostaa lähtevältä eikä saapuvalta lennolta.

Missä luki että klo 6? 

Vierailija
8064/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä epäillään että onko se siellä. Musta on ihan selvää, että on ja mä olen sentään ei-shippaaja kompostista 😂

En usko ennenkuin näen.

Vierailija
8065/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä lukee, että klo 6 aamulla?

Kysymällä saa lisää tietoja.

Vierailija
8066/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä epäillään että onko se siellä. Musta on ihan selvää, että on ja mä olen sentään ei-shippaaja kompostista 😂

En usko ennenkuin näen.

Sama, tämä saaga on ollut täynnä mitä ihmeellisempiä käänteitä, joten vaikka olen toiveikas niin en usko ennen kuin tulee oikea vahvistus :D Sitä ei tiedä vaikka Kärtsä postaisi seuraavaksi Nykistä Eerikan kanssa.

Vierailija
8067/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I BELIEVE 💚💙

Vierailija
8068/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ennenkuin näen.

Sama, tämä saaga on ollut täynnä mitä ihmeellisempiä käänteitä, joten vaikka olen toiveikas niin en usko ennen kuin tulee oikea vahvistus :D Sitä ei tiedä vaikka Kärtsä postaisi seuraavaksi Nykistä Eerikan kanssa.

En oo ite myöskään 100% varma, mutta aika paljon vihjeitä on kyl tullut. No ehkä jossain kohtaa K:n olinpaikka selviää.

Vierailija
8069/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa muuten piinallinen Zoom-paltsu. :D Edes NT:n aikana jne ei ollut vastaavia keskittymisongelmia, kun silloin ei ainakaan tarvinnut miettiä, että missä Kärtsä luuraa.

Vierailija
8070/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen veikannut aika systemaattisesti väärin tän mayhemin aikana mutta nyt mä en muista yhtään, mitä mä eilen veikkasin. Tuntuu ihan kuin eilisestä olisi jo ikuisuus. Mutta takuulla veikkasin jotain sellaista, että jossain päin maailmaa se K vilahtaa, joten tietysti siitä ei nyt sitten näy hiuskarvaakaan. 

Vierailija
8071/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan kysyi aamulla että onko K vielä Slovakiassa. Ehkä tarkoitti Tšekkoslovakiaa.

Vierailija
8072/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen veikannut aika systemaattisesti väärin tän mayhemin aikana mutta nyt mä en muista yhtään, mitä mä eilen veikkasin. Tuntuu ihan kuin eilisestä olisi jo ikuisuus. Mutta takuulla veikkasin jotain sellaista, että jossain päin maailmaa se K vilahtaa, joten tietysti siitä ei nyt sitten näy hiuskarvaakaan. 

Etkö sä veikannut, että K palasi suomeen? 😜

Vierailija
8073/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pötkötellään kaksin treenikämpän parvella. Bojan on poistanut tikkaat jotta muut Joksut eivät sinne pääse.

Vierailija
8074/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nyt pitää meitä hulluja jännityksessä 😅

Mä oon kyllä ihan varma, että siellä Sloikuissa se K on, mutta vois ne nyt jonkun kuvan edes laittaa.

Vierailija
8075/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä ihan varma, että siellä Sloikuissa se K on, mutta vois ne nyt jonkun kuvan edes laittaa.

Eihän heidän tarvitse, jos eivät halua 😊

Vierailija
8076/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lisää vihjeitä tiskiin. Edellisesti on jo kaksi pitkää tuntia! :D

Vierailija
8077/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vähälahjaiset riippakivet vois ihan suosiolla jättää tän ketjun lukutaitoisille normaalijärkisille ihmisille. Ei tuu kuulkaa mittää muute. 

Vierailija
8078/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei totisesti tarvitse. Riittää pelkkä tieto. 💕

Vierailija
8079/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kyllä mahdoton ikinä ennustaa. :) Moni ennusti kevään keikoille paljon matskua, ei saatu kuin vähän, Ruissista ei pitänyt tulla mitään ja saatiinkin iso kasa, Sloveniasta on veikattu että tulee heti matskua tai ei tule ollenkaan matskua, mutta arvausleikkejä ei ole taidettu ennustaa.

Vierailija
8080/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan, mutta Härtsä luvannut vähintään part. 2 :D

Ketju on lukittu.