Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
6081/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppy ja Boitsu tapaavat tietysti puolivälissä Banja Lukassa. On aika tavata Bojanin mummo.

Ei hiisi, miten mä en vaan opi tuon alueen maantietoa!? 😅 Mun mielestä Serbia sijoittui Sloveniasta koilliseen ollen naapurimaa! 🙈

Vierailija
6082/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitään trollausta ole, että K on Serbiassa vaikka ei Bojania tapaiskaan. (itse toki uskon, että tapaa). 🤡

Se käy trollauksesta, jos antaa ymmärtää muuta mut sitten kuitenkin on joku yksityinen juttu, mistä normaalisti ei jakaisi pihaustakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään näemmä vähän erilaiset fiilikset teihin muihin nähden. Tai siis joo, olisi kiva, että jotain suurta ja upeaa ja ihanaa tulisi tänään tai huomenna, mutta sitten taas osittain ajattelen, että tämähän jo riitti. Siellä ollaan lähes naapurimaissa. Tapaavat varmaankin eikä sitä tarvitse näyttää faneille. Ehkä jopa vähän toivon, ettei näytettäisi faneille, koska silloin se ei olisi duunia vaan jotain henkilökohtaista. Kun nyt muut ilmeisesti toivoo, että K on chattailemassa ja promoamassa Bluzaa ja ties mitä, niin mulla on ehkä vähän toivetta, ettei enää näkyisi mitään. Seuraavan kerran voisi postata lentokoneesta matkalla Suomeen.

Mutta tajuan kyllä, että K on postannut kuvat Serbiasta tarkoituksella, vihjeenä jostain. Ja tässä jälleen olen ehkä vähän eri linjalla kuin useimmat täällä, koska vaikka mielestäni koskaan ja milloinkaan ei shippiä saisi tunkea kohteiden silmille, niin onhan nyt K ihan selvästi tunkenut sitä fanien silmille eikä varmasti loukkaannu tai hämmenny, vaikka muutamat sitä kommentoivatkin instassa. Ehkä jopa vähän odottaa sitä, koska kyllähän nuo postaukset on tarkoitettu siihen, että fanit nyt spekuloivat. Mitään viatonta tai sattumanvaraista ei noissa Serbian kuvissa kyllä ole. 

Mutta fandomin kannalta tietysti toivon, että yhteiskuvaa pukkaa ja pitävät jonkinlaisen yhteisen liven ja kertovat siellä yhteisestä biisistä ja ihanista häistä, jotka olivatkin sitten ihan heidän omat häänsä...

Vierailija
6084/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitään trollausta ole, että K on Serbiassa vaikka ei Bojania tapaiskaan. (itse toki uskon, että tapaa). 🤡

Se käy trollauksesta, jos antaa ymmärtää muuta mut sitten kuitenkin on joku yksityinen juttu, mistä normaalisti ei jakaisi pihaustakaan. 

Millä lailla on antanut ymmärtää ?

Vierailija
6085/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh Oikea Elämä taas pakotti sitä viettämään eilisen. MITÄMITÄMITÄ? Tiivistus, kiitos 😄 Häät Serbiassa? Onks murut menossa naimisiin 💚💙😍? (Ja en haluaisi laittaa tähän vitsi- ja 🤡 -vqrpitusta. mutta tiettyjen ihmisten takia...)

Ei tiedetä muuta kuin että Kärtsä postannut 2 stooria ja yhden kuvan Serbiasta. Sanonut vuosi sitten menevänsä sinne häihin ja kesällä vain sanonut menevänsä Serbiaan, mutta syy ei tiedossa. Delulut tulilla, että tapaisi jossain vaiheessa Bojanin, koska Bojan kommentoinut 3 vkoa sitten Kärtsälle instassa can't wait to see you soon.

Ja lisäksi Joksujen viikkokirjeessä luki jotain että Belgrad on place to be (jotain sinnepäin) ja maybe we have to come back sooooooon ja vielä :) nauruhymiö perään. Sori en muista sanatarkkaa lausetta enkä jaksa tarkistaa. Joksut oli viikko sitten siellä siis. 

Ja sitten vielä B oli ihan täpinöissään ja Jere-päissään eilisessä JO-videossa joka koski Bluzan julkaisua. Että onhan tässä aihetta mayhemiin!

Vierailija
6086/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tänään näemmä vähän erilaiset fiilikset teihin muihin nähden. Tai siis joo, olisi kiva, että jotain suurta ja upeaa ja ihanaa tulisi tänään tai huomenna, mutta sitten taas osittain ajattelen, että tämähän jo riitti. Siellä ollaan lähes naapurimaissa. Tapaavat varmaankin eikä sitä tarvitse näyttää faneille. Ehkä jopa vähän toivon, ettei näytettäisi faneille, koska silloin se ei olisi duunia vaan jotain henkilökohtaista. Kun nyt muut ilmeisesti toivoo, että K on chattailemassa ja promoamassa Bluzaa ja ties mitä, niin mulla on ehkä vähän toivetta, ettei enää näkyisi mitään. Seuraavan kerran voisi postata lentokoneesta matkalla Suomeen.

Mutta tajuan kyllä, että K on postannut kuvat Serbiasta tarkoituksella, vihjeenä jostain. Ja tässä jälleen olen ehkä vähän eri linjalla kuin useimmat täällä, koska vaikka mielestäni koskaan ja milloinkaan ei shippiä saisi tunkea kohteiden silmille, niin onhan nyt K ihan selvästi tun

Miksi oletat, että Bn ja Kn tapaaminen olisi duunia jos sitä näkyy somessa? Vaikka kuinka paljon on heistä yhteistä töihin liittymätöntä materiaalia. 

Vierailija
6087/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin jaan juttuja ystävien kanssa stooreihin, vaikka ne eivät liittyisi työhön. 😂

Vierailija
6088/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla on antanut ymmärtää ?

Antaa ymmärtää muuta, etkö osaa lukea? Eli että kertoo olevansa Balkanilla, jolloin jengin toiveet herää, että näkee Bojanin (meinasin kirjoittaa, että on siellä Boitsun takia, mutta ei ilmeisesti ole edes sitä), mutta sit toi ei liittyiskään Bojanin näkemiseen mitenkään. 

Oon eri mut näin mä ton viestin tulkitsin. 

Vierailija
6089/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan ne rahan takia vaikka järjestää jonkun tapaamisen. Kun osa faneista tippuu porkkanakuvien takia niin olisihan se yksi koukku taas lisää pitää loppuja faneja kyydissä mukana.

Vierailija
6090/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä en ymmärrä, miksi jotkut ajattelee vaikkakin vitsillä varmaan, että K menis myös promoamaan Bluzaa yms? Sitten täällä taas oltaisiin sitä mieltä, että Joksut saa striimejä vaan K:n avulla ja hyväksikäyttäis sitä? 

Vierailija
6091/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tajuan kyllä, että K on postannut kuvat Serbiasta tarkoituksella, vihjeenä jostain. Ja tässä jälleen olen ehkä vähän eri linjalla kuin useimmat täällä, koska vaikka mielestäni koskaan ja milloinkaan ei shippiä saisi tunkea kohteiden silmille, niin onhan nyt K ihan selvästi tun

Kärtsä on postannut lähes poikkeuksetta kaikilta lomiltaan Suomeen ja aina niistä on pystynyt selvittämään helposti missä maassa on vaikka sen tarkempi lokaatio ei olisikaan tiedossa. Siten Serbiasta postaaminen ei poikkea linjasta. Luulen että on siellä ihan yksityislomalla, mutta en yllättyisi jos olisi osin duunireissukin. Se että maa on Serbia ja lähempänä Sloveniaa kuin Thaimaa tai Espanja ei muuta mitään.

Vierailija
6092/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tajuan kyllä, että K on postannut kuvat Serbiasta tarkoituksella, vihjeenä jostain. Ja tässä jälleen olen ehkä vähän eri linjalla kuin useimmat täällä, koska vaikka mielestäni koskaan ja milloinkaan ei shippiä saisi tunkea koh

*someen 

Vierailija
6093/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh Oikea Elämä taas pakotti sitä viettämään eilisen. MITÄMITÄMITÄ? Tiivistus, kiitos 😄 Häät Serbiassa? Onks murut menossa naimisiin 💚💙😍? (Ja en haluaisi laittaa tähän vitsi- ja 🤡 -vqrpitusta. mutta tiettyjen ihmisten takia...)

Ei tiedetä muuta kuin että Kärtsä postannut 2 stooria ja yhden kuvan Serbiasta. Sanonut vuosi sitten menevänsä sinne häihin ja kesällä vain sanonut menevänsä Serbiaan, mutta syy ei tiedossa. Delulut tulilla, että tapaisi jossain vaiheessa Bojanin, koska Bojan kommentoinut 3 vkoa sitten Kärtsälle instassa can't wait to see you soon.

Ja lisäksi Joksujen viikkokirjeessä luki jotain että Belgrad on place to be (jotain sinnepäin) ja maybe we have to come back sooooooon ja vielä :) nauruhymiö perään. Sori en muista sanatarkkaa lausetta enkä jaksa tarkistaa. Joks

Ja sitten vielä B oli ihan täpinöissään ja Jere-päissään eilisessä JO-videossa joka koski Bluzan julkaisua. Että onhan tässä aihetta mayhemiin!

Mikä video tämä on? Anteeksi, palstailen nykyään harvemmin.

Vierailija
6094/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti K ei ole tuolla edes Boitsun takia. Miettikää sitä. Jos sen sai sinne siis jokin muu juttu, eikä mene nyt Sloveniaan. En käsitä miksi näin.

Vierailija
6095/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos fanittaa kovaa, niin on vissiin iso asia. Ja kun hän nyt voi vielä kokea tuon olevan tuen osoitus itselleen Jereltä, jos on saanut kakkaa niskaan, ja on itse päässyt selittämään oman versionsa tilanteesta Jerelle."

Helkkari soikoon, toivon tosiaan ettei ole mikään tuen osoitus 😬. Erittäin arveluttavaa, jos J purematta nielee kaiken mitä tämä fani selittää. Aika monta toisenlaista kertomusta on ollut ihan hänen omasta käytöksestään keikoilta, ei pelkästään tuolta Fugesta.

Laittoi silloin nuo antaessaan ig-stoorin että vei merch-pisteelle kaikille omat, joten ei välttämättä kyllä edes tiedä keneltä se on. 

Vierailija
6096/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämä B:n somepostaukset ovat nykyään osittain K-pohjaisia, milloin arvelette, että B ilmestyy taas linjoille? 

Vierailija
6097/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti K ei ole tuolla edes Boitsun takia. Miettikää sitä. Jos sen sai sinne siis jokin muu juttu, eikä mene nyt Sloveniaan. En käsitä miksi näin.

Siis Kärtsä on sanonut jo vuosi sitten olevansa menossa Serbiaan häihin? Mieti sitä. Oon aika varma että oot ainoa, joka nyt onnistuu tästäkin löytämään vaan jonkun syyllistys-aspektin. 

Vierailija
6098/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi Joksujen viikkokirjeessä luki jotain että Belgrad on place to be (jotain sinnepäin) ja maybe we have to come back sooooooon ja vielä :) nauruhymiö perään. Sori en mui

Mikä video tämä on? Anteeksi, palstailen nykyään harvemmin.

JO-video. Mitä jos seuraisit edes Jokereita kuitenkin instassa?  

Vierailija
6099/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan se menee Sloveniaan silloin kun ovat sopineet sen tapahtuvan, eikä silloin kun sä haluat. 

Vierailija
6100/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa kiukuttaa yllättäen taas, voi ihan suosiolla jättää vastaamatta. Toisille mikään ei kelpaa ja toiset nukkuu huonosti kun ovat niin fiiliksissä. 

Ketju on lukittu.