Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
5741/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa että myös Allu postas eilen vielä Espanjasta eli ei ole tullut vielä Suomeen. Olisko koko kööri K+H+Daltonit+Piuhamies menossa sinne häihin tai muuhun yksityistilaisuuten esiintymään?

Mulla on ihan sellainen fiilis, että ne on jonkun serbialaisen julkun tilaisuudessa keikalla.

Vierailija
5742/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellehän Kärppy laittaa viestiä tossa toisessa stoorissa? 🤔

Jep. On suht erikoinen kuvauspaikka ja poseerais, ja Kärden stooreissa useimmin on joku pointti eli 🤡 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellehän Kärppy laittaa viestiä tossa toisessa stoorissa? 🤔

Jep. On suht erikoinen kuvauspaikka ja poseerais, ja Kärden stooreissa useimmin on joku pointti eli 🤡 

Siis poseeraus

Vierailija
5744/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska(?) Serbia-fakta, jonka opin tällä viikolla: maan yksi tunnetuimpia naislaulajia Ceca oli naimisissa maan yhden tunnetuimmista mafiapomoista kanssa, joka sitten salamurhattiin. Väitetysti Cecalla olisi yhä porttikielto Kroatiaan. https://en.wikipedia.org/wiki/Ceca_(singer) Olisihan se Suomi-näkökulmasta vähän outoa, jos joku Kaija Koo tai Katri-Helena olisi mennyt mafiapomon kanssa naimisiin. :P

Jos kyseessä olisi Kärtsällä yksityiskeikka häissä, niin toivon että mafia ei liity siihen mitenkään, koska se aika moneen juttuun liittyy täällä Balkanilla missä liikkuu yhtään enemmän rahaa, ihan esim. kerrostalojen rakentamiset sun muut.

Vierailija
5745/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡 Joksuilla ollut treenikämpässä matkalaukut valmiiksi pakattuina, Suomen aikaa klo 22 lähtee vielä lento Ljubljanasta Belgradiin. 🤡

Vierailija
5746/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua niin naurattaa jos Boitsu postaa kohta stooria jostain ihan päinvastaisesta nurkasta Sloveniaa. Rautalammi 2.0 😁

Vierailija
5747/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun Kärppy tekee tän tahallaan. :D

Vierailija
5748/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Härtsä paljasta jotain!!! Muutakin kuin persikkaa.

Ei hele. Miettikää jos paljastus tulee ekana onlyfanssiin 😁. Kolme, tai vaikka seitsemän persikkaa rivissä.

Vierailija
5749/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua niin naurattaa jos Boitsu postaa kohta stooria jostain ihan päinvastaisesta nurkasta Sloveniaa. Rautalammi 2.0 😁

Slovakia todettiin täällä jo Keski-Euroopan Rautalammiksi.

Vierailija
5750/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä q&a on? Mennyt ohi

https://www.tumblr.com/s4pphic-sh3nan1gans/761518351661006848/guys-aksh…

Mikä q&a Joksuilla on? Tuo postaus kuulostaa fanin toiveelta, ei siltä että kukaan olisi vihjannut asiasta mitään.

Näin mäkin tuon tulkitsen. Seuraan Joksuja niin aktiivisesti eivätkä he kyllä mistään q&a:sta ole puhuneet. Ainoa q&a jonka nään on discordin modejen järjestämä muutaman spesiaali vieraan kanssa, että tarkoittaakohan sitä? 

Se oli Subsin IGssä. Niillä tulee vuosi täyteen. 

Vierailija
5751/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin tekee. Ekan stoorin ilme sen jo kertoo. Tarkoituksella otettu ton Serbia-repun kanssa.

Vierailija
5752/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu laittaa kohta stooria Portion Boysin levynjulkkareista. (joo tiedän, ei niillä ole)

Vierailija
5753/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu laittaa kohta stooria Portion Boysin levynjulkkareista. (joo tiedän, ei niillä ole)

Kertokaa nyt joku äkkiä, mikä on Slovenian vastike Porttareille.

Vierailija
5754/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin tekee. Ekan stoorin ilme sen jo kertoo. Tarkoituksella otettu ton Serbia-repun kanssa.

Ja Kärpyltä/Krewltä tulee melkein aina stooria kentältä tai koneesta. Tällä kertaa oli kaikki Espanjaan jääneet ihan hipihiljaa...

Vierailija
5755/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojere 🧡💚

Vierailija
5756/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt joku äkkiä, mikä on Slovenian vastike Porttareille.

Varmaan KOKOSY. :D Vaikka onkin vähän laadukkaampaa musiikkia. Heiltä tulee itse asiassa varmaan pian levy, kun sinkkuja on tippunut nyt useampi.

Vierailija
5757/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sieltä Porttareiden biisileiriltä Portugalista 🤣🤣🤣

Vierailija
5758/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu postaa stoorin kohta jostain Lados girls bändin levyjulkkareista ;D

Vierailija
5759/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se oli Subsin IGssä. Niillä tulee vuosi täyteen."

Ei subsin vaan discordin. Discordin modejen järjestämä 

Vierailija
5760/31974 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Alapeukku näyttäisi taas triggeröityneen mayhemeista. :)

Ketju on lukittu.