Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mut hei selittäkää mulle. K ois artisti jolla on kaikki mahikset ihan mihin vaan, Suomessa ja maailmalla. Miksi hän keskittyy outouksiin eli tää of, ihmiset ei ota häntä vakavasti ja seuraajat somessakin tippuu tonneilla tyyliin päivittäin. Ja joo isoilla tileillä osa lopettaa seuraamiseen mutta katsokaa esim loreenin seuraajia, määrä kuitenkin kasvaa koko ajan. Miksi tää yksi haluaa provota näin, mitä hän hakee kaikella tolla sekoilulla? Ja siis K on musta ihana. En vaan tajua tota of:a, en ainakaan tällä viime aikojen sisällöllä. Se on varmaan heistä hauskaa kaveripiirin insideläppää, jota siisti näyttää muillekin, mutta silti oikeesti.
He ketkä Kärtsän musiikista pitävät kuuntelevat sitä joka tapauksessa, en usko että millään OF:llä on siihen mitään suurempaa vaikutusta. Sitä paitsi OF on suljettu sisältö, ken sen tilaa tekee niin ihan vapaasta tahdostaan. Kärtsän Spotify-kuuntelijamäärässä on ollut heiluntaa uusien biisien yhteydessä, mutta on koko ajan pysynyt korkealla. Seuraajamäärä Kärtsän omalla Youtube-kanavalla on koko ajan noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpyn lavalle kiipeäminen toisesta suunnasta kuvattuna
En kestä miten suloinen Jerppa on vähän tuohtuneena ja pikkuisen diivaillessaan <3
https://x.com/slovakdisaster/status/1833833472735027419?t=wIfAnlWN_9M1_…
Lisää diivaa. 💚
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tosta Kärpän lavalle ponkasusta olisi jo twinnaus Boitsun kanssa, koska myös hän on pompannut lavalle noin kainaloiden korkeudelle.
Tästä mun muistaakseni oli joskus joku twinnaus tehtykin. Oliko joku sellainen, jossa K jotenkin heittäytyi lavalle, kun taas B kevyesti hypähti? Nyt vois tuon tosiaan päivittää 😄.
Vierailija kirjoitti:
Emmää kestä tota tyyppiä 🥺😘💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/HetaSkye/status/1834199690172133847?t=CNkFsSwk_d2mXTFtWHi…
TM 💚
Mut Veikko kyllä sanoo tossa, ettei aio nostaa Jereä tänään ja Jere painelee menemään ("really") ja hyppää lavalle.
Mä kuulen vaan "nostaa sut tonne ylös" 😂.
Mut hei tää on yks harvoista kerroista kun kuulen Veikon ääntä missään.
"mä en nosta sua tänään"
Takamatkalta tässä huutelen. Discordissa oli juttua ja siellä joku tän klipin alunperin kuvannut sanoi, että K yritti ilmeisesti kiertää lavalle sivusta, mutta ei päässyt sieltä eli kyllä mä luulen, että TM tarjoutuu nostamaan.Mun korviin hän sanoo Mä voin nostaa sut. Siitä Kärtsä sitten "närkästyy" ja alkaa paapattaa small man ja watafak ja päätyy ketterästi kampeamaan lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TM 💚
Mut Veikko kyllä sanoo tossa, ettei aio nostaa Jereä tänään ja Jere painelee menemään ("really") ja hyppää lavalle.
"mä en nosta sua tänään"
Takamatkalta tässä huutelen. Discordissa oli juttua ja siellä joku tän klipin alunperin kuvannut sanoi, että K yritti ilmeisesti kiertää lavalle sivusta, mutta ei päässyt sieltä eli kyllä mä luulen, että TM tarjoutuu nostamaan.Mun korviin hän sanoo Mä v
Mieluusti näkisin kyllä joskus videon, jossa TM vähän nostelee Kärppyä, mutta ymmärrän, että varmaan kävi luonnon päälle, jos pituus on ollut hänelle aina vähän arka aihe.
Vierailija kirjoitti:
Veikko olis nostanut. Tuli aika aggressiivisesti toi "really, watafak".🤣
Hetken miehet makasivat päällekkäin liikahtamatta, toisiaan tiukasti silmiin tuijottaen. Tilanne oli yllättänyt kummankin. Bojanin asento oli hiukan hankala, mutta hän ei halunnut liikkua, muuttaa mitään. Hetki oli Bojanista taianomainen. Jere piti yhä Bojanin ranteista kiinni. "Vttu sä oot kaunis", Jere henkäisi melkein itsekseen, eikä Bojan ymmärtänyt kuin kirosanan, ja vähitellen irroitti otteensa, siirsi kädet Bojanin kasvoille ja suuteli toista pitkään ja hellästi. Bojanin ranteissa olevat punertavat jäljet haihtuivat lähes samantien iholta ja ruskeat silmät tuijottivat rävähtämättä sinisiin silmiin, jotka sulkeutuivat hitaasti suudelman edetessä. Bojaninkin silmät sulkeutuivat. Jeren kieli liikkui Bojanin suussa taitavasti, kiihkeästi ja tunkeutui syvälle. Bojan ähkäisi. Hän tunsi kiihottuvansa pikavauhtia. Asentoa oli pakko vaihtaa, koska hänen kovettunut elimensä painoi Jeren reiteen melkein kipeästi. Jere kuitenkin tarttui samalla hetkellä hänen pakaroihinsa molemmin käsin eikä Bojan voinut enää mitään ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TM 💚
"mä en nosta sua tänään"
Takamatkalta tässä huutelen. Discordissa oli juttua ja siellä joku tän klipin alunperin kuvannut sanoi, että K yritti ilmeisesti kiertää lavalle sivusta, mutta ei päässyt sieltä eli kyllä mä luulen, että
Minäkin!
Juu TM vois nostaa Kärpyn olkapäälleen ja matkalaukun toiseen käteen. Kantaa tämän Helsinki-Vantaalle ja lentokoneeseen. Asettaa Kärpän paikalleen ja kiristää istuimen turvavyön kunnolla kiinni. Sit istua viereen ja varmistaa, että Ljubljanassa on Boitsu vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö tässä jatkoficissä nyt suoraan itse asiaan🤭 Jatkakaa, tää on ihana.
Reppana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikko olis nostanut. Tuli aika aggressiivisesti toi "really, watafak".🤣
Wathafackhhh 💅💅
Nyt on Seiska tehnyt Kärtsän OF kattavan jutun "Käärijän julkaisemat videot ovat ehtaa aikuisviihdettä" :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Seiska tehnyt Kärtsän OF kattavan jutun "Käärijän julkaisemat videot ovat ehtaa aikuisviihdettä" :D
Joo nyt on paha juttu
Vierailija kirjoitti:
Mähän sanoin. Siellä on joku onnekas toimittaja voinut paneutua lähdematskuun työnantajan kustannuksella 😍
Vierailija kirjoitti:
Oikein kuvien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt on paha juttu
Aika tarkkaan oli kyllä kuvailtu. Tältä ei nyt välty edes se Kn mummokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäreilua, että vastaavia kohuotsikoita ja sisällön yksityiskohtaista kuvailua ei saa osakseen muut suomalaiset julkkikset, jotka tekevät of:ää. Missä on kuvailut Suski P enttilän tai E r na H uskon of:n sisällöstä?
En kestä miten suloinen Jerppa on vähän tuohtuneena ja pikkuisen diivaillessaan <3