Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mulla on soinut koko päivän päässä popsi popsi porkkanaa.... Revin kohta kallon irti selkärangasta jos tää ei lopu 🤣
Apua, naurattaa. Törmäsin vahingossa tähän viime vuoden BBF:n sivuilla. :D
"Although they came to the attention of the (domestic) public after their authentic performance at the Eurovision Song Contest with the song Carpe Diem (which has as many as 10 million streams on the music platform Spotify), the band achieved global recognition thanks to the song New wave which they recorded with the legendary Elvis Costello."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lomaa ilman lonely stooria
Voi rakas kulta 🥺💚 Mä haluan halata häntä!
Törkeää. Pidä itsesi kurissa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se teksti siitä stoorista koskien faneja
"People, please stop barking at people and fans, bullying, talking behind their backs, anonymously speaking evil and spreading nonsense. I talked about it with Käärijä and he said that it had to STOP! Fortunately he plans to do something about it."
Miten se sananlasku menikään... ottaisi ensin pois malkan omasta silmästään.
Ärsyttää kyllä niin paljon, että stalkkaa K:ta hänen ollessaan lomalla ja menee sitten valittamaan hänelle miten muut fanit puhuu hänestä pahaa. K:lla varmaan olis lomallaan muutakin tekemistä kuin kuunnella juttuja fanidraamoista. Ja vielä kun tän kertojan omassa käytöksessä olis erittäin paljon korjaamisen varaa.
Sorry mut mua huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei 112! Olis pieni vieno pyyntö. Jos sattuis jotain jännää tapahtua esim. toinen ulkomaanmatka mahdollisesti Euroopan sisällä brotherin suuntaan, niin saisko siitä sitten pientä vinkkiä.
Kiitollisia löytyis varmaan aika monta.
Tai edes vihjailua milloin, jos ei syyskuussa..? Kiitos 😊🙏
Vierailija kirjoitti:
"Although they came to the attention of the (domestic) public after their authentic performance at the Eurovision Song Contest with the song Carpe Diem (which has as many as 10 million streams on the music platform Spotify), the band achieved global recognition thanks to the song New wave which they recorded with the legendary Elvis Costello."
Joo, tää on aika hauska :D Vähän kuin pistettäis tekoäly kirjoittamaan juttu. Että oikein on, sinne päin, naaah, mut ei sit ihan kuitenkaan :DD
Vierailija kirjoitti:
Mulla on soinut koko päivän päässä popsi popsi porkkanaa.... Revin kohta kallon irti selkärangasta jos tää ei lopu 🤣
Samoin, tuo rallatus soi pääkopassa. Plus valmistin porkkanoita lisukkeeksi ja tajusin vasta jälkeenpäin mikä siihen mahtoi inspiroida😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei 112! Olis pieni vieno pyyntö. Jos sattuis jotain jännää tapahtua esim. toinen ulkomaanmatka mahdollisesti Euroopan sisällä brotherin suuntaan, niin saisko siitä sitten pientä vinkkiä.
Kiitollisia löytyis varmaan aika monta.
Tai edes vihjailua milloin, jos ei syyskuussa..? Kiitos 😊🙏
Varaudu siihenkin ettei milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tää on aika hauska :D Vähän kuin pistettäis tekoäly kirjoittamaan juttu. Että oikein on, sinne päin, naaah, mut ei sit ihan kuitenkaan :DD
Toivon ettei tuo ollut joku Rekon yltiöoptimistinen PR-teksti, joka on rustattu ennen ko. biisin julkaisua, mutta sitä ei näytä löytyvän muualta, niin ehkä festari itse keksi sen.
Bojan ja Jeresuksen kosketus <3
https://www.tumblr.com/frikatilhi/761247675802927104?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ketjussa ole kyllä hajuakaan mistään Joker Outista. Ei edes mistään shippaamisesta. Tästä on tullut vain joku ihme Käärijän seksikultti.
Yes because yes.
Jeresuksen persporkkanat.
Missä tähän kulttiin tai sen pääjehuun voi yhtyä?
Jono!
Jono löytyy tuttuun tapaan muraalilta, sinne vain joukon jatkoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ketjussa ole kyllä hajuakaan mistään Joker Outista. Ei edes mistään shippaamisesta. Tästä on tullut vain joku ihme Käärijän seksikultti.
Yes because yes.
Jeresuksen persporkkanat.
Missä tähän kulttiin tai sen pääjehuun voi yhtyä?
Jono!
Jono löytyy tuttuun tapaan muraalilta, sinne vain joukon jatkoksi!
Nyt syöksyy porkkana anukseen! 🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lomaa ilman lonely stooria
Voi rakas kulta 🥺💚 Mä haluan halata häntä!
Törkeää. Pidä itsesi kurissa vaan.
Hän on mun.
Wiwibloggsilla taas äänestys, jossa Ruoska tällä hetkellä toisena BL ig boyn takana. Mut senhän tietää, ettei tämänkään tuloksia julkaista jos tulos ei ole toimittajalle mieluinen. Anyway, tässä linkki jos joku haluaa osallistua
https://wiwibloggs.com/2024/09/10/poll-who-should-win-the-ogae-song-con…
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggsilla taas äänestys, jossa Ruoska tällä hetkellä toisena BL ig boyn takana. Mut senhän tietää, ettei tämänkään tuloksia julkaista jos tulos ei ole toimittajalle mieluinen. Anyway, tässä linkki jos joku haluaa osallistua
Siellä on näemmä Sloveniasta ehdolla Bojanin tuttu Maja ja Italiasta tietysti Annalisa. :) Kiitos Aarni.
Hyvää huomenta rakas nautadom, iloista keskiviikkoa itse kullekin! 💚💙
Huomenta!
Kärtsy siirtynyt gallupin johtoon 😊
Taitaa olla hiljainen päivä tulossa. Otetaanko ajan kuluksi matkustajagallup? Eli nuolta ylös mikäli täällä päivän aikana piipahdat ja tän viestin näet.
Näin unta, että kirjoitin angstificin jossa oli Bojeren lisäksi useita muita parituksia, joista en oikeasti yhtään välitä, ja ajattelin, että laitan tämän anonyymiksi, ettei Vauvalla tule sanomista. Kauheaa kun unissaan tekee shippausrikoksia. :D Muistan itse ficistä vain hyvin angstisen tunnelman.
Kris. Se haluu Kärppy fanina hehkuttaa.