Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draamaa näköjään löytynyt Fuengirolan keikaltakin 🤔
https://www.tumblr.com/peri-peri-sauce/761051383637114880/im-not-someon…
Asianosaiseksi täällä epäilty laittoi tähän liittyen tänään stooria, josta tuli vähän erilainen kuva miten asiat olivat menneet. Tiedä sitten mitä siellä tapahtui. Olisi ihanaa jos kaikki tulisivat keikoillakin toimeen keskenään, eikä kukaan stalkkaisi ketään. Ja että eturiviin pääsisi aina uusia ihmisiä.
Asianosainen on ennenkin stalkannut ja salakuvannut, sekä kohdellut muita faneja tosi huonosti yleisössä, joten en paljon arvoa anna hänen versiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väligallup: kummalta toivoisitte enemmän K&B tapaamiseen vihjaavaa sisältöä vaikka jo tänään? K = peukku ylös, B = peukku alas?
Laitoin yläpeukun, mutta sitten aloin miettimään että kyllä se B on useammin hölöttänyt suunnitelmista etukäteen, eli luultavammin sieltä paljastuu.
Miksi se siihen vaikuttaa kummalta toivoisit vihjailua ennemmin?
Ei mitenkään 😁 vihjailuista muutenkin viis, kunhan nyt jotain matskua saadaan piakkoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/omppupiiras/761157251352363008/guys-you-are-in-p…
Jaa mikä hetero
Hieno piirros. Ja aika läheinen kontakti, jos tuo on mahdollisimman aidosta tilanteesta piirretty.
Hyissaatana, silmiä särkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse siellä enkä tätä ole ollut näkemässä mut hyvin mahdollista koska Suomessakin ollut vastaavaa, mut "satoja" espanjalaisfaneja ei kyllä ollut paikalla ...
No ehkä tuo "satoja espanjalaisfaneja" ei ollut jutun pointti vaan se, että nuo fanit etuilivat valehtelemalla, että heillä on vip-liput. Mutta kuinka vähän siellä siis sitten oli yleisöä, jos espanjalaisten määrä jäi niin vähäiseksi, ettei voi puhu sadoista?
Kokonaismäärä ehkä ton 200. En tiedä vaikea sanoa.
Onhan tosta keikasta ollut kuvia ja videoita, joissa näkyy yleisö, eikä mitenkään yleisömäärä ollut vain 200. Näkemieni kuvien perusteella veikkaisin 1000, eli uskon kyllä, että espanjalaisfanejakin on ollut satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette nautakollegat puuhailleet tänään?😄
Yrittänyt keräillä itseäni siivoamaan ja muutenkin valmistelemaan kotia ulkkarivieraita varten. Ei ole onnistunut kun vieläkin on porkkanamayhemit vähän vaiheessa. Eli yöllä sitten tehdään hiki hatussa hommia varmaan. Töihinkin pitäisi lähteä huomenna kuudelta
Tarjootko vieraille keitettyjä porkkanoita vai ehkä raastetta?
Käytithän ne ensin oikeaoppisesti perseessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon nussinut kaks kertaa tänään. Eka kerta lounastauolla kollegan kanssa, hiton kuumaa ja tulista seksiä kiireellä.
Toinen kerta kotona oman ukon kanssa ja se oli vähän ... No vähintään erikoista.
Ja kyllä on vähän paska olla.
Erikoista millä lailla?
Ja turha sun on syyllisyyttä potea kun olet kerran tälle tielle lähtenyt.
No koska hyvin harvoin oon saman päivän aikana molempien kanssa. Tuntui tavallaan kiihottavalta mut samalla myös helvetin oudolta, ja siksikin et koska kotona ei juurikaan ole mitään arkiseksiä. Tuli omituinen olo et ihan ku mies olis testannut mua jotenkin.
Olit varmaan vaan pantavan näköinen sen ekan puuhailun jäljiltä.
Oho, en tosiaan ajatellut asiaa näin, mut tuskin. Luulen et syyllisyys paistoi naamasta vaikka välissä oli tunteja. Ehkä siinä on jotain samaa "hehkua". Toivottavasti. En tiedä mitä tekis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asianosaiseksi täällä epäilty laittoi tähän liittyen tänään stooria, josta tuli vähän erilainen kuva miten asiat olivat menneet. Tiedä sitten mitä siellä tapahtui. Olisi ihanaa jos kaikki tulisivat keikoillakin toimeen keskenään, eikä kukaan stalkkaisi ketään. Ja että eturiviin pääsisi aina uusia ihmisiä.
Asianosainen on ennenkin stalkannut ja salakuvannut, sekä kohdellut muita faneja tosi huonosti yleisössä, joten en paljon arvoa anna hänen versiolle.
Joo melko paska maku jää tälläistä stooreista suuhun, kun kyseinen ihminen on nauranut mulle päin naamaa kun oon huomauttanut hänen tönimisestä ja kyynärpäätaktiikasta. Sekä puhunut helvetin rumasti, enkä nyt viitsi toistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat Superfanin stooria, niin siinä ei kyllä avata asiaa millään lailla. Vihjaillaan vaan epämääräisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse siellä enkä tätä ole ollut näkemässä mut hyvin mahdollista koska Suomessakin ollut vastaavaa, mut "satoja" espanjalaisfaneja ei kyllä ollut paikalla ...
No ehkä tuo "satoja espanjalaisfaneja" ei ollut jutun pointti vaan se, että nuo fanit etuilivat valehtelemalla, että heillä on vip-liput. Mutta kuinka vähän siellä siis sitten oli yleisöä, jos espanjalaisten määrä jäi niin vähäiseksi, ettei voi puhu sadoista?
Okei kuulostaa paljolta mut en osaa kyllä yhtään arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tosta keikasta ollut kuvia ja videoita, joissa näkyy yleisö, eikä mitenkään yleisömäärä ollut vain 200. Näkemieni kuvien perusteella veikkaisin 1000, eli uskon kyllä, että espanjalaisfanejakin on ollut satoja.
Tyhjältä näyttää, sivuillakin aika lähellä lavaa väljää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo melko paska maku jää tälläistä stooreista suuhun, kun kyseinen ihminen on nauranut
Superfanikin on 40+ et käytöstavat? Ei ole mikään tytönhutale edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on se sama henkilö, josta täällä puhuttiin muutamaa sivua aiemmin, niin en ihan välttämättä uskoisi hänen versiotaan. Oon myös itse joutunut useampaan kertaan keikoilla näkemään millä keinoilla hän pääsee sinne eturiviin ja niin on monet muutkin, joten toi on kyllä häneltä aivan tuttua käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsy vois joskus keikan alussa kuuluttaa että nyt takarivi eteen ja eturivi taakse. Muuten ei keikka ala. Hyppyyttäähän hän muutenkin tyyppejä siellä CCC-kyykyillä.😁
Härtsä taisi jäädä Kärtsän seuraksi Espanjaan, koska kuvasi sen Mr Lonely stoorin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo melko paska maku jää tälläistä stooreista suuhun, kun kyseinen ihminen on nauranut
Käypä katsomassa sen stoori. On oikein Kn kans puhunut, kuinka fanien kiusaamisen täytyy loppua 🙄. Uskookohan K kaiken, mitä nää fanit sanoo?
Kai se superfän oli todella kutsuttu sitten sinne. Ja kaks ystävää mut ei kai sitä koko helvetin laumaa. Mua huvittaa lähinnä toi miten on puhunut Jeren kans asioista lippuihin liittyen... Voi vttu morjes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon nussinut kaks kertaa tänään. Eka kerta lounastauolla kollegan kanssa, hiton kuumaa ja tulista seksiä kiireellä.
Toinen kerta kotona oman ukon kanssa ja se oli vähän ... No vähintään erikoista.
Ja kyllä on vähän paska olla.
Erikoista millä lailla?
Ja turha sun on syyllisyyttä potea kun olet kerran tälle tielle lähtenyt.
No koska hyvin harvoin oon saman päivän aikana molempien kanssa. Tuntui tavallaan kiihottavalta mut samalla myös helvetin oudolta, ja siksikin et koska kotona ei juurikaan ole mitään arkiseksiä. Tuli omituinen olo et ihan ku mies olis testannut mua jotenkin.
Olit varmaan vaan pantavan nä
Oho, en tosiaan ajatellut asiaa näin, mut tuskin. Luulen et syyllisyys paistoi naamasta vaikka välissä oli tunteja. Ehkä siinä on jotain samaa "hehkua". Toivottavasti. En tiedä mitä tekis.
Kokemuksesta: päätä haluatko jatkaa miehesi kanssa. Jos kyllä, sen jälkeen mietit onko se toinen panokaveri tarpeellinen. Jos kyllä, et tuhlaa aikaasi tuntemaan syyllisyyttä koska ilmeisesti se tyyppi tai ne panot on sulle kuitenkin jossain mielessä elintärkeitä. Pelaat mahdollisimman varman päälle ettet jäisi kiinni, mutta tiedostat kuitenkin että niin saattaa tapahtua ja siinä rytäkässä voi mennä kaikki. Missään omantunnontuskissa ei kannata mennä tunnustamaan, koska se ei oikeasti palvele kenenkään muun etua.
Jos tää kuulostaa liian hankalalta, niin sitten eroat, sanot miehelle että haluat avoimen suhteen, tai lopetat pettämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jerelle on kuulema puhuttu. Jerppa varmaan et ei taas jaksais. Käyttäytykää lapset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla :( Ymmärrän, että sinua ärsyttää kun toinen kirjoittaa kertoneensa Kärtsälle kiusaajista, mutta onkin itse se joka on myös kiusannut.
Mulla ei onneksi ole kokemusta huonosta käytöksestä Kärtsän tai Joksujenkaan keikalla, vaan olen aina tavannut ihania ihmisiä, kukaan ei ole (tahallaan) töninyt tai muuten kohdellut huonosti. Mutta en ole koskaan myöskään ollut eturivin tuntumassa.
Ollut ihan jäätävä väsymys koko päivän ja viikon pisin työpäivä hoidettavana, blaa. Vähän olen yrittänyt ficciäkin naputella. Turhauttaa kun koko lopputarina olisi päässä valmiina lähes virkkeen tarkkuudella, kun vain jaksaisi kirjoittaa. Töistä tuli paljon inspiraatiota muihin kirjoitusjuttuihin ja sain ne sentään ranskiksilla ylös. Ulkona on satanut koko päivän ja mielialakin ollut vähän surkea erinäisten asioiden takia, mutta just tällä hetkellä vatut ja mustikat piristävät. Ei haittaisi kyllä jokin yllätysmayhem tähän. Tai edes uusi ficci. :)