Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä mahtaakohan tuo radioasema, jossa B oli tänään, joutua bändin boikottiin tuon tunkeilevan kysymyksen takia, joka selvästi aiheutti ikäviä fiiliksiä hänelle. Uutta singleä ja albumia pitäisi kuitenkin promota niiden ilmestyessä, joten ehkä heillä ei ole varaa kieltäytyä jos tämä (ilmeisesti maan suosituimpiin kuuluva) asema pyytää haastattelua levyhin liittyen. Joksut ovat olleet saman juontajaparin haastateltavina aiemminkin, mutta silloin on fiilikset olleet iloisemmat.
Mietin samaa, että ei varmaan enää B välttämättä halua mielellään tän haastattelijan haastateltavaksi. Voi olla, että albumia koskevaan haastatteluun saavat sitten muun bändin, mutta eivät enää B:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää pääketju? En haluais pitää montaa välilehteä keskusteluja auki, mutta Puutarhassakin on aktiivista keskustelua menossa.
Siis tämä on Loverpool, ihan paattipaatti jos sitä meinasit. 🎉 Mulla sama ettei usea keskustelu oikein onnistu, siksi oon vaan vauvalla.
Tällä hetkellä vähän hölmöä, kun monet näyttää jääneen puutarhaan niin samat aiheet pyörii kahdessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää pääketju? En haluais pitää montaa välilehteä keskusteluja auki, mutta Puutarhassakin on aktiivista keskustelua menossa.
Siis tämä on Loverpool, ihan paattipaatti jos sitä meinasit. 🎉 Mulla sama ettei usea keskustelu oikein onnistu, siksi oon vaan vauvalla.
Tällä hetkellä vähän hölmöä, kun monet näyttää jääneen puutarhaan niin samat aiheet pyörii kahdessa ketjussa.
Sen kun olet itse siellä, missä parhaiten viihdyt. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toi on vähän hankalaa. En oo ehtinyt tänään kuin vasta vähän vilkuilla palstoja ja paljon on nyt tullut sivuja molempiin, enkä oikein tiedä, että kumpaa nyt sitten lukisin. Molempia ei oikein ehtisi, mutta ehkä pakko ainakin silmäillä.
Mä en oikein enää tiedä missä pitäs olla 😭 Oon seilannut tän, Puutarhan ja Kompostin välillä ja ekan kerran koko tän 1,5 vuoden aikana! Aiemmin vauvalla aina paatilla ja muutaman hätätilanteen ollessa akuutti Puutarhassa. Nyt oon ihan hukassa ja tuntuu et porukka levinnyt täysin.
Mä oon kanssa sellanen, etten käy muissa ketjuissa, joten niiden menosta en tiedä, kun oon vaan täällä. Jotenka pahoittelut, jos jostain samasta aiheesta tuun joskus kirjoittaneeksi kun toisaalla. Mulle tää alusta on vaan sellanen, että viihdyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä eilisestä keikasta. Kärtsä selvästi nosti esiin itselleen ajankohtaisia asioita, kun puhui levyn tekemisestä, pc:stä ja eurotourista. Jäin itse siihen vaikutelmaan, että joku oli vituttanut ennen keikkaa näiden spiikkien perusteella ja oma tulkintani on että varmaan jossain levyyn liittyvässö oli joutunut tekemään sellaisen kompromissin, joka ei itseä niin miellyttänyt. Mutta kun yleisö oli niin mahtavasti messissä kaikessa niin ilo ja onnellisuus palasi kasvoille. En kestä miten yllättynyt se oli taas saamastaan vastaanotosta ja rakkaudesta.
Vedät nyt kyl omia tulkintoja täysin tyhjästä, mikään ei viittaa siihen että K ois joutunut tekemään jotain itselleen epämiellyttävää kompromissia. Sillä oli jo yksi keikka aikaisemmin samana päivänä, ja myöhästyi tältä keikalta, niin jos jokin v*tutti niin eiköhän se ollut mikä vaan olikaan aiheuttanut myöhästymisen
Niin Käärijähän ei itse koskaan tee virheitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toi on vähän hankalaa. En oo ehtinyt tänään kuin vasta vähän vilkuilla palstoja ja paljon on nyt tullut sivuja molempiin, enkä oikein tiedä, että kumpaa nyt sitten lukisin. Molempia ei oikein ehtisi, mutta ehkä pakko ainakin silmäillä.
Miksi on pakko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä eilisestä keikasta. Kärtsä selvästi nosti esiin itselleen ajankohtaisia asioita, kun puhui levyn tekemisestä, pc:stä ja eurotourista. Jäin itse siihen vaikutelmaan, että joku oli vituttanut ennen keikkaa näiden spiikkien perusteella ja oma tulkintani on että varmaan jossain levyyn liittyvässö oli joutunut tekemään sellaisen kompromissin, joka ei itseä niin miellyttänyt. Mutta kun yleisö oli niin mahtavasti messissä kaikessa niin ilo ja onnellisuus palasi kasvoille. En kestä miten yllättynyt se oli taas saamastaan vastaanotosta ja rakkaudesta.
Vedät nyt kyl omia tulkintoja täysin tyhjästä, mikään ei viittaa siihen että K ois joutunut tekemään jotain itselleen epämiellyttävää kompromissia. Sillä oli jo yksi keikka aikaisemmin samana päivänä, ja myöhästyi tältä
Höpö höpö. Artisti on artisti. Eihän se nyt ole ainut artisti tai esiintyvä taiteilija maailmassa. Tuskin on mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kanssa sellanen, etten käy muissa ketjuissa, joten niiden menosta en tiedä, kun oon vaan täällä. Jotenka pahoittelut, jos jostain samasta aiheesta tuun joskus kirjoittaneeksi kun toisaalla. Mulle tää alusta on vaan sellanen, että viihdyn.
Samoin, tää keskustelu ainut missä oon.
Ketään joka ostanut sen Kn kesäkiertue t- paidan? Minkä hintainen oli ja onko väljää mallia? Olisin hyvin kiitollinen tiedosta 💚
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein enää tiedä missä pitäs olla 😭 Oon seilannut tän, Puutarhan ja Kompostin välillä ja ekan kerran koko tän 1,5 vuoden aikana! Aiemmin vauvalla aina paatilla ja muutaman hätätilanteen ollessa akuutti Puutarhassa. Nyt oon ihan hukassa ja tuntuu et porukka levinnyt täysin.
Ai miten levinnyt ? Eihän täällä nytkään kukaan tiedä kuka kukakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ketään joka ostanut sen Kn kesäkiertue t- paidan? Minkä hintainen oli ja onko väljää mallia? Olisin hyvin kiitollinen tiedosta 💚
Nyt jos en valehtele, niin 34 euroa taisi olla. Mä otin yhden koon isomman kun normaalisti ja on ollut tosi hyvä.
En jaksa itsekään tuota toista palstaa, toivottavasti saadaaan pitää paatti täällä ja mahdollisimman monta seilaajaa mukana!
En haluu kotiin, kuinka siitä on nii vaikee ottaa koppii, ne nokkii, naputtaa, sanoo "ala laputtaa" ja koittaa ulos taluttaa, taas tartun kapulaan...
En kestä toi MC reelsi ihan liian söpö auringonpaiste Boitsu. 😍🤗😌💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika riskialtista B:lle kommentoida noin, kun melko varmasti on ihmisiä jotka käy päälle jos yhtäkkiä selviäisi, että heillä oiskin suhde. Sen sijaan parempi linja olisi ollut vain sanoa ettei halua kommentoida yksityiselämäänsä. Ihan kuten Jertsu tekee. Itse tässä kohtaa mielummin uskon B:n sanoja. Toki kaikkia suhteita ei voi selittää yksinkertaisesti.
En halua kommentoida ois johtanut vaan paljon pahempiin juoruihin. Fiksu vastaushan toi oli, ei jätä spekuloitavaa ihmisille.
Ei jätä spekuloitavaa 😂😂
Kärtsän vaeltava käsi ja suu on koskenut montaa eri kohtaa Boitsusta 😂