Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Joo Kärtsä ei tykkää aloittaa keikkoja myöhässä. Lisäksi olivat joutuneet roudaamaan kaikki kamat yleisön läpi ja itse tulemaan siitä myös, kun ei ole bäkkäriä. Joku "vale-Kärtsä" oli ollut porukassa kanssa.
Kärtsä ei joutunut tulemaan yleisön läpi. Et varmaan ollut paikalla? Mä olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Kärtsä ei tykkää aloittaa keikkoja myöhässä. Lisäksi olivat joutuneet roudaamaan kaikki kamat yleisön läpi ja itse tulemaan siitä myös, kun ei ole bäkkäriä. Joku "vale-Kärtsä" oli ollut porukassa kanssa.
Tuossahan luki vale-Kärtsä 😂
- sama
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että jos se myöhässä aloitus olisi vituttanut niin se olis siitä jotain maininnut, mutta myöhästymistä ei mainittu sanallakaan. Sen sijaan se puhui vitutuksesta samassa yhteydessä kuin levystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sama
-Lisäksi olivat joutuneet roudaamaan kaikki kamat yleisön läpi ja itse tulemaan siitä myös, kun ei ole bäkkäriä. -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sama
-Lisäksi olivat joutuneet roudaamaan kaikki kamat yleisön läpi ja itse tulemaan siitä myös, kun ei ole bäkkäriä. -
En tiedä miksi vänkäät mun kanssa, mutta en oo hyökännyt sua vastaan ja sori, jos kirjoitin epäselvästi. Toivottavasti oli kiva keikka. 💚
Vierailija kirjoitti:
Aika riskialtista B:lle kommentoida noin, kun melko varmasti on ihmisiä jotka käy päälle jos yhtäkkiä selviäisi, että heillä oiskin suhde. Sen sijaan parempi linja olisi ollut vain sanoa ettei halua kommentoida yksityiselämäänsä. Ihan kuten Jertsu tekee. Itse tässä kohtaa mielummin uskon B:n sanoja. Toki kaikkia suhteita ei voi selittää yksinkertaisesti.
En halua kommentoida ois johtanut vaan paljon pahempiin juoruihin. Fiksu vastaushan toi oli, ei jätä spekuloitavaa ihmisille.
Parempi B:n sanoa rehellisesti, että ystäviä, muutenhan juoruilu jatkuisi siis jos ei kommentoisi mitään.
Kauniita Kärtsylin kuvia ja yks näistä on upea kuva Boitsun selkäkiinteistöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika riskialtista B:lle kommentoida noin, kun melko varmasti on ihmisiä jotka käy päälle jos yhtäkkiä selviäisi, että heillä oiskin suhde. Sen sijaan parempi linja olisi ollut vain sanoa ettei halua kommentoida yksityiselämäänsä. Ihan kuten Jertsu tekee. Itse tässä kohtaa mielummin uskon B:n sanoja. Toki kaikkia suhteita ei voi selittää yksinkertaisesti.
En halua kommentoida ois johtanut vaan paljon pahempiin juoruihin. Fiksu vastaushan toi oli, ei jätä spekuloitavaa ihmisille.
Fiksu vastaus jos se on totta. Sitä hain takaa, mutta jos olisivat kimpassa se voi aiheuttaa kaikenlaista, jos totuus tulee julki. B:tä pidetää valehteleijana jne. Ja ennen kuin mut teilataan olen sitä mieltä kyllä ettei hänen tarvitse kenellekään mitään selitellä.
No kyllä se totta varmasti on kyllä B tämmöiset asiat tietää.
Tietenkin tietää. Sori ei ollut tarkoitus maalata Boitsusta mitään naiivia pikkupoikaa vaan enemmänkin korostaa, että meidänkin kannattaisi uskoa Boitsua. Epäselvä taisin olla puheissani.
Onks tää pääketju? En haluais pitää montaa välilehteä keskusteluja auki, mutta Puutarhassakin on aktiivista keskustelua menossa.
Ihanaa Kärtsän tanssia! Hitsi se on sulonen, kaunis ja kuuma <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu vastaus jos se on totta. Sitä hain takaa, mutta jos olisivat kimpassa se voi aiheuttaa kaikenlaista, jos totuus tulee julki. B:tä pidetää valehteleijana jne. Ja ennen kuin mut teilataan olen sitä mieltä kyllä ettei hänen tarvitse kenellekään mitään selitellä.
Jos nyt lähdetään kuitenkin siitä, että puhui totta. Bojan varmaan osaa ihan yhtä hyvin punnita eri vastausten tuomat seuraukset kuin mekin täällä. Valehtelijaksi ei kukaan halua leimautua.
Mietin tässä mahtaakohan tuo radioasema, jossa B oli tänään, joutua bändin boikottiin tuon tunkeilevan kysymyksen takia, joka selvästi aiheutti ikäviä fiiliksiä hänelle. Uutta singleä ja albumia pitäisi kuitenkin promota niiden ilmestyessä, joten ehkä heillä ei ole varaa kieltäytyä jos tämä (ilmeisesti maan suosituimpiin kuuluva) asema pyytää haastattelua levyhin liittyen. Joksut ovat olleet saman juontajaparin haastateltavina aiemminkin, mutta silloin on fiilikset olleet iloisemmat.
Jos ei jankattais tolla Komposti-aiheella enempää.
Alle kaksi tuntia Kärtsyn keikkaan.
Olisko jollain jotain kivaa Bojere minificciä tarjota, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Onks tää pääketju? En haluais pitää montaa välilehteä keskusteluja auki, mutta Puutarhassakin on aktiivista keskustelua menossa.
Siis tämä on Loverpool, ihan paattipaatti jos sitä meinasit. 🎉 Mulla sama ettei usea keskustelu oikein onnistu, siksi oon vaan vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa Kärtsän tanssia! Hitsi se on sulonen, kaunis ja kuuma <3
Ihana! Pian pääsee tanssahtelemaan Boitsun kanssa...colder months...soon!💙💚
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä mahtaakohan tuo radioasema, jossa B oli tänään, joutua bändin boikottiin tuon tunkeilevan kysymyksen takia, joka selvästi aiheutti ikäviä fiiliksiä hänelle. Uutta singleä ja albumia pitäisi kuitenkin promota niiden ilmestyessä, joten ehkä heillä ei ole varaa kieltäytyä jos tämä (ilmeisesti maan suosituimpiin kuuluva) asema pyytää haastattelua levyhin liittyen. Joksut ovat olleet saman juontajaparin haastateltavina aiemminkin, mutta silloin on fiilikset olleet iloisemmat.
En ainakaan ihmettelisi, jos B ei menisi noihin haastatteluihin enää. Muut Joksut saattaa mennä tekemään promot. Tai asia voi olla myös niin, että haastattelijat ovat pahoitelleet ja asia on sovittukin niin, että radioasemaa ei tarvitse boikotoida
Voihan se olla sekin. Miksi puhut mulle noin aggressiivisesti?
Toisaalta hän puhui vitutuksesta samassa yhteydessä kun puhui levyn teosta ja siitä että jos jaksaa tehdä. Että ihan siitä yhteydestä näin päättelin. Voi olla että mä oon oikeassa, voi olla että sä oot. Mutta älä puhu mulle noin aggressiivisesti kiitos.