Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haloo? Kirjoitinkin: "miten se tarinan kuunteleminen ois muuttunut, jos K ois sanonut olleensa lomalla vaikka Hannun kanssa? Kaveri kuin kaveri, eiks niin? Sille, "joka ei fanita niin paljoa, että tietäis"
Lainaa koko teksti sitten. Itse sanoit, että outoa olisi ollut fanittaa tuohon asti tietämättä. Se vaan ettei keikalle mennäkseen tarvitse olla fani. Hyvin voi olla tietämättä. Ja varmaan siitä Hannustakin yleensä sanottaisiin, että niin kaverini se ja se.. Tuossa sanottiin mielestäni vain olin Bojanin kanssa lomalla ja se huvitti.
Ei tuo silti mitään välttämättä tarkoita. Saa se silti ottaa korvaan ha huvittaa.
Häh? Niin sanoin, että on outoa fanittaa noin kauan ja ei-tietää. Sehän ei ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että keikalla voisi käydä ei-niin-fanejakin, minkä siis mainitsin m
Et edes muista enää mitä sanoit. Totuus on, että yleensä tarinassa esitellään se henkilö jollain tavalla oli hän Seppo tai Teppo tai vaikka Heikki. Tässä ei sitä tehty ja se on epätyypillistä.
Ja edelleen itse mainitsit että olisi outoa fanittaa näik kauan tietämättä vaikkei tuolla asialla ole mitään merkitystä asian kannalta ja et maininnut sanaakaan alunperin siitä että keikalla voisi olla fanittamatta ollenkaan. Ei yleisössä oleva henkilö välttämättä tiedä kuin euroviisut ja nimen Käärijä tai vaikka olla nähnyt tuolla niitä drag esityksiä joissa aiheena on myös ollut Käärijän chachacha
En katso tarpeelliseksi, että K ois esitellyt, sanoessaan ollessaan lomalla jonkun kanssa, että tämä "joku" on kaveri. Aika oletettavaa varmaan, että Seppo on kaveri? Tai tässä tapauksessa Bojan? Mutta sä juutuit nyt siihen, että toooosi outoa, ettei K sano enää esittelyä Bojanista, että hän on mun kaveri? Mun mielestä se on just hyvä, ettei sano. Miksi se pitäisi enää esitellä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sielä yleisössä taatusti kaikki tienneet kuka on Bojan. Toki se nyt voi mennä K ajattelemattomuuden piikkiin ettei esitellyt yhtään. Eikä toki kerro mitään selkeää. Vaan kyllä se vähän hassu tapa on kun kyseessä on ihan eri gentrenkin ihminen. Joku viisuihin viittauskin esim olisi riittänyt ja ollut tavallisempaa
Miksi ihmeessä sen olisi pitänyt esitellä 😂. Sorry mut nää jutut on ihan pölvästejä.
Vierailija kirjoitti:
Olin Logomon pikkujoulukeikailla viime vuonna ja siellähän K aloitteli puhumaan Joker Outista ja siellä huomasi selvästi että läheskään kaikki ei todellakaan tiennyt bändiä. Mut siellä oli tietty muitakin esiintyjiä ja varmaan vähän epätyypillinen yleisö
veikkaisin et jos menisin Kärtsän keikalle ihan kenen tahansa mun kaverin kanssa, ja alkais Bojan potpurit, niin he olis hyvin ihmeissään😅. Eivät todellakaan tiedä kuka hän on, vaikka tietysti K:n tietävät, mut eivät varsinaisesti fanita
Itselläni on kavereita, jotka seuraa K:ta somessa, mutta ei niillä ole mitään kuvaa kuka B on. Ehkä ovat joskus nähneet jonkun somepostauksen, mutta ei henkilö ole jäänyt mieleen. Luulen, että suurella osalla hc-fanien ulkopuolella tilanne on sama. Täällä vain jotenkin kuvitellaan, että kaikki ajattelee ja fanittaa samalla tavalla kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei sielä yleisössä taatusti kaikki tienneet kuka on Bojan. Toki se nyt voi mennä K ajattelemattomuuden piikkiin ettei esitellyt yhtään. Eikä toki kerro mitään selkeää. Vaan kyllä se vähän hassu tapa on kun kyseessä on ihan eri gentrenkin ihminen. Joku viisuihin viittauskin esim olisi riittänyt ja ollut tavallisempaa
Joo, mainitsis nyt edes bändin ja käskis käydä kuuntelemassa, kun kerran nokkamiehestä aina höpistä pitää. 😄
Vierailija kirjoitti:
Olin Logomon pikkujoulukeikailla viime vuonna ja siellähän K aloitteli puhumaan Joker Outista ja siellä huomasi selvästi että läheskään kaikki ei todellakaan tiennyt bändiä. Mut siellä oli tietty muitakin esiintyjiä ja varmaan vähän epätyypillinen yleisö
veikkaisin et jos menisin Kärtsän keikalle ihan kenen tahansa mun kaverin kanssa, ja alkais Bojan potpurit, niin he olis hyvin ihmeissään😅. Eivät todellakaan tiedä kuka hän on, vaikka tietysti K:n tietävät, mut eivät varsinaisesti fanita
Kyllä Bojanin tajuaa kaveriksi. Se on selvää, ettei jollain muiden artistien yhteiskeikalla monikaan tiedä, aika harva varmaan oli siellä yksin Käärijän takia.
Koska kaikki eivät tunne Bojania yleisössä ja tarinan kerrontaan se kuuluu oleellisena osana kun kerrot ihan vieraille ihmisille. Eihän tuossa nyt tarvitsisi mitään ihmeellistä edes sanoa, että asia olisi johdonmukaisempi ja tavallisempi tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää puhua typerillä enkkutermeillä "shippaaminen"? Typetä ketju, jossa tarinat ei ole enää edes totta...
Ei shippaaminen ole ikinä ollutkaan totta. Jos et tiennyt.
Paitsi heille jotka oikein kirjeitä lähettelee kys.osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sen olisi pitänyt esitellä 😂. Sorry mut nää jutut on ihan pölvästejä.
Itse olet pölvästi jos et osaa keskustella kuin tuolla tasolla
Eikö kukaan 😅 Eikö kukaan oikeasti osaa nyt saada kiinni siitä mikä tän stoorin pointti oli
Miksi se kerrottiin
Vai oliko se nyt vaan joku täytelöpinä mikä yhtäkkiä tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan tiennyt kaikki B:ta, mutta mitä väliä. Juttu oli yleisöstä hauska, eikä jutun kaverin henkilöllisyydellä mitään väliä. Ei K:n tehtävä ole mitään B esittelyä pitää vaan vetää omaa keikkaa. Juttu oli varmasti spontaani tarina, joka tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä Kärtsä ees sanoo tos Bojan stoorissa en oikeen saa kaikesta selvää?
Jotain kuinka he oli baarissa yhdessä lomallaan ja siellä joku 10v lapsi lauloi aamuyöllä ehkä klo 2 karaokea todella hyvin. Bojan kehui pojalle hänen lauluaan, mutta pojan brittilänen isä suuttui siitä ja sanoi jotain, että poika ei ole mikään laulaja vaan nyrkkeilijä. Ja sen jälkeen se 10v poika alkoi tehdä nyrkkeily ja tappeluliikkeitä Bojania kohti ja Kärtsä ja Bojan oli ihan että WTF 😂
Suuttuiko se lapsikin siis kehuista? Tykkäsi laulaa, mutta ei tykännyt, että kehutaan.
Ei kai sitä nyt pidä tehdä mitään. Mutta omaan korvaan tuo nyt kuulosti aika erikoiselta ja huvittavalta kun kyseessä on vielä niin eri gentret ja maatkin. Bojanista on tullut vahva osa Käärijä universumia omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka K sanoisi että hei tuolta on lamppu palanut katosta niin jollain kumman tavalla se liittyisi Bojaniin ja suhteeseen. Esim hän vihjailisi Kyproksen pimeistä öistä tähtitaivaan alla Bojanin kanssa.
En kyllä puhunut mistään suhteesta tuossa sanaakaan. Se, että oma mielesi loihti sen osaksi asiaa lienee oma ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan 😅 Eikö kukaan oikeasti osaa nyt saada kiinni siitä mikä tän stoorin pointti oli
Miksi se kerrottiin
Enpäs tiedä, mutta selvästi Kärtsä oli sitä juuri tuonne säästellyt. 😄
Monestihan se menee niin, että kumppanista puhutaan nimellä ja kavereista "kaveri" tai "kaveri X". En siis todellakaan väitä, että Kärtsä itse ajattelisi noin puhuessaan Bojanista, mutta jos esim. minulle työkaveri sanoisi, että "oltiin Minnan kanssa lomalla" ja en tietäisi kuka on Minna eikä olisi tietoa muunnimisestä kumppanista tai epäyhteensopivasta seksuaalisesta suuntautumisesta, niin olettaisin, että olen varmaan unohtanut/missannut, että hän on yhdessä Minnan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kerrottiin
No se mies ja poika olivat olleet brittejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt pidä tehdä mitään. Mutta omaan korvaan tuo nyt kuulosti aika erikoiselta ja huvittavalta kun kyseessä on vielä niin eri gentret ja maatkin. Bojanista on tullut vahva osa Käärijä universumia omalla tavallaan.
Mikä on gentre ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi hassu tapa, jos ystävä on eri musiikkigenrestä kuin K??? Olla esittelemättä ystäväksi. Pitääkö kaikista ihmisistä sanoa ammattikin, ennen kuin kertoo mitä teki heidän kanssaan? Ja siis joo, yleisesti ottaen minuakin ärsyttää, jos kaverini kertoo minulle juttua jostain ihmisestä vain tämän nimellä esittelemättä miten tuntevat, mutta minusta taas ois vähän tökeröä enää tässä vaiheessa esitellä Bojania. Jos sä oot Käärijän keikalla, muttet tiedä, kuka Bojan on, niin voit mennä vaikka vessakoppiin istumaan ja mietiskelemään, että mik
Ehkä itse tarvitset nyt sitä taukoa vaikka vessakopissa. Otit liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka K sanoisi että hei tuolta on lamppu palanut katosta niin jollain kumman tavalla se liittyisi Bojaniin ja suhteeseen. Esim hän vihjailisi Kyproksen pimeistä öistä tähtitaivaan alla Bojanin kanssa.
I know what you mean... 😆
Oma elämä on ihan samanlaista 🤭