Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31821/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin unta jossa mulle kirkastui se, että nyt pitäisi tietää, asuuko K sinkkutaloudessa vaiko ei. Eli se on seuraava askel saada selville se. En siis aio tietenkään itse stalkata asiaa, vaan odottaa kiltisti merkkejä someen tai Seiskan paljastuksia. Koska jos K olisi sinkku, se olisi hyvin mieeelenkiintoista, vaikka Bojan olisikin vielä sanonut, että katellaan... Ja K kärvistelisi yksin ja joutuisi miettimään, että maybe some day... 

Niin eihän K kauaa yksin halua kämpässään asua. Se ylipuhuisi Bojanin asumaan Suomeen. Siksihän Bojan opiskelee kuitenkin suomea ja tänne voi tulla ensin hengaamaan, totuttelemaan, kokeilemaan olemista 🤗

Minä tiedän vastauksen tähän.

Kuinka tiedät? (Muka)

Suomi on pieni maa

Vierailija
31822/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle otti korvaan se ettei edes esitelty kuka Bojan. Aika on vakiintunut asema kun ei tarvitse edes kertoa taustaa kenestä puhutaan. Ei tuollakaan keikalla voinut olla näitä tosifaneja kyik muutama kymmen max. 

Tarina ei kerro täysin miksi mies tunsi tarvetta tuohon, mutta voihan sitä spekuloida Eikä siinä minusta mitään väärää ole kunhan ei totena huutele. 

Kyllä uskon, että käytännössä kaikki tuolla tiesi, kuka on Bojan. Aika jännä ois ollut tänne saakka fanittaa, mutta ei tietää, kuka on Bojan. Ja ellei tiennyt, miten se tarinan kuunteleminen ois muuttunut, jos K ois sanonut olleensa lomalla vaikka Hannun kanssa? Kaveri kuin kaveri, eiks niin? Sille, joka ei fanita niin paljoa, että tietäis. Tai ei shippaa.

Ei todellakaan kaikki tiedä kuka on B, mutta tuon tarinan kannalta sillä ei ollut mitään väliä kun se ei ollut se pointti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31823/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle otti korvaan se ettei edes esitelty kuka Bojan. Aika on vakiintunut asema kun ei tarvitse edes kertoa taustaa kenestä puhutaan. Ei tuollakaan keikalla voinut olla näitä tosifaneja kyik muutama kymmen max. 

Tarina ei kerro täysin miksi mies tunsi tarvetta tuohon, mutta voihan sitä spekuloida Eikä siinä minusta mitään väärää ole kunhan ei totena huutele. 

Kyllä uskon, että käytännössä kaikki tuolla tiesi, kuka on Bojan. Aika jännä ois ollut tänne saakka fanittaa, mutta ei tietää, kuka on Bojan. Ja ellei tiennyt, miten se tarinan kuunteleminen ois muuttunut, jos K ois sanonut olleensa lomalla vaikka Hannun kanssa? Kaveri kuin kaveri, eiks niin? Sille, joka ei fanita niin paljoa, että tietäis. Tai ei shippaa.

Ei todellakaan kaikki tiedä kuka on B, mutta tuon tarinan kannalta sillä

Säälin kyllä, että osa fanittaa pelkkää Kärtsää.

Vierailija
31824/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin unta jossa mulle kirkastui se, että nyt pitäisi tietää, asuuko K sinkkutaloudessa vaiko ei. Eli se on seuraava askel saada selville se. En siis aio tietenkään itse stalkata asiaa, vaan odottaa kiltisti merkkejä someen tai Seiskan paljastuksia. Koska jos K olisi sinkku, se olisi hyvin mieeelenkiintoista, vaikka Bojan olisikin vielä sanonut, että katellaan... Ja K kärvistelisi yksin ja joutuisi miettimään, että maybe some day... 

Niin eihän K kauaa yksin halua kämpässään asua. Se ylipuhuisi Bojanin asumaan Suomeen. Siksihän Bojan opiskelee kuitenkin suomea ja tänne voi tulla ensin hengaamaan, totuttelemaan, kokeilemaan olemista 🤗

Kuinka tiedät? (Muka)

Suomi on pieni maa

Pakko ottaa valheena, jos et voi yksilöidä lähdettäsi vähän uskottavammin.

Vierailija
31825/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippaajilta menee usein pointit ohi koska shippaajan aivot kääntävät aina asiat ja tilanteet shipiksi.

Vierailija
31826/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tiedät? (Muka

Yksityisasioita ei juoruilla 

Vierailija
31827/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haloo? Kirjoitinkin: "miten se tarinan kuunteleminen ois muuttunut, jos K ois sanonut olleensa lomalla vaikka Hannun kanssa? Kaveri kuin kaveri, eiks niin? Sille, "joka ei fanita niin paljoa, että tietäis"

Lainaa koko teksti sitten. Itse sanoit, että outoa olisi ollut fanittaa tuohon asti tietämättä. Se vaan ettei keikalle mennäkseen tarvitse olla fani. Hyvin voi olla tietämättä. Ja varmaan siitä Hannustakin yleensä sanottaisiin, että niin kaverini se ja se.. Tuossa sanottiin mielestäni vain olin Bojanin kanssa lomalla ja se huvitti. 

Ei tuo silti mitään välttämättä tarkoita. Saa se silti ottaa korvaan ha huvittaa. 

Vierailija
31828/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika liikkist

Toi yleisö olisi huutanut innoissaan ihan kenelle tahansa. Kun on hyvä tunnelma kaikelle hurrataan, vaikka ei olisi mitään kuvaa kenestä puhutaan. 

Vierailija
31829/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Joksuilla ollut yön kuvauksia tai Boitsu viihteellä? Meinaan päivitteli instaansa noin 03 ja 06 😁

Vierailija
31830/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, missä kontekstissa Bojan paljasti Kyproksen-loman seuraajilleen jotka eivät vielä tienneet asiasta. :)

Vierailija
31831/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se yhteys aika erikoinen kun miettii gentren erojakin joku yhteys Tommyy tai Joostiin on ihan luonnollinen. Siksi nämä yhteyden ei tunnu ihan yhtälailla voimakkailta vaikka ilmeisesti voimissaan ovatkin. Joostkin ilmaissut selkeästi ettei vointi ole paras mahdollinen ja silti tuli keikalle esiintymään. 

Vierailija
31832/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haloo? Kirjoitinkin: "miten se tarinan kuunteleminen ois muuttunut, jos K ois sanonut olleensa lomalla vaikka Hannun kanssa? Kaveri kuin kaveri, eiks niin? Sille, "joka ei fanita niin paljoa, että tietäis"

Lainaa koko teksti sitten. Itse sanoit, että outoa olisi ollut fanittaa tuohon asti tietämättä. Se vaan ettei keikalle mennäkseen tarvitse olla fani. Hyvin voi olla tietämättä. Ja varmaan siitä Hannustakin yleensä sanottaisiin, että niin kaverini se ja se.. Tuossa sanottiin mielestäni vain olin Bojanin kanssa lomalla ja se huvitti. 

Ei tuo silti mitään välttämättä tarkoita. Saa se silti ottaa korvaan ha huvittaa. 

Häh? Niin sanoin, että on outoa fanittaa noin kauan ja ei-tietää. Sehän ei ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että keikalla voisi käydä ei-niin-fanejakin, minkä siis mainitsin myös. Ja että heille on ihan sama oliko lomaseura Hannu, Seppo vaiko Teppo.

Vierailija
31833/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan mun lähettyvillä oleva suomalaisporukka ei tiennyt kuka on Bojan siitä hölinästä päätellen kun ihmettelivät mitä se K taas selittää. :D 

Oli kyllä hauska ja hyvä keikka, toka K:n keikka mulle ja edellisestä (Suomessa olleesta) keikasta on jo aikaa. Jotenkin olo että täytyis päästä kokeen Suomen keikka perään, paljonko eroaa fiilis yms. Yleisö oli ainakin eilen positiivisen monipuolista, kaiken ikäisiä, kaiken sukupuolisia ja jonossa kuuli tosi montaa eri kieltäkin puhuttavan. On toi K vaan aika uskomaton, et on saanut tämmösen huuman aikaan ulkomaita myöden joka edelleen vaan jatkuu. Arvostan. 

Vierailija
31834/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon, että käytännössä kaikki tuolla tiesi, kuka on Bojan. Aika jännä ois ollut tänne saakka fanittaa, mutta ei tietää, kuka on Bojan. Ja ellei tiennyt, miten se tarinan kuunteleminen ois muuttunut, jos K ois sanonut olleensa lomalla vaikka Hannun kanssa? Kaveri kuin kaveri, eiks niin? Sille, joka ei fanita niin paljoa, että tietäis. Tai ei ship

Toi yleisö olisi huutanut innoissaan ihan kenelle tahansa. Kun on hyvä tunnelma kaikelle hurrataan, vaikka ei olisi mitään kuvaa kenestä puhutaan. 

Kyllä ne tiesi, kuka on Bojan. Ja sille ihan hurrattiin.

K kertoo myös tarinoita, joissa yleisön ensireaktio ei ole hurrata väliin, vaan sitä juttua vain kuunnellaan. 

Vierailija
31835/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Joksuilla ollut yön kuvauksia tai Boitsu viihteellä? Meinaan päivitteli instaansa noin 03 ja 06 😁

Varmaan viihteellä. Toivottavasti meni sit nukkumaan kun eiks heil tänä iltana oo se tv-esiintyminen 🤔. Ja joo joo, aikuinen mies jne. Mut äitimoodi menee hänen kohdallaan välillä päälle😂

Vierailija
31836/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä taulapäät. Ukko ollu humalassa ja aukonut päätään. K ja B.kin sen verran maistissa että eivät tajunneet ihmetellä miksi se lapsi on siellä keskellä yötä ja onko äiti jossain. Tuohan olis lähes lasun paikka.

Edelleen olen yksi ihminen enkä edes ottanut tuossa kantaa ollenkaan mistä on edes ollut kyse. 

Ja ei se kaikkialla ole mitenkään kummallista jos lapset on lomalla baarissa mukana käsittääkse

Itsekin olen ollut vielä 2000-luvun alussa monesti ja ihan Suomessa, suomalaisissa turistikohteissa. 

Vierailija
31837/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Niin sanoin, että on outoa fanittaa noin kauan ja ei-tietää. Sehän ei ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että keikalla voisi käydä ei-niin-fanejakin, minkä siis mainitsin myös. Ja että heille on ihan sama oliko lomaseura H

Et edes muista enää mitä sanoit. Totuus on, että yleensä tarinassa esitellään se henkilö jollain tavalla oli hän Seppo tai Teppo tai vaikka Heikki. Tässä ei sitä tehty ja se on epätyypillistä. 

Ja edelleen itse mainitsit että olisi outoa fanittaa näik kauan tietämättä vaikkei tuolla asialla ole mitään merkitystä asian kannalta ja et maininnut sanaakaan alunperin siitä että keikalla voisi olla fanittamatta ollenkaan.  Ei yleisössä oleva henkilö välttämättä tiedä kuin euroviisut ja nimen Käärijä tai vaikka olla nähnyt tuolla niitä drag esityksiä joissa aiheena on myös ollut Käärijän chachacha

Vierailija
31838/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noilla eurokeikoilla käy myös monia paikallisia suomalaisia jotka menee Käärijän takia kun se on Suomesta mutta eivät pahemmin ole seuranneet mitään oheisjuttuja.

Vierailija
31839/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan mun lähettyvillä oleva suomalaisporukka ei tiennyt kuka on B

Olikohan he Britanniassa asuvia, jotka halusivat kokea keikan? Erikoista, jos jotkut Suomesta asti paikan päälle vaivautuneet eivät ois tienneet. Sitä taas en ihmettele, jos ulkosuomalaiset / Britanniassa asuvat suomalaiset eivät tiedä kuin K:n ja haluavat kokea keikan, kun euroviisuhuumakin oli Britanniassa sinä vuonna. 

Vierailija
31840/31974 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Logomon pikkujoulukeikailla viime vuonna ja siellähän K aloitteli puhumaan Joker Outista ja siellä huomasi selvästi että läheskään kaikki ei todellakaan tiennyt bändiä. Mut siellä oli tietty muitakin esiintyjiä ja varmaan vähän epätyypillinen yleisö

veikkaisin et jos menisin Kärtsän keikalle ihan kenen tahansa mun kaverin kanssa, ja alkais Bojan potpurit, niin he olis hyvin ihmeissään😅. Eivät todellakaan tiedä kuka hän on, vaikka tietysti K:n tietävät, mut eivät varsinaisesti fanita

Ketju on lukittu.