Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Belgiassa kaikki toimii about paskimmin Länsi-Euroopan maista. Lähde: olen käynyt yli 10 kertaa.
Mä oon käynyt pari kertaa ja se riitti. En pidä belgialaisista yhtään. Ylimielisiä ja olevinaan parempia kuin muut eurooppalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen lorenzon ig on? Mä luulin katsovani oikeaa tiliä, muttei sillä mitään liveä ole näkynyt.
tää on nyt live
f.l.x.r.e.n.z
vuorottelee
lorenzoxstuer
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen lorenzon ig on? Mä luulin katsovani oikeaa tiliä, muttei sillä mitään liveä ole näkynyt.
lorenzo xstuer
Ja väli pois
Jos voitaisiin jättää muiden ketjujen asiat pois ja keskittyä omiin aiheisiin. On se kumma, kun jatkuvasti keskustellaan muista ketjuista. Keskittykää omaan ketjuunne mielummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgiassa kaikki toimii about paskimmin Länsi-Euroopan maista. Lähde: olen käynyt yli 10 kertaa.
Mä oon käynyt pari kertaa ja se riitti. En pidä belgialaisista yhtään. Ylimielisiä ja olevinaan parempia kuin muut eurooppalaiset.
Riippuu tosi paljon kaupungista. Joissain paikoissa tosiaan ylimielistä porukkaa, mutta toisissa erittäin mukavaakin. Bryssel on aika läävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää on nyt live
f.l.x.r.e.n.z
vuorottelee
lorenzoxstuer
Kiitos!!
K ehkä vähän vaisumpi tänään, varmaan harmitti se kun keikka jouduttiin aloittamaan myöhässä ja toki vaikutti myös yleisöön.
Vierailija kirjoitti:
Jos voitaisiin jättää muiden ketjujen asiat pois ja keskittyä omiin aiheisiin. On se kumma, kun jatkuvasti keskustellaan muista ketjuista. Keskittykää omaan ketjuunne mielummin
Tännehän tultiin toisesta ketjusta, ei tämä aiheena muuten olisi.
Huvittaa vähän ihmiset Passissa. Kun neuvovat krewta miten toimia kun keikka myöhässä. Eiköhän he kuitenkin ammattilaisina osaa asiansa. Jotenkin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte joka ilta kattoo noita livejä 😳? Ja joo, oon käynyt Kärtsän keikoilla 5 kertaa viime vuonna (enää en mene) ja ei en jaksa kattoo joksujenkaan keikkoja livenä joka ilta, vaikka kovasti heitä fanitankin.
Miten sä jaksat olla joka ilta valittamassa mitä muut tekee? En käy täällä kuin 5 kertaa päivässä ja joka kerta sä olet valittamassa. En mä jaksa enää kohta käydä täällä, vaikka palstaa fanitankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte joka ilta kattoo noita livejä 😳? Ja joo, oon käynyt Kärtsän keikoilla 5 kertaa viime vuonna (enää en mene) ja ei en jaksa kattoo joksujenkaan keikkoja livenä joka ilta, vaikka kovasti heitä fanitankin.
Miten sä jaksat olla joka ilta valittamassa mitä muut tekee? En käy täällä kuin 5 kertaa päivässä ja joka kerta sä olet valittamassa. En mä jaksa enää kohta käydä täällä, vaikka palstaa fanitankin.
Okei, nyt taidat haukkua väärää puuta, oon kyllä ketjussa joo lähes joka ilta pyörinyt mutta edellisen kerran kommentoinut Kyproksen aikoihin😅
Vierailija kirjoitti:
Bananas!
Huippu!
Vierailija kirjoitti:
K ehkä vähän vaisumpi tänään, varmaan harmitti se kun keikka jouduttiin aloittamaan myöhässä ja toki vaikutti myös yleisöön.
Ootetaan nyt mikä on paikalla olevien rapsat jälkeenpäin, aika usein näihin liveihin tällä palstalla ihmiset projisoi omia tän hetken tunteitaan ja huoliaan (kerrankin Boitsu suunnilleen kuoleman partaalla muka), ja sit paikalla olevat sanoi että oli mahtava fiilis.
En pääse liveen, onko K oikeasti jotenkin nuupahtaneen oloinen?
Vierailija kirjoitti:
No tuskin pystyssä pysyy. Häärijä pitää sitä vyötäisistä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin pystyssä pysyy. Häärijä pitää sitä vyötäisistä pystyssä.
Älä nyt horise. Ei ole nuupahtaneen näköinen, siis minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mut ei ehkä parhaalla energiallakaan.