Mika Lintilän (KEPU) meemiviestiä tutkittiin vuosi, paljonkohan laaja esitutkinta maksoi veronmaksajille?
- Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse viestiä lähettänyt.
Kommentit (14)
Meemi-Lintilän maksan tila pitäisi tutkia. Ja aivojen.
Toivottavasti vaan haudattiin kasan alle ja nyt poimittiin sieltä ja ilmoitettiin että esitutkinta on päättynyt. Ei kai edes poliisit ole niin tyhmiä että oikeasti tuohon polttaisivat aikaa?
Kännissä ja läpällä sattuu ja tapahtuu itse kullakin, ei niihin kannata puuttua.
Lintilä maksakoon laskun kun kerran valehteli.
Eikö Sannu pitäisi jättää jo rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaan haudattiin kasan alle ja nyt poimittiin sieltä ja ilmoitettiin että esitutkinta on päättynyt. Ei kai edes poliisit ole niin tyhmiä että oikeasti tuohon polttaisivat aikaa?
Kännissä ja läpällä sattuu ja tapahtuu itse kullakin, ei niihin kannata puuttua.
Esitutkintamateriaalin paksuus yli 100 sivua. Rahaa kyllä kului siihen.
Aika harva vastannut Ap:n kysymykseen.
Miten voi olla hyväksyttävää, että veronmaksajien rahoja ja poliisien resursseja haaskataan tällaiseen pelleilyyn? Pelkästään sen vuoksi, että joku pelle hätäpäissään keksii typerän valheen. Olisi alun alkaen sanonut että lähetin sen ja sori siitä, asia olisi ollut sillä hyvä. Kustannukset tästä turhasta tutkinnasta pitäisi periä Lintilältä.
Haluaisin kuulla Annika Saarikon kommentit asiaan.
Whatsapp oli kaapattu. Harmi ettei ministerillä ole mitään vastuuta sanoista ja teoista.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla hyväksyttävää, että veronmaksajien rahoja ja poliisien resursseja haaskataan tällaiseen pelleilyyn? Pelkästään sen vuoksi, että joku pelle hätäpäissään keksii typerän valheen. Olisi alun alkaen sanonut että lähetin sen ja sori siitä, asia olisi ollut sillä hyvä. Kustannukset tästä turhasta tutkinnasta pitäisi periä Lintilältä.
Ei, vaan tällaista asiaa ei pitäisi ottaa tutkintaan. Virhe oli poliisissa.
"En ollut lähettänyt, ja ne lähtivät minulle yllätyksenä."
Veronmaksajilla on varaa kustantaa tämäkin tutkinta.
- Puhun niin totta kuin osaan.
Kepu