Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse liveen, onko K oikeasti jotenkin nuupahtaneen oloinen?
No tuskin pystyssä pysyy. Häärijä pitää sitä vyötäisistä pystyssä.
Älä nyt horise. Ei ole nuupahtaneen näköinen, siis minun mielestäni.
No ei ole yhtään nuupahtanut, välispiikit ei ehkä niin lennokkaat kuin joskus on.
Okei, kiitos. Toivottavasti se voi hyvin. :( Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole yhtään nuupahtanut, välispiikit ei ehkä niin lennokkaat kuin joskus on.
Jos se kunkku on oikeasti katsomassa ja pitää himmailla 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se kunkku on siellä ja pitää olla nätisti.
Mahdollista on myös että on oikeasti ollut jotain pientä mahaongelmaa, vaikka aiemmin. Siis vaikka se nyt ei keikan myöhästymisen syynä ollutkaan.
Turnausväsymystä ja voihan se olla, että oli oikeastikin vatsavaivoja rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Turnausväsymystä ja voihan se olla, että oli oikeastikin vatsavaivoja rinnalla.
Se mäkkärikäynti?
Liikuttavaa miten edelleen yleisö on mukana ja laulaa hassusti murtaen mukana kappaleesta toiseen.
Olen ikäni kuullut sitä miten suomella ei maailmalla pärjää ja kun tuota katson nyt totean vaan, että väärässä oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mut ei ehkä parhaalla energiallakaan.
Ehkä vähän poikki? On ollu jo aika monta keikkaa eikä juuri lepoa. Toivottavasti saa energiat takaisin pian.
Kylläpä keikka tuntui menevän todella nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista on myös että on oikeasti ollut jotain pientä mahaongelmaa, vaikka aiemmin. Siis vaikka se nyt ei keikan myöhästymisen syynä ollutkaan.
Hyvin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan K tajuais lopettaa ton ryyppäämisen? Ei tolla taudilla voi joka päivä juoda alkoholia. Vai eikö pää kestä selvinpäin. Ei taida tätä menoa enää monta vuotta kestää.
Tästä aiheesta tuskin voi keskustella ilman provosoitumista, mut ainakaan tuolla tyylillä se ei onnistu. Itsekin olen hiukan huolissani, mutta eipä se muuksi muutu sillä, että mä siitä keskustelupalstoilla ulisen. Ja juu, näen että olet jo ehtinyt useammalla käydä provoilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan K tajuais lopettaa ton ryyppäämisen? Ei tolla taudilla voi joka päivä juoda alkoholia. Vai eikö pää kestä selvinpäin. Ei taida tätä menoa enää monta vuotta kestää.
Miten sun pää kestää tota negatiivisuutta mitä levität? Ei kyllä varmaan enää kauaa. Jokohan tajuaisit lopettaa? Vai etkö kestä ilman?
Ootteko sattuneet huomaamaan, että Jerppa ei näytä käyttävän nuuskaa tällä hetkellä ja keikkojen aikana näyttää juovan vettä. Kukaan ei myöskään tiedä onko muissa lounasruokien laseissa moctaileja vai jotain muuta, silloin kun muu krew juo olutta. Näyttäisi siltä, että ainakin nyt kiertueella on vähentänyt selvästi, ellei jopa kokonaan lopettanut.
Ja hei, se ei varmaankaan kuitenkaan ole vauvapalstan provoilijan ansiota, että koitapa etsiä elämääsi joku muu tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko sattuneet huomaamaan, että Jerppa ei näytä käyttävän nuuskaa tällä hetkellä ja keikkojen aikana näyttää juovan vettä. Kukaan ei myöskään tiedä onko muissa lounasruokien laseissa moctaileja vai jotain muuta, silloin kun muu krew juo olutta. Näyttäisi siltä, että ainakin nyt kiertueella on vähentänyt selvästi, ellei jopa kokonaan lopettanut.
Ja hei, se ei varmaankaan kuitenkaan ole vauvapalstan provoilijan ansiota, että koitapa etsiä elämääsi joku muu tarkoitus.
Denssipurkki näkyi stoorissa viimeksi toissa päivänä, en mä usko että on sitä lopettanut. Koko muu krew vetää tuolla jatkuvasti alkoholia mut trolleja ei kiinnosta paukuttaa kun siitä yhdestä.
Vatsakipuja oli ollut ja ilmeisesti oikea syy keikan myöhästymiseen oli tämä. Voi toista.
Vierailija kirjoitti:
Vatsakipuja oli ollut ja ilmeisesti oikea syy keikan myöhästymiseen oli tämä. Voi toista.
Jotkut fanit oli saanut virheellisen tiedon alkamisajasta ja se kuulemma ollut myöhästymisen syy. Toki kivut ei ole koskaan kivoja.
Kris on tykännyt Härtsän kuvapostauksesta! Hris! Hris! Hris! 💛💛💛
Ei ole nuupahtanut.