Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kiitos klippien löytäjille ja linkkaajille! Oli selkeesti hyvä keikka, ja K sopii tuommoisille bilefestareille tosi hyvin..
Vantaasta sellanen hauska sattuma, ku kävin läpi 10 vuoden takaisin yläasteen tavaroita, joiden joukosta löysin äidinkielen vihkon ja esitelmän VANTAASTA :D Jos rehellisiä ollaan niin mulla ei ole mitään muistikuvaa, mistä aineesta on ollut kyse. Oletan maantiedoksi. Mielenkiintoinen valinta ollut mulla, mutta säästin sen. Keltaisesta kartongista askarreltu vihko vaaleansinisillä kirjaimilla. Kannessa on sama vaakuna kuin Kärtsällä oli keikalla tänään. Mulla on ikioma perusteellinen luento Vantaasta mutta epäilemättä muutamat tiedot saattavat olla vanhentunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän tukka näyttää ihan hyvältä. Se pottakampauksena esittely oli pelkkää tahallista vedätystä ja vitsailua.
Tottakai se on lavalla eri tavalla, kuten sillon alkukesästä myös kun oli samanlainen potta. Mä kyllä tykkään molemmista.
Mä tykkään kans molemmista... sillä oli yhdellä kesän perhekeikoista ne blondit hiukset pottamuodossa, ja se oli tosi suloisen näköinen. Pirkkamainoksessa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsältä Kiitos stoori!
Näyttää tosi hyvältä tossa valkoisessa Vantaa-paidassa!
En olisi uskonut sanovani tätä, mutta Kärppy näytti hlvetin hyvältä tuossa Vantaa-paidassa 🔥🥵
Kun täällä esitetään toiveita Kärpyn vaatteista, niin 112, jos oot kuulolla: tuo paita olisi kiva nähdä Kärpyllä päällä keikalla toistekin!
Vierailija kirjoitti:
Kärtsästä tulee joskus mieleen vanha viidakon sananlasku, että siitä puhe mistä puute.
Kai se nyt ku bojke ystävä on kaukana...
Kuuma Kärde! Mainitussa instassa paljon stooreja.
Vierailija kirjoitti:
Ihana videoklippi feat. Kärppy ja Härppy!
ISO KIITOS @paidatonriehuja ja @paidatonkiehuja.official terveisistä! Täydellinen päätös perjantain treeneille! Tästä saatiin virtaa jälkipeleihen! 💚💪
Tuossahan tuli muuten vastaus siihen missä olivat eilen syömässä, Jyväskylässä siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vähän aktiivisempia pitäisi olla olemassa olostaaan, jotta kuulijat pysyvät kiinnostuneina. Toki ydinporukka kuuntelee joka tapauksessa, mutta ns. potentiaaliset kuuntelijat tarvitsevat promoa, jotta artisti pysyy mielessä. Toki mehän ei tiedetä, mikä Joksujen oma tavoite on. He voivat ollakin tyytyväisiä, vaikka luvut olisi alle 150k."
Sinänsä Joksuille nyt on voitto jo se, että on tuon verran jäänyt kuuntelijoita viisujen jälkeen. Muistaakseni heidän kuuntelijalukunsa ennen viisuja tai juuri viisujen alussa taisi olla alle 100k, tai ei ainakaan enempää. Mutta onhan tuo laskusuunta vähän huolestuttavaa, kun luulisi, että SBJ julkaisu olisi nostanut lukuja, mutta se näkyi vain hienoisena piikkinä. Ehkä uusi albumi sitten tuo enemmän kuuntelijoita. Ja en tiedä, kuinka tarkasti Joksut itse tällaisia lukuja seuraavat, varmaan jonkin verran, mutta heidän näkökulmastaan tärkeämpää on se, kui
kuuntelijamääräänsä nähden JO:lla tosiaan on aktiiviset ja innokkaat fanit. Esim. ŠBJ:ta kuunneltiin ekan viikon aikana 318t kertaa ja JO:lla oli siinä vaiheessa vähän yli 200t kuuntelijaa. Jos vertaan toiseen Balkanin alueelta tulevaan suosittuun viisuartistiin, niin BL julkaisi viime perjantaina uuden biisin ja sen kuuntelut on nyt 249t, eiliset kuuntelut ei oo vielä päivittynyt Spotifyihin, mutta tulee siis jäämään ŠBJ:n ekan viikon kuunteluista, vaikka kuukausittaisia kuuntelijoita on miljoona. Eli ei toi kuuntelijoiden määrä tietenkään kerro kaikkea, mutta vaikuttaa se varmaan taas ens kevään kiertueen lipunmyyntiin, jos eivät saa vanhoja kuuntelijoita aktivoitua kuuntelemaan uutta albumia ja näin ollen sitten ehkä myös ostamaan keikkalippuja. Mutta toivotaan, että näin ei käy, vaan albumin julkaisu taas palauttaa heidät ihmisten mieliin.
Kun shippi hiipuu, ihmisetkin hiipuu, osa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma Kärde! Mainitussa instassa paljon stooreja.
Kaukana kuumasta
Huomenta! Bojere Judo ficcistä uusi osa:
https://archiveofourown.org/works/58439353/chapters/149719792?view_adul…
Myös uusi yhden luvun ficci:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, judo ficci meni vähän angstisempaan suuntaan, mutta onneksi kirjoittaja lupailee onnellista loppua.
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/760914494407000064/im-a-ok?sourc…
Kärtsä ja mikrofonitanko vol 3. Huh, etenkin tuo eka giffi, jossa vetää kättä pitkin tankoa... 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, judo ficci meni vähän angstisempaan suuntaan, mutta onneksi kirjoittaja lupailee onnellista loppua.
Toivottavasti Ficci-Bojan pääsee käyttämään judo-otteita tuittuilevaan Jerppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsältä Kiitos stoori!
Näyttää tosi hyvältä tossa valkoisessa Vantaa-paidassa!
En olisi uskonut sanovani tätä, mutta Kärppy näytti hlvetin hyvältä tuossa Vantaa-paidassa 🔥🥵
Kun täällä esitetään toiveita Kärpyn vaatteista, niin 112, jos oot kuulolla: tuo paita olisi kiva nähdä Kärpyllä päällä keikalla toistekin!
Oletettavasti joutui antamaan sen takaisin. 🤧 Ainakin näin mä tulkitsin, teamkaarijauk:n stooreissa tilanne, jossa sanoo paidan heittäjälle että antaa takaisin.
Kärtsältä taas tippuu storyja 😆💓
Sydän jätti jo lyönnin välistä taivaskuvan takia, kunnes muistin että ai niin se Fugen keikka. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsältä Kiitos stoori!
Alan oikeasti vähän pitämään jonain osoituksena sitäkin, ettei siitä laivareissusta tullut yhtään mitään.
Mutkun Kaislastakaan ei tullut. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsältä Kiitos stoori!
Alan oikeasti vähän pitämään jonain osoituksena sitäkin, ettei siitä laivareissusta tullut yhtään mitään.
Mutkun Kaislastakaan ei tullut. 🤔
En ihmettele Kaislaa, koska semmosta säätöä myöhästymisineen. Itse keikkahan oli huippu ja K itsekin tykkäsi. Ihan hyvä vaan, ettei tuota laivakeikkaa kiittele, jos siitä jäi paskanmaku suuhun.
Tottakai se on lavalla eri tavalla, kuten sillon alkukesästä myös kun oli samanlainen potta. Mä kyllä tykkään molemmista.