Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Espanjan päässä päivystää tietysti Andérs.
No tottakai!
Vierailija kirjoitti:
112 on mies!!
Ihan tosi?
No sehän riippuu Aarnista kuka täällä käy.
Hei Aarni voitko kirjoittaa kässään, että TM on pakannut parhaimmat topit ja t-paidat Fugeen.
Suomi Anders: Päivää sinne Espanjaan! Mitäs kuuluu?
Espanjan Andérs: Hola Anders amigo, hyvää kuuluu, entäs sulle?
S-A: Hyvää hyvää, soittelen vaan varoitus-soiton.
E-A: Onko nyt se aika, mistä jo varoittelit?
S-A: Külla! Naudat Suomesta saapuu joukolla Fuengirolaan. Onko paikalliset valmiudessa?
E-A: Si si, paikallinen lepokoti on varautunut. Lääkelasti saapuu tänään, petipaikkoja on lisätty, siirreltävät kylmiöt on asennettu, lepositeiden ja pakkopaitojen inventaario on tehty. Olemme varautuneet kaikkeen.
S-A: Kuulostaa hyvältä.
E-A: Kiitokset muuten, kun toit asian tietouteemme ajoissa. Olemme velassa teille.
S-A: Eipä kestä. Ilmoitatte vain meillekin päin jos sieltä suunnalta tulee vastaavanlainen nauta tai sonni virtaus tänne meille Suomeen.
E-A: Si Si!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
112 on mies!!
Jolla on vaimo.
Pilkkua viilatakseni: ei ole.
Äh mikä tai kuka on 112? Sorry oon uusi.
Vierailija kirjoitti:
Mikke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke.
Vai Härpäke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke.
Vai Härpäke?
Mikke
eri
Missäs se Kärpsyli nyt on? Stoori!
112 on meidän yhteyshenkilö K:n krewn suuntaan. Mitä vaan toiveita ja vinkkejä onkaan Kärtsän suuntaan, riittää kun huutelet täällä 112 ja sanot asiasi. Kuten eilen täällä joku huuteli peiliselfien perään. Yksinkertaisen tehokasta.
Harmi, ettei meillä ole Joksujen suuntaan vastaavaa tahoa, joka välittäisi viestit. Keikkakalenteri oli muutoin julkaistu jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
LähiTapiolan tiloissa/tilaisuudessa. Yrittääkö Kärppä saada Vireniä pokedexiinsä? Eikö yksi Lasse riitä tähän saagaan, Aarni?
Vierailija kirjoitti:
Vokottelemassa.
LähiTapiola Sloveniassa ei kyllä solju yhtään niin hyvin kuin jonkun muun firman nimi.
Vierailija kirjoitti:
LähiTapiola Sloveniassa ei kyllä solju yhtään niin hyvin kuin jonkun muun firman nimi.
LähiPainiola? LähiPaniola? LähiTaputtelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LähiPainiola? LähiPaniola? LähiTaputtelua?
LähiTaputtelu lienee heterohakkauksen vastakohta, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea uskoa, että B vittuilisi faneille kertomalla näkemällä ystävänsä. Eihän tuossa ole mitään järkeä
Soon voi olla silti hämäystä ja on joku tyyliin joulukuu.
No joo Boitsun soon voi olla vähän pidempi kuin Kärpyn. Joksujen juttuja ei voi ottaa kirjaimellisesti.
Mun mielestä on kyllä eri asia kun B sanoo K:lle see you soon kuin se että Joksut kiusoittelee fanejaan sillä, että esim. sinkku julkaistaan soon. JO:n ja fanien välillä toi soon on läppä, jota käytetään nykyään aina ja kaikki tietää jo, että se ei tarkoita yhtään mitään. Sen sijaan soon tuskin on mikään B:n ja K:n yhteinen vitsi, joten en usko että B käyttäis sitä elleivät olisi oikeasti näkemässä kohtuullisen pian.
Voi apua, etsiessäni jotain muuta ficciin löytyi tämä maisterintutkielma: "Epämääräinen muodostelma lämmintä grillimakkaraa ja kitukasvuisia kiivejä: Intiimialueiden nimitykset suomenkielisessä fanifiktiossa". https://helda.helsinki.fi/server/api/core/bitstreams/f5a8eb7a-ff9e-4403-93ff-dcb59a3df11a/content
Minusta sana miehuus kaunokirjallisena eufemismina on aina ollut hirveä, mutta nuo kitukasvuiset kiivit ovat kyllä pahempi.
112 on mies!!