Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Viimeisiä kesäkauden keikkoja viedään. Kuinka upeasti Krew on taas vetänyt ja tiiviillä tahdilla painanut menemään myös ulkkiskeikkoja <3
On kyllä lievästi sanottuna fomo tuosta Fugen keikasta. Yli 30 astetta lämmintä tosin..
Ihanaa et espanjalaiset Käärijä fanitkin saa nyt viimein keikan kotimaahansa🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä toimii usein se tyyntä myrskyn edellä, niin nyt on selvästi tiedossa kyllä melkoiset räjähdykset. :)
Mayhemit tulilla. Kohta B julkaisee stoorin tapaslautasesta ja fandomin jäsenet viettävät virtuaalihautajaisia tämän jälkeen.
Tätä odotellessa ja 112 huhuu Kärppy & pinkit shortsit eikös juu????
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaiset hukuttaa Kärpyn rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vois siellä yksi säteileväsilmäinen Slovakki olla myös ripset pitkinä lavan sivussa.
Vois sitten Kärppy vuorostaan käydä kesken keikan halaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti espanjalaisiakin mahtuu sinne eteen. Näyttää aika moni superfani joko olevan jo Espanjassa tai just ovat lähdössä. Tämä siis ihan instan perusteella. Toisaalta varmaan mukavaa vaihtelua Kärtsälle, jos tänään siellä opiskelijabileissä olisi kerrankin vähän erinäköinen eturivi kuin yleensä. Mahtaa se olla tylsää, kun aina samat naamat siellä! Toki onhan se hienoakin, että on niin omistautuneita faneja, mutta välillä se myös vähän ahdistaa niin K:n kuin muiden fanienkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti espanjalaisiakin mahtuu sinne eteen. Näyttää aika moni superfani joko olevan jo Espanjassa tai just ovat lähdössä. Tämä siis ihan instan perusteella. Toisaalta varmaan mukavaa vaihtelua Kärtsälle, jos tänään siellä opiskelijabileissä olisi kerrankin vähän erinäköinen eturivi kuin yleensä. Mahtaa se olla tylsää, kun aina samat naamat siellä! Toki onhan se hienoakin, että on niin omistautuneita faneja, mutta välillä se myös vähän ahdistaa niin K:n kuin muiden fanienkin puolesta.
Joo todellakin, ulkomailla annetaan vähän tilaa paikallisille faneille <3 Toivottavasti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vois siellä yksi säteileväsilmäinen Slovakki olla myös ripset pitkinä lavan sivussa.
Vois sitten Kärppy vuorostaan käydä kesken keikan halaamassa.
😍🔥
Vierailija kirjoitti:
K ja H on kyllä varmaan oikeastikin hauska parivaljakko.
Lähinnä myötähäpeää herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne opiskelijabileisiin pääsevät kaikki, joten eiköhän sielläkin ole tutunlainen eturivi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko se tapaaminen melkein olla tässä kuussa. Ei nyt millään ole soon jos näkeminen on joskus joulukuussa tai ensivuonna ja muuten on keikkoja edessä
Mä uskon myös tähän, mutta mietin, että olisiko B voinut vähän (rakkaudella) vttuilla faneille ja kirjoittaa siksi noin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aukeaa. Kun menee 1 kerran päivässä ja avaa suoraan sen videon. Saa katsella muutaman minuutin ilman maksumuuria
Ei ole mulla koskaan auennut vaikka useamman kerran olen yrittänyt. Tosin käytän incognitotilaa kun käyn siellä. Mitä tarkoittaa "avaa suoraan sen videon"? Olen vaan klikannut sitä kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se tapaaminen melkein olla tässä kuussa. Ei nyt millään ole soon jos näkeminen on joskus joulukuussa tai ensivuonna ja muuten on keikkoja edessä
Mä uskon myös tähän, mutta mietin, että olisiko B voinut vähän (rakkaudella) vttuilla faneille ja kirjoittaa siksi noin?
Pidän kyllä huomattavasti todennäköisempänä, että colder months on jokin hämäys, insideläppä tai muu kuin tuo soon.
Sexy Nace! Perjantain iloksi!
https://www.tumblr.com/eurovisijan/760439176646819840/greek-god-nace-re…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aukeaa. Kun menee 1 kerran päivässä ja avaa suoraan sen videon. Saa katsella muutaman minuutin ilman maksumuuria
Ei ole mulla koskaan auennut vaikka useamman kerran olen yrittänyt. Tosin käytän incognitotilaa kun käyn siellä. Mitä tarkoittaa "avaa suoraan sen videon"? Olen vaan klikannut sitä kuvaa.
Mitä jos ylipäätään jättäisi yrittämättä ja sen sijaan yrittäisi kunnioittaa sitä kuvissa esiintyvää ihmistä? Jotenkin inhottavaa miten jaellaan vinkkejä siitä, kuinka sitä laittomasti ladattua materiaalia nyt pääsis kattomaan.
Tuli Twitterissä vastaan että "Häärijä hinted something might happen in London" kun olivat puhuneet Kn Euroopan kiertueesta laivan baarissa. Gay club anna mennä!
Vierailija kirjoitti:
Tuli Twitterissä vastaan että "Häärijä hinted something might happen in London" kun olivat puhuneet Kn Euroopan kiertueesta laivan baarissa. Gay club anna mennä!
Kuulostaa siltä, että voi olla melkein mitä vain. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitä?????? Erika mukana Ruoskassa? Täysin evvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä huomattavasti todennäköisempänä, että colder months on jokin hämäys, insideläppä tai muu kuin tuo soon.
Mä en :)
Mayhemit tulilla. Kohta B julkaisee stoorin tapaslautasesta ja fandomin jäsenet viettävät virtuaalihautajaisia tämän jälkeen.