Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
26381/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Käärijä tavallaan kumoaa nyt oman myyttinsä että hän tekee aina sitä mitä itse haluaa. No ei ilmeisesti tee. Tekee sitä mitä on pakko tehdä että saisi sitä rahaa.

Anteeksi mutta just eilen tullut haastattelu, jonka mukaan OF ei todella ole hänen päätulolähteensä ja suurin syy tehdä sitä on antaa faneille jotakin kivaa, sekä lisäksi ottaa kantaa asioihin omalla tavallaan. 

Vierailija
26382/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi vaivaan se, ettei ole suostunut soittamaan uutta levyä.. 🤔 Kuinkahan paljon  B lopulta itsestään kertoo edes K:lle? Heräsi epäilys, että varmaan aika pinnallisesti. 

K meni aika vakavaksi kun kertoi Janille siitä ettei B halunnut soittaa levyä lomallaan. Mun mielestä tuo vaikutti enemmän siltä että B esim. on ottanut raskaasti levyn teon ja halusi lomalla ajatella ihan muita juttuja.

Luovassa prosessissa on usein vaiheita, että koko homma vituttaa ja tuntuu ihan paskalta ja huonoimmalta tekeleeltä ikinä. Ja muun luovan alan entisenä ammattilaisena voisin kuvitella, että musahommissa tuo voi olla vieläkin pahempaa, kun on just sitä mitä Joksut kertoivat, että kuuntelevat tuntikausia lähes samoja versioita biiseistä ja yrittävät arpoa, mikä on paras. Ei ihme jos tulee vähäksi aikaa jo

Mun mielestä tuo tilanne muistutti viisu ajoista. Silloinhan K ja B nimenomaan irrottautuivat työhommista toistensa seurassa. Eli ovat ensisijaisesti ihan jotain muuta kuin kollegoita musiikkialalta. Ja tuohan vahvisti jälkeen kerran sen, jos sitä joku vielä on epäillyt.

Bluza, joka todennäköisesti on Ksta, kuultiin joka tapauksessa jo Kultsalla ja se versio tuli suoraan sydämestä suoraan Klle, joka istui yleisössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26383/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollila aamuvuoro 

Pistetätääs tähän vähän piristystä sulle:

Ihqqqqqqqqquuuuuuuuu💚💚💚💚💚💚💚💚uuuuuuuu💚💚💚💚💚kääryle💚💚💚🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆💚💚💚💚💚iiiihhhhhqqqqqqquuuuuuuu💚

Tulko parempi mieli?

Vierailija
26384/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta vähän outoa, ettei asiaa ole keskusteltu sillä tasolla, että Jere tietäisi. Onpa tosi läheistä, kun toiselle jää pimentoon se, miksei toinen soita hänelle levynsä biisejä. K vaikutti aidosti ei-tietävän syytä. "

Kärtsä kertoi kyllä syyn, se vaan ei kelpaa sulle, kun ei ole tarpeeksi dramaattinen tai sun tahdon mukainen. Sanoi, ettei B soittanut levyä, koska ei halunnut soittaa sitä lomalla. Eli ei halunnut miettiä töitä, kun oli lomalla. Kärtsä antoi syyn sille, hyväksy se. 

Vierailija
26385/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta vähän outoa, ettei asiaa ole keskusteltu sillä tasolla, että Jere tietäisi. Onpa tosi läheistä, kun toiselle jää pimentoon se, miksei toinen soita hänelle levynsä biisejä. K vaikutti aidosti ei-tietävän syytä. "

Kärtsä kertoi kyllä syyn, se vaan ei kelpaa sulle, kun ei ole tarpeeksi dramaattinen tai sun tahdon mukainen. Sanoi, ettei B soittanut levyä, koska ei halunnut soittaa sitä lomalla. Eli ei halunnut miettiä töitä, kun oli lomalla. Kärtsä antoi syyn sille, hyväksy se. 

Häh? No ootpa sä nyt katkera. Ihan aidosti mulle oli jäänyt tunne, ettei K tiedä syytä. Esim sen takana, miksei halua lomalla soittaa levyä. 

Vierailija
26386/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Käärijä tavallaan kumoaa nyt oman myyttinsä että hän tekee aina sitä mitä itse haluaa. No ei ilmeisesti tee. Tekee sitä mitä on pakko tehdä että saisi sitä rahaa.

Anteeksi mutta just eilen tullut haastattelu, jonka mukaan OF ei todella ole hänen päätulolähteensä ja suurin syy tehdä sitä on antaa faneille jotakin kivaa, sekä lisäksi ottaa kantaa asioihin omalla tavallaan. 

Ei uskalla kertoa miten asiat oikeasti on. Aika moni ottaa kantaa noihin huumeisiinkin ja liikkuu aineissa tuolla 😂😂😂

Vierailija
26387/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? No ootpa sä nyt katkera. Ihan aidosti mulle oli jäänyt tunne, ettei K tiedä syytä. Esim sen takana, miksei halua lomalla soittaa levyä. 

Olen eri ja on kyllä taas niin typerä vääntö, mutta kyllä minulle tarpeeksi selkeä syy on se, mikä sanottiin. Että ei halunnut soittaa levyä, koska oli lomalla. 

Vierailija
26388/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://support.spotify.com/us/artists/article/lyrics/

Sieltä ihan mustaa valkoisella Spotifyn sivuilta lyriikoiden lisäämisestä, niin ei tarvitse tästä vääntää (tai huijata?). Siellä lukee se totuus, siirtyvät musixmatchin kautta. 

Lueppa tarkkaan se ja tutustu kokonaisuudessaan asiaan 🤭

Mitä mitä hyötyisin huijaamalla tässä asiassa? En yhtään mitään. Oli tarkoitus kertoa vain tosi hauska juttu johon katkerana tartuit 

En ole katkera, tunnen vain yhden joka tätä tekee työkseen tietyille artisteille. Lisäksi Bailalla ei edes ole lyriikoita spotifyssa (eikä tuolla musicmatchissa myöskään). 

Olen eri, muttet yhtään ymmärtänyt alkuperäisen kirjoittajan hauskaa kommenttia, kun lähdit jankkaamaan ihan muuta.

Oletko kuullut bailan lyriikoita? Rautalangasta väännettynä koko alkuperäisen kommentin pointti oli juuri siinä, ettei niitä käytännössä ole.

Vierailija
26389/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muistutus kaikille, kun en ole varma, että tuossa on pelkästään mukana trolleja. K:n tulot eivät tule pääasiassa eikä edes merkittävissä määrin OF:sta, itse asiassa se taitaa olla pienin tulolähde kaikista hänen projekteistaan.

Kannattaa muistaa, että hän on ahkera keikkailija, jonka keikkapalkkiot pyörivät 20 000 - 40 000 euroin paikkeilla tänä vuonna (viime vuonna loppukesästä jouluun noin 15 000 -25 000). K:lla oli kesällä 10 keikkaa/kk, joten pelkästään kesän keikkalusta hän on saanut minimissäänkin  600 000 euroa (kesä-heinä-elokuu) eikä tässä ole huomioitu esim. nopeaa sijaistusta Liettuaan, jolloin keikkapalkkio varmasti oli paljon korkeampi. 

Keikkojen lisäksi on biisit, joista saa tasaista tuloa. Spotify-kuuntelijoiden määrä on kuitenkin ihan merkittävä. 

Sitten on mainostulot. K on itse sanonut, ettei rupea yhteistyöhän alle 100 000 euron, joten aikamoiset summat pyörivät noissa mainosbisneksissäkin. 

Siihen nähden jokin OFin joulukuun tulot, vaatimattomat 40 000, on vähän kuin pieni sivuharrastus. 

Trollaukseen ei tietenkään kuulu faktat, ymmärrän sen, mutta kaikille niille, jotka vähän epävarmoina miettivät trollien olevan ehkä oikeassa, on hyvä muistaa välillä näitä tosiasioitakin. 

Vierailija
26390/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri ja on kyllä taas niin typerä vääntö, mutta kyllä minulle tarpeeksi selkeä syy on se, mikä sanottiin. Että ei halunnut soittaa levyä, koska oli

Myös eri, mutta missä Käärijä muka noin on sanonut? Tuohan oli taas ihan vaan palstan tulkintaa.

Vierailija
26391/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä sanoi instalivessä, että Bojan ei soittanut niitä, koska oli lomalla. Sen voi jokainen käydä kuuntelemassa 💚

Vierailija
26392/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä artikkeli viime kesän festaripalkkioista. Täytyy kovasti ihmetellä, miten K kuuluu festareiden kärkikaartiin, vaikka ei trollin mukaan musiikki edes myy. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000010456522.html

Vierailija
26393/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi vaivaan se, ettei ole suostunut soittamaan uutta levyä.. 🤔 Kuinkahan paljon  B lopulta itsestään kertoo edes K:lle? Heräsi epäilys, että varmaan aika pinnallisesti. 

Eli sinun mielestäsi B korostaa säännöllisesti julkisuudessa läheisiä välejä K:n kanssa ja nyt otti vastaan ilmaisen matkan K:lta, mutta ei oikeasti kerro mitään itsestään K:lle koska.. (joku syy?). Hyvä kuva sulla on B:sta. 😄 Uskon kuitenkin heitä kun ovat molemmat sanoneet että puhuvat keskenään syvällisiä ja jakavat samat arvot. 

Vierailija
26394/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K meni aika vakavaksi kun kertoi Janille siitä ettei B halunnut soittaa levyä lomallaan. Mun mielestä tuo vaikutti enemmän siltä että B esim. on ottanut raskaasti levyn teon ja halusi lomalla ajatella ihan muita juttuja.

Luovassa prosessissa on usein vaiheita, että koko homma vituttaa ja tuntuu ihan paskalta ja huonoimmalta tekeleeltä ikinä. Ja muun luovan alan entisenä ammattilaisena voisin kuvitella, että musahommissa tuo voi olla vieläkin pahempaa, kun on just sitä mitä Joksut kertoivat, että kuuntelevat tuntikausia lähes samoja versioita biiseistä ja yrittävät arpoa,

Höh. Ne oli siellä viikon. Kyllä siihen mahtuu monenlaista puhetta ja tekemistä. En ihan ottaisi sanasta sanaan sitä, etteivät ole musiikista keskustelleet. 

Vierailija
26395/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten täällä joku totesikin niin Joksujen levy oli tuossa vaiheessa vielä kesken ja kaikki biisit eivät olleet vielä lopullisessa muodossaan ja miksauksessaan. B ei loman lisäksi varmasti halunnut tosiaan keskeneräistä levyä vielä kuunnelluttaa ja se on ihan okei. Ei tuossa tarvitse olla sen ihmeempää taustalla, kun että halusi nyt lomailla eikä keskittyä työjuttuihin, kun levy kuitenkin oli vielä kesken.

Vierailija
26396/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkapalkkiot eivät mene kokonaisuudessaan Kärtsälle vaan on muitakin ihmisiä, mutta toki niistä nettoaa todella hyviä summia. On varmaan jätkän verotiedot vähän eri luokkaa kun niitä piakkoin ruoditaan mediassa...

Vierailija
26397/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi B korostaa säännöllisesti julkisuudessa läheisiä välejä K:n kanssa ja nyt otti vastaan ilmaisen matkan K:lta, mutta ei oikeasti kerro mitään itsestään K:lle koska.. (joku syy?). Hyvä kuva sulla on B:sta. 😄 Uskon kuitenkin heitä kun ovat molemmat sanoneet että puhuvat keskenään syvällisiä ja jakavat samat arvot. 

Kyllähän ne toisensa aika hyvin tietävät ja varmasti ovat paljon kaikenlaista puhuneet. Mä luulen, että kun K riisuu showmiehen naamarin, se on syvällinen ja pohdiskeleva keskustelija. Bojanista puhumattakaan. 

Vierailija
26398/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkapalkkiot eivät mene kokonaisuudessaan Kärtsälle vaan on muitakin ihmisiä, mutta toki niistä nettoaa todella hyviä summia. On varmaan jätkän verotiedot vähän eri luokkaa kun niitä piakkoin ruoditaan mediassa...

Mietin just, että mikähän mesoaminen siitä taas syntyy kun verotulot julkaistaan. Ihan varmasti media K:n tuloja nostaa. Kateus on kuitenkin aika potenttia Suomessa kaikkia omalla työllään menestyviä kohtaan 😄

Vierailija
26399/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne toisensa aika hyvin tietävät ja varmasti ovat paljon kaikenlaista puhuneet. Mä luulen, että kun K riisuu showmiehen naamarin, se on syvällinen ja pohdiskeleva keskustelija. Bojanista puhumattakaan. 

Onhan Kärtsä sanonut puhuneensa aikoinaan jopa 10 tunnin puheluita. Molemmat ovat puheliaan oloisia ihmisiä ja kyllä silloin juttua yleensä riittää myös syvällisemmistä aiheista.

Vierailija
26400/31974 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovassa prosessissa on usein vaiheita, että koko homma vituttaa ja tuntuu ihan paskalta ja huonoimmalta tekeleeltä ikinä. Ja muun luovan alan entisenä ammattilaisena voisin kuvitella, että musahommissa tuo voi olla vieläkin pahempaa, kun on just sitä mitä Joksut kertoivat, että kuuntelevat tuntikausia lähe

Höh. Ne oli siellä viikon. Kyllä siihen mahtuu monenlaista puhetta ja tekemistä. En ihan ottaisi sanasta sanaan sitä, etteivät ole musiikista keskustelleet. 

Minäkin uskon että ovat varmaan musiikista keskustelleet. K:han sanoi ettei B kuunnellut musiikkia siellä vaan luki kirjaa. Hän ei varmaan halunnut kuunnella niitä monia eri miksauksesta tulleita versioita kun se oikeasti on tosi työlästä ja aika kaukana luovasta työstä usein.

Ketju on lukittu.