Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Tän Reffy'sin uusin! 🥹😍😍
Ei saakeli toi loppu!!! 👍👍👍👍😄😄😄😄🧡🧡🧡🧡🧡🧡
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä nyt muutaman illan miettinyt ja muistellut, oliko tämä viime eurotourin aikaan yhtä raskassoutuista noiden huutelijoiden kanssa 😅
Ei tainnut olla. Ottaahan se koville, kun K ei vieläkään ole menneen talven lumia, shippilaiva seilaa entiseen malliin ja ihmisillä on kivaa keskenään. Vähemmästäkin röllykälle tulee paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä nyt muutaman illan miettinyt ja muistellut, oliko tämä viime eurotourin aikaan yhtä raskassoutuista noiden huutelijoiden kanssa 😅
Muistelen että tourin aika taisi mennä ihan hyvin mutta sitten ilmestyi poni.
Se oli tourin jälkeen. Pilasi palstan muutamiksi viikoiksi täysin ja osa lähti ketjusta lopullisesti.
Sitäpä just tarkoitin että tourin jälkeen.
Jos ihminen on onnellinen, hänellä on rakkaat ihmiset vierellä ja elämässään kaikki hyvin, hän ei varmasti kirjoittele ikäviä asioita toisista nettipalstoilla. Hyvää yötä, rakkaat kanssa naudat.
Kaiken tän palstan ölinän väliin: mulla oli tänään ihan huippu päivä! Niin paljon kaikkea upeaa kontenttia, ja hyvä keikka! Saatiin vlogi, s=m promo, albumikiertue...
Kaks päivää enää niin saadaan S=m kuunteluun!
Hyvää yötä, naudat! 😊
Vierailija kirjoitti:
Aina se tätä on kun Käärijällä menee erityisen hyvin tai on ylipäätään esillä enemmän.
OF:ssä esillä?
En mä kestä tota Härpäkkeen halausta tuossa uusimmassa vlogissa. 🥺🥺🥺
Europassissa uusia kuvia ja vlogi, ihana tosiaan tuo K&H halaus keikan jälkeen. 💚
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile nyt vähän tilannetta ja miten halataan yms 💚 mä pystyn ostamaan vasta huomenna kun saan uuden kortin 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile nyt vähän tilannetta ja miten halataan yms 💚 mä pystyn ostamaan vasta huomenna kun saan uuden kortin 🥺
No siis Kärppä tais olla aika raato tuon Berliinin keikan jälkeen, musta Veikko siinä komentaakin aiemmin jotakuta antamaan sille tilaa vetää happea rauhassa. Mut sit vähän myöhemmin K on oikaisut sohvalle ja Härtsä menee hyvin päämäärätietoisesti halaamaan, ja halaakin kyllä tiukasti ja pitkään. 💛 Jotain keskustelevat siinä, mistä en niin saa selvää.
Näköjään siellä on Kallekin ollut paikalla.
Huomenta vaan kaikille. Frankfurt tänään, hienoa Kärppä!
Joo, ja jälleennäkeminen sen vanhan tutun bussikuskin, Nato nimeltään, kanssa on kans symppis.
Uudessa vlogissa puhutaan myös lomasta B:n kanssa. Puhujat K ja joku muu, jota en tunnista äänestä kun heitä ei näy, kuuluu vain puhe. Loma meni oikein kivasti ja oltiin B:n kaa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis Kärppä tais olla aika raato tuon Berliinin keikan jälkeen, musta Veikko siinä komentaakin aiemmin jotakuta antamaan sille tilaa vetää happea rauhassa. Mut sit vähän myöhemmin K on oikaisut sohvalle ja Härtsä menee hyvin päämäärätietoisesti halaamaan, ja halaakin kyllä tiukasti ja pitkään. 💛 Jotain keskustelevat siinä, mistä en niin saa selvää.
Joo, ja halaavat siis niin että Kärppä edelleen makaa sohvalla ja Härtsä ikäänkuin roikkuu siinä päällä 😊 Kärtsä kun kysyy että tykkäskö Häärijä keikasta niin kuuluu vaan mutinana vastaus "tykkäsin." kun Härden kasvot on hautautunu jonnekin Kärtsän ja sohvan uumeniin
Vierailija kirjoitti:
Uudessa vlogissa puhutaan myös lomasta B:n kanssa. Puhujat K ja joku muu, jota en tunnista äänestä kun heitä ei näy, kuuluu vain puhe. Loma meni oikein kivasti ja oltiin B:n kaa kahdestaan.
Taitaa olla Jaakko äänen perusteella, ja nopeasti vilahtaa vihreä collari sieltä nurkan takaa. Aiemmin bussissa kuvatussa pätkässä oli Jaakolla juuri sen vihreä collari päällään.
Muistelen että tourin aika taisi mennä ihan hyvin mutta sitten ilmestyi poni.